در جریان مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان در قاهره، تیم ملی پدل ایران با پیروزی در مقابل استرلیا، به فینال مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

پدلیست‌های ایران به فینال راه یافتند

به گزارش سلام نو به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، تیم ملی پدل آقایان ایران که در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان در قاهره (مصر) حضور دارد، موفق شد در دیداری حساس، دیدنی و طولانی مقابل استرالیا که یکی از قدرتمندترین تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات محسوب می‌شود، با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و به فینال مسابقات صعود کند.

دیدار فینال از ساعت ۱۸ فردا (شنبه - به وقت ایران) مقابل تیم میزبان یعنی مصر برگزار خواهد شد و برنده این بازی می‌تواند به جدول اصلی مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کند.

این در حالی است که مصر که یکی از کشورهای قدرتمند پدل محسوب می‌شود و در دیدار نخست خود با ایران، با حمایت تماشاگران مصری که تیم کشورشان را تشویق می‌کردند، ایران را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. ملی‌پوشان ایران با انگیزه بالا و با شناختی که از حریف پیدا کرده‌اند، به مصاف مصر خواهند رفت.

تیم‌های ملی مردان و زنان پدل کشورمان به سرپرستی رئیس فدراسیون اسکواش که همزمان با برگزاری جلسه آسیاپسیفیک خواهد بود، با تعداد ۲۱ نفر به قاهره اعزام شده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید