۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 55385468

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های برتر از نظر مردم در شهر اصفهان بپردازیم تا در هنگام سفر به اصفهان مشکل اقامتی نداشته باشید. با ما همراه باشید.

اصفهان کجا اقامت کنیم؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: اصفهان کلانشهری که نصف جهان است در مرکز ایران قرار گرفته است. اصفهان که از نظر جمعیت سومین استان پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد تعریف شده است، چهاردهمین کلانشهر پرجمعیت خاورمیانه نیز است. اصفهان در دوره سلجوقیان و در دوره صفویان به ویژه در سده شانزدهم میلادی وقتی که صفویان اصفهان را برای پایتخت ایران انتخاب کردند رونق فراوانی گرفت.

بناهای تاریخی، باستانی، طبیعی و گردشگری فراوانی که در اصفهان قرار دارند هر ساله افراد زیادی را برای بازدید کردن از این کلانشهر به خود جذب می‌کنند، اما سوال اصلی اینجاست که آیا اصفهان زیربنای لازم را برای استقبال از گردشگران خارجی و داخلی خود دارد؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های برتر از نظر مردم در شهر اصفهان بپردازیم تا در هنگام سفر به اصفهان مشکل اقامتی نداشته باشید. با ما همراه باشید.

پنج نمونه از بهترین هتل‌های اصفهان کدامند؟

  1. هتل پارسیان کوثر: مجموعه هتل پارسیان کوثر که در نزدیکی یکی از معروف‌ترین بناهای تاریخی اصفهان یعنی ۳۳ پل واقع در خیابان ملت است با بزرگترین مجموعه هتل‌های ایران یعنی پارسیان همکاری دارد. این هتل به دلیل خدمات رسانی بسیار درجه یکی که ارائه می‌کند جزو هتل‌های ۵ ستاره است که مجهز به پارکینگ، رستوران، جکوزی، استخر، سونا بخار، سالن بدنسازی و تمامی امکاناتی است که برای رفاه حال مراجعه کنندگان لازم هستند. همجواری این هتل سی و سه پل و منظره بسیار زیبایی که از این بنای تاریخی می‌گیرد ارزش آن را برای مردم بسیار بیشتر کرده است.

  1. هتل آسمان: هتل آسمان که در خیابان شهید مرتضی مطهری قرار گرفته است هتل ۱۳ طبقه‌ای است که بلندترین ساختمان در کل منطقه بوده و دارای امکاناتی مثل مینی بار، رستوران، اینترنت بی سیم رایگان و کلی خدماتی است که برای مسافران ضروری هستند.

  1. هتل سفیر :هتل سفیر اصفهان که در خیابان شهید مدنی در چهار باغ عباسی قرار گرفته است همواره آمادگی پذیرایی کردن از مسافرانی است که به اصفهان سفر می‌کنند. از جمله امکاناتی که تبدیل به یکی از عوامل جذب مشتری در این هتل شده است قرار داشتن حمام سنتی و موسیقی زنده در رستوران هتل سفیر است. این هتل از لحاظ موقعیتی نزدیک به چهارباغ و میدان نقش جهان است پس می‌توانید به راحتی از دو بنای تاریخی بسیار زیبا در اصفهان نیز دیدن کنید.

  1. هتل بخردی: اگر علاقمند به بودن در فضاهای سنتی هستید پیشنهاد ما به شما هتل بخردی واقع در خیابان ابن سینا، پشت بیمارستان امین و در کوچه سنبلستان است. این هتل که به میدان نقش جهان و سی و سه پل نزدیک است با داشتن معماری منحصر به فرد سنتی که دارد باعث شده است تا مسافران زیادی برای اقامت کردن در آن اعلام حضور کنند.‌ جالب است که بدانید این خانه تاریخی بیش از ۴۰۰ سال قدمت دارد و اکنون با بازسازی‌های که بر روی آن انجام شده تبدیل به یکی از زیباترین هتل‌های سنتی در اصفهان شده است.

  1. هتل عباسی: هتل عباسی اصفهان که یک هتل پنج ستاره است به دلیل داشتن آینه کاری‌های زیبا، گچبری و نوع نقاشی که روی دیوارها و سقف ها قرار دارد تبدیل به مکانی مناسب برای افرادی شده که به هنر و نقاشی علاقه فراوان دارند. این هتل علاوه بر مجهز بودن به تمامی امکانات رفاهی که دارد یکی از بهترین هتل‌هایی است که شما می‌توانید برای عکسبرداری کردن نیز از آن استفاده کنید.
کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید