استقلال در هفته سوم لیگ برتر با حضور بانوان هوادارش مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

برد یک بر صفر استقلال مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر

به گزارش سلام نو؛ تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید وهیچ شوت در چارچوبی به سمت دروازه دو تیم زده نشد. در نیمه دوم استقلالی ها با تک گل یامگا به پیروزی رسیدند و دومین برد متوالی خود را در لیگ بیست و دوم رقم زدند.

هفته سوم لیگ برتر

پنجشنبه ۳ شهریور

استقلال – مس کرمان ساعت ۱۹

تیم داوری: حسن اکرمی، آرمان اسعدی، علیرضا مرادی، علی بای

پایان ناکامی‌های استقلال در آزادی

استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، محمد محبی و سجاد شهباززاده (۵۵- مهدی قایدی)

پایان ناکامی‌های استقلال در آزادی

مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری، عارف زینلی، محمد قاسمی نژاد، محمدامین کاظمیان، مهرداد آوخ (۴۶- محمدامین اسدی)

پایان ناکامی‌های استقلال در آزادی

کارت زرد:

امیرحسین عسگری (۳۱) آرمان شهدادنژاد(۶۱) محمد قاسمی نژاد (۷۶) احمد نصیری (۷۸) از مس کرمان
پیمان بابایی (۷۷) صالح حردانی (۷۷) ابوالفضل جلالی (۸۵) مهدی قایدی (۸۸) از استقلال

شرح گل:
استقلال یک – مس کرمان صفر (دقیقه 75: کوین یامگا): ارسال صالح حردانی از سمت راست با دفع ناقص مدافعین مس همراه شد و در یک فعل و انفعال توپ به کوین یامگا رسید و این بازیکن با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

پایان ناکامی‌های استقلال در آزادی

لحظات حساس:

دقیقه ۵: روی اشتباه بازیکنان استقلال، مهرداد آوخ صاحب توپ شد و این بازیکن قصد داشت از میانه های زمین استقلال، دروازه حسینی که جلو کشیده بود را باز کند اما ضربه او بسیار بد بود و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۳: ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، به مدافعین مس برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه ۲۳: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: کار خطرناک مدافعین استقلال و پاس رو به عقب برای حسینی در حال تبدیل به فرصتی خطرناک برای مس می شد که کاپیتان آبی ها این توپ را دور کرد.

دقیقه ۴۱: یک ضربه کاشته نزدیک به پرچم کرنر نصیب استقلال شد. ارسال مهدی پور به روی دروازه را مدافعین مس برگشت دادند که توپ پشت محوطه جریمه به رضاوند رسید و ضربه روی پای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: دو ارسال از جلالی و حردانی از سمت چپ و راست، فرصت های خوبی را در اختیار آبی ها قرار داد که هر دو از دست رفتند.

دقیقه ۴۵: ارسال خوب حردانی از سمت راست با عبور از تمامی بازیکنان در دهانه دروازه نصیب جلالی شد و این بازیکن که تصور رسیدن توپ را نداشت، نتوانست از آن استفاده کند و توپ در ادامه با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد.

دقیقه ۲+۴۵: یک توپ پشت محوطه جریمه به یامگا رسید که ضربه روی پای این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رسید.

پایان ناکامی‌های استقلال در آزادی

دقیقه ۴۷: حرکت در عرض محمدامین اسدی و ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: حرکت حردانی از سمت راست و ارسال او مستقیما به سمت دروازه رفت که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ارسال دیدنی رافائل سیلوا از سمت راست با ضربه سر محبی همراه شد که شهداد نژاد سنگربان مس به خوبی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۶۲: فرصت فوق العاده برای محمدامین اسدی که پس از عبور از عارف غلامی با حسینی تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: مس فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت. یک حرکت از سمت راست و ضربه بازیکن مس را حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید