در اینجا ۶ جشنواره برتر موسیقی در هند وجود دارد که باید در آنها شرکت کنید.

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: موسیقی این قدرت را دارد که روح را التیام بخشد و قلب‌های دور را به هم نزدیک کند. گوش دادن به موسیقی از طریق تلفن یا تلویزیون راهی برای آرامش بسیاری از افراد است. با این حال، فقط یک طرفدار واقعی موسیقی می‌تواند لذت گوش دادن به موسیقی در یک کنسرت زنده را درک کند. جشنواره‌های موسیقی در نقاط مختلف هند برگزار می‌شود که در آن خوانندگان و نوازندگان از سراسر جهان استعداد خود را به نمایش می‌گذارند. برای مسافران و دوستداران موسیقی، این به عنوان یک فرصت طلایی ثابت می‌شود زیرا آنها می‌توانند مکان‌های جدید را در کنار لذت بردن از ترکیب متنوع موسیقی کشف کنند.

در اینجا ۶ جشنواره برتر موسیقی در هند وجود دارد که باید در آنها شرکت کنید:

میدانهای مغناطیسی راجستان

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

میدان مغناطیسی که در منطقه باشکوه آلسیسار محل در شخاواتی، راجستان واقع شده است، یک جشنواره موسیقی سه روزه خیره کننده است که بین عظمت مثلث طلایی تشکیل شده توسط بیکانر، جیپور و دهلی واقع شده است. این جشنواره در ماه دسامبر برگزار می‌شود. در طول سال‌ها، میدان‌های مغناطیسی شهرت یک تجربه جشنواره بوتیک در هند را به دست آورده است. هدف این جشنواره ترویج تازه‌ترین صداهای کشور است و با قرار دادن آنها در کنار اسطوره‌های موسیقی، بستری برای ورود به صنعت موسیقی به آنها ارائه می‌دهد.

زیرو آروناچال پرادش

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

جشنواره زیرو که در ارتفاع 5500 فوتی در دره زیرو برگزار می‌شود، در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند که عاشق محیط کوه‌های زیبا و درختان کاج هستند. این جشنواره با هدف تشویق مشارکت بین نوازندگان شمال شرقی هند برگزار می‌شود. جشنواره زیرو از زمانی که در سال 2012 راه اندازی شد، به عنوان بستری برای دیدار هنرمندان با دیگر هنرمندان عمل کرده است. موقعیت ایده آل آروناچال پرادش ثابت می‌کند که برای چنین رویدادی دوستانه و سازگار با محیط زیست عالی است.

راگاستان جایسالمر

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

در تپه‌های شنی جایسالمر ، یک جشن سه روزه موزیکال است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز از کمپینگ در صحرای قدرتمند تار در زیر آسمان روشن‌شده توسط ستاره‌ها و حفاری در غذاهای اصیل راجستانی را ارائه می‌دهد. این جشنواره گردشگری دوستدار محیط زیست را ترویج می‌کند و حفظ فرهنگ راجستانی را تشویق می‌کند. سازمان‌دهندگان ترتیب اجراها را فاش نمی‌کنند، زیرا می‌خواهند تماشاگران را به کیفیت مطلق اجراها جلب کنند و نه نام‌های بزرگ. این جشنواره نوید اجراهایی پر از عالی شنیداری و بصری را می دهد.

بنگلور، کلکته و دهلی

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

فستیوال باشکوه موسیقی به لطف کیفیت تولید برتر و مجموعه‌ای چشمگیر از هنرمندان، به عنوان بهترین جشنواره موسیقی مستقل در هند برگزار می‌شود. موسیقی فوق‌العاده دارای امنیت عالی، امکانات بهداشتی، غرفه‌های اطلاعات، توالت، غذا و نوشیدنی است. اجراهای اینجا ترکیبی از موسیقی راک، ایندی، متال و تلفیقی قومی است. NH7 در شهرهای پونا ، بنگلور، کلکته و دهلی به مدت سه روز برگزار می‌شود.

جودپور ریف

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

این جشنواره بین‌المللی موسیقی محلی با نمایش موسیقی سنتی و هنرهای محلی راجستان، هر ماه اکتبر در قلعه باشکوه مهرانگاره جودپور برگزار می‌شود و در زمان شاراد پورنیما، درخشان‌ترین شب ماه کامل سال برگزار می‌شود. این جشنواره یک صحنه باز را برای هنرمندان و موسیقیدانان محلی تحسین شده از هند و خارج فراهم می‌کند. تنها هدف RIFF آشنایی جهان با میراث موسیقی سنتی راجستانی بوده است.

فرار، Naukuchiat

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

حدود 80 نوازنده تصمیم گرفتند برای چند روز از دهلی نو فرار کنند و استراحتگاهی در هیمالیا را برای گذراندن روزهای خود انتخاب کردند. فرار آنها منجر به تولد جشنواره موسیقی Escape شد. این یک جشنواره سه روزه است که در Lake Resort در Naukuchiatal در نزدیکی Nainital برگزار می شود. در این جشنواره هنرمندان، گروه‌های موسیقی، هنرمندان پرفورمنس، عکاسان، نقاشان، هنرمندان گرافیتی، هنرمندان خالکوبی، نویسندگان و سفالگران با هم در این غوطه ور استعداد حضور دارند. فرار به خاطر موسیقی باکیفیت و فضای هیپنوتیزمی‌اش شناخته شده است و نه برای افراد مشهور.

هولی، دهلی نو

مهم ترین جشنواره‌های موسیقی در هند

منبع این نمایشگاه موسیقی غوطه ور در رنگ‌های هولی، در دهلی جشن گرفته می‌شود. این جشنواره رنگارنگ شامل موسیقی رقص هال، هیپ هاپ، رگی، الکترونیک، ایندی و موسیقی تجربی است. اجرای رقص بصری جشن را به سطح دیگری می‌برد. این یک رویداد یک روزه در فضای باز است که در هولی برگزار می‌شود. مردم می‌توانند در مجموعه گسترده‌ای از هنر، فرهنگ، غذا، موسیقی و رقص که در سه مرحله سازماندهی شده‌اند، لذت ببرند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید