۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
کد خبر: 55384068

صرف یک وعده غذایی در رستوران های کیش با موزیک زنده آرامش فوق‌العاده‌ای را به روح شما هدیه می‌دهد، پس با ما همراه شوید و با این رستوران‌ها آشنا شوید.

رستوران های کیش با موزیک زنده

سلام نو - سرویس گردشگری: کیش به عنوان یکی از بهترین لوکیشن‌های سفر، رستوران‌های جذابی دارد که می‌توانند به خاطره‌انگیزترین بخش سفر شما تبدیل شوند. صرف یک وعده غذایی در رستوران کیش، همراه با موزیک زنده، آرامش فوق‌العاده‌ای را به روح شما هدیه می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید خاطره به یادماندنی از سفر خود به کیش داشته باشید.

کیش؛ جزیره‌ای تاریخی در دل خلیج فارس

جزیره کیش قدمت بالایی دارد و از زمان هخامنشیان یکی از بهترین جزیره های خلیج فارس شناخته می شد. این جزیره در طول تاریخ با نام های کامتینا، اراکیا، قیس و آراکاتا معروف بود. رونق گرفتن جزیره کیش از زمان هخامنشیان آغاز شد چرا که با گسترش دریانوردی در آب های خلیج فارس و حمل و نقل کالا ها و مسافران به نقاط مختلف جزیره های این ناحیه، کیش نیز بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفت.

با وجود حاکمیت ایران در دوران اشکانیان و ساسانیان بر جزایر خلیج فارس، رفته رفته با ورود و گسترش اسلام کیش به سلطه خلفای اموی درآمد. چندی بعد یکی از ایرانیان غیور با غلبه برر خلیفه توانست حاکمیت جزایر از جمله کیش به ایران برگرداند. این جزیره تا ابتدای حکومت پهلوی به عنوان مرکزی برای صید ماهی و مروارید معروف شده بود ولی به تدریج با ورود مروارید کشور ژاپن به ایران از اهمیت این موضوع کاسته شد.

کمی بعد و در دوران حکومت محمدرضا شاه پهلوی جزیره کیش به رونق زیادی رسید و زیر ساخت های لازم برای احداث هتل، نمایشگاه بین المللی، فرودگاه، کازینو و اقامتگاهی برای وی در کنار خانواده اش به وجود آمد. این جزیره از سال ۱۳۶۱ به عنوان یک منطقه آزاد اقتصادی نامیده شد و از آن پس تاکنون اقتصاد این جزیره بر پایه تجارت و گردشگری می باشد. در طی سال های اخیر نیز جزیره کیش یکی از گران ترین مناطق ایران به شمار می رود و به دلیل اهمیتی که به آن داده شده دارای رونق زیادی نیز می باشد.

اگر به سفر کیش علاقه‌مند هستید، اما دغدغه مالی دارید: چگونه با کمترین هزینه به کیش و قشم سفر کنیم؟

اگر تصمیم به سفر گرفتید: قیمت های بلیط هواپیمای تهران کیش در فصل پاییز

رستوران های کیش با موزیک زنده

در ادامه با ما همراه شوید تا با نمونه‌هایی از رستوران‌های کیش با موزیک زنده آشنا شوید.

رستوران های کیش با موزیک زنده؛ میرمهنا

از نمونه رستوران های کیش با موزیک زنده، رستوران میرمهناست. این رستوران به عنوان یک رستوران ساحلی، منظره بی‌نظیری از دریا را به تصویر می‌کشد.

اجرای موزیک زنده در کنار تماشای دریا، تکاملی از آرامش و حال خوب است که در این فضا قابل دسترس است. اگر می‌خواهید ماهیت سفر خود را در گشت‌وگذار به خوبی حفظ کنید، به شما این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند، رستوران میرمهنا به سبب داشتن منو غذاهای دریایی و ایرانی، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. به علاوه که کیفیت غذاهای این رستوران، همواره زبان‌زد هستند.

در میان غذاهای موجود در منو، ماهی شعری، ماهی شوریده، قلیه‌ماهی، شیشلیک و کباب یونانی جزء بهترین و معروف‌ترین غذاهای رستوران میرمهنا هستند.

البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که حتماً باید از قبل در این رستوران میز رزرو کنید.

در صورتی که به کیش سفر کردید، می‌توانید برای صرف یک وعده غذای خوشمزه‌، به رستوران میرمهنا سری بزنید.

آدرس رستوران میرمهنا:

خیابان فردوسی/ خیابان اعتصامی/ جنب هتل تاپ رز

تلفن تماس رستوران برای رزرو میز:

۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰

رستوران های کیش با موزیک زنده

اگر به کیش سفر کردید: جاهای دیدنی کیش در شب

رستوران های کیش با موزیک زنده و نهنگ سفید

از دیگر رستوران های کیش با موزیک زنده، رستوران نهنگ سفید است.

رستوران نهنگ سفید هم از نمونه رستوران‌های زیبای ساحلی بوده که ویو بی‌نظیری دارد. لازم به ذکر است که دکوراسیون منحصربه‌فرد این رستوران خود عاملی برای خاص‌تر بودن آن شده است.

ساختار بیرونی رستوران نهنگ سفید کاملاً شبیه به نهنگ است و این خود در روند شهرت و محبوبیت آن بی‌تاثیر نیست.

منو غذاهای رستوران نهنگ سفید، شامل غذاهای دریایی چون قلیه‌ماهی، کوسه کبابی و میگو پفکی، به علاوه غذاهای بین‌المللی و ایرانی است که بیشتر از جهت غذاهای دریایی، شهرت پیدا کرده است.

آدرس رستوران نهنگ سفید:

میدان سنایی/ پشت هتل فارابی و بازار مریم

رستوران های کیش با موزیک زنده

رستوران شاندیز آبشار کیش از بهترین رستوران های کیش با موزیک زنده

رستوران شاندیز آبشار کیش، واقع در مارک آبشار، فضای زیبا و چشم نواز در خود دارد که بی‌شباهت با مجموعه رستوران‌های شاندیز مشهد نیست.

اجرای موسیقی زنده در این رستوران متفاوت، سبب شده تا حال و هوای دلنشینی به خود بگیرد. چرا که اجرای موسیقی از ساعت دوازده ظهر تا شب ادامه دارد و می‌توانید در وعده‌های ناهار یا شام، از آن لذت ببرید.

در صورتی که در یکی از هتل‌های داریوش یا ارم اقامت دارید، قطعا صرف غذا در این رستوران بهترین انتخاب شما خواهد بود. چرا که به این هتل‌های نزدیک است و می‌توانید مسیر را پیاده طی کنید و از هوای دلپذیر کیش لذت ببرید.

این رستوران منویی از غذاهای ایرانی باکیفیت را در اختیار افراد قرار می‌دهد که می‌توانید به صورت سلف سرویس سرو کنید.

یکی از مهم‌ترین امتیازاتی که برای رستوران شاندیز آبشار کیش تعریف می‌شود، اینترنت رایگان برای مشتریان است.

آدرس رستوران شاندیز آبشار کیش:

پارک آبشار/ کنار مجسمه پنگوئن

رستوران های کیش با موزیک زنده

رستوران سنتی بابا قدرت در کیش از سنتی‌ترین رستوران های کیش با موزیک زنده

از دیگر رستوران های کیش با موزیک زنده، رستوران سنتی بابا قدرت است. شاید بهترین واژه در توصیف رستوران سنتی بابا قدرت در کیش، عبارت متفاوت باشد! این رستوران با ردیف میزهای کنار هم، جزء پرظرفیت‌ترین رستوران‌هایی است که در کیش وجود دارد.

این رستوران با اجرای موزیک زنده و سرو غذاهای خوشمزه، می‌تواند گزینه خوبی برای داشتن یک وعده متفاوت باشد.

رستوران سنتی بابا قدرت از منوی کاملی برخوردار است که می‌توانید پیش غذا، دسر و نوشیدنی و سالاد مورد نظر خود را از بین گزینه‌های بسیار، انتخاب کنید.

خدماتی که در این رستوران ارائه می‌شود، شامل اینترنت رایگان، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی، خدمات حرفه‌ای و سریع است که هر کدام به نحوی روی قیمت‌ها تأثیر گذاشته است.

انواع کباب‌ها مانند جوجه‌کباب با استخوان و بدون استخوان، بناب، شیشلیک، کباب ترش، کباب برگ شترمرغ، بختیاری و سلطانی، لقمه زعفرانی، فیله، برگ گوسفندی؛ بشقاب دریایی مجلل و بشقاب سنتی مجلل، از نمونه غذاهای موجود در منوی این رستوران هستند.

آدرس رستوران سنتی بابا قدرت :

خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران های کیش با موزیک زنده

در صورتی که به کیش سفر کردید، هر یک از این رستوران‌ها می‌توانند بهترین گزینه انتخابی شما برای رستوران های کیش با موزیک زنده باشند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید