۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 55385610

سایت باشگاه سایپا برای اعلام برنامه چهار هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال عکسی عجیب از این تیم را منتشر کرد که توجهات را به خودش جلب کرده است.

سوتی باورنکردنی سایت باشگاه سایپا

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، باشگاه سایپا طی چند ماه اخیر با تغییر و تحولاتی عجیب و غریب روبه‌رو بوده و در واقع هر روز باید منتظر شنیدن خبری جدید از این باشگاه باشیم. در پی تغییر و تحول در راس هرم مدیریتی باشگاه و آمدن سید مهدی حسینی‌پور به جای ابوالفضل فراهانی که خود جایگزین مهرداد سراجی شده بود و همچنین تغییر در مدیریت روابط عمومی باشگاه، منتظر ایجاد شرایط درست و حرفه‌ای خبر و خبررسانی بودیم که به واقع این انتظار نابه‌جا بود و این روزها با اعلام برنامه هفته چهارم لیگ دسته یک دچار شوکی عجیب شدیم.

 این خبر بر روی سایت باشگاه با عکسی جالب توجه قرار گرفته که هنوز آرمان رمضانی را در تیم سایپا و با پیراهن این تیم نشان می‌دهد.

لیلییسب

اصولا انتشار خبر و عکسی درخور آن کار خیلی سختی نیست و روابط‌عمومی باشگاهی چون سایپا که به گفته کادر فنی قرار است به زودی به لیگ برتر بازگردد، باید بداند که اندکی وقت باید برای تولید خبر گذاشت. البته که این گاف عجیب را باید از زبان مدیرعامل باشگاه جستجو کرد که با چه ملاکی مدیر روابط عمومی را جذب کرده و اساسا چقدر به زیر مجموعه کاری خود احاطه دارد.

انتشار اخبار نصف و نیمه و با ادبیات عجیب و البته تصاویر آرشیوی و نیمه‌کاره هم از دیگر عجایب این سایت است. جالب است که اینستاگرام این باشگاه نیز تمامی بازیکنان را آنفالو کرده و تنها ۲ فالور دارد!

بسیبسبسشب

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید