۱۷ نفر در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیل در چین مفقود شده‌اند و هزاران نفر بر اثر این حادثه از محل‌های آسیب دیده تخلیه شدند.

وقوع سیل شدید چین + ۱۷ فوتی و هزاران مفقودی / فیلم

به گزارش سلام نو، بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، روستاهای استان چینگ‌های در شمال غرب کشور تحت تأثیر باران سیل آسا قرار گرفته‌اند که بر اثر آن دست‌کم ۱۷ نفر کشته شدند.

به گزارش آرتی، هزاران نفر در جریان تخلیه و جستجو برای یافتن مفقودان در پی رانش زمین و باقی ماندن گل و لای بر اثر وقوع سیل در تلاش هستند.

سیل ساختمان‌ها را ویران کرده و دو ساختمان را به کلی از بین برده است.

این در حالی است که ماه گذشته نیز بر اثر سیل در استان سیچوان در جنوب غربی چین، ۶ نفر جان باختند و ۱۲ نفر دیگر مفقود شدند.

بر اساس این گزارش، سیل در نتیجه بارندگی‌های شدید در شهرستان خودمختار «بیچوان کیانگ» به وجود آمد که به دلیل آن جاده‌ها و خطوط برق در نقاط خاصی به شدت آسیب دیدند.

باران‌های سیل آسا در سومین روز متوالی خود، غرب و شمال نیوزیلند را درنوردید و صدها نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد.

همزمان رکوردزنی ۲۰ ساله بارندگی‌های فصلی در پاکستان طی ۲ ماه گذشته باعث افزایش چشمگیر قربانیان حوادث ناشی از بارندگی‌ها در این کشور شده است.

در انگلیس اما بارش باران و سیل ناگهانی بخش‌هایی از جنوب انگلیس و مناطق وسیعی از لندن را فراگرفته و مشکلات زیادی برای شهروندان در این کشور به وجود آورده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید