در پی رفتار نامتعارف تماشاگران پرسپولیس، حضور زنان در ورزشگاه در هاله ابهام قرار گرفت.

 پرسپولیسی‌ها مانع حضور زنان در ورزشگاه شدند

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر سپری شد. بسیاری این تصمیم را به نامه فیفا در خصوص الزام حضور زنان در ورزشگاه نسبت می‌دهند.

به گزارش فرارو، در حالی که وزیر ورزش در دو هفته گذشته تاکید داشت که نامه فیفا «الزام‌آور» نست و تنها «پیشنهادی» است، اما مسئولان سازمان لیگ نظر دیگری داشتند. آن‌ها می‌گویند فیفا ایران را ملزم به ورود زنان به ورزشگاه کرده است. از همین رو احتمالا در روزهای آتی شاهد خبرهای خوشی در این زمینه خواهیم بود.

چه اینکه در همین یکی دو روز اخیر هم واکنش‌های مثبتی از سوی مقام‌های تصمیم‌گیر داشتیم. وزیر کشور اعلام کرد که زنان می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند و سازمان لیگ هم اعلام کرد ورزشگاه آزادی زیرساخت لازم برای حضور زنان را دارد.

در این میان، اما در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اتفاق ناگواری رخ داد. بازی فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به محلی برای فحاشی گسترده تماشاگران پرسپولیس تبدیل شد. این مسئله در روزهای اخیر واکنش‌های زیادی به همراه داشته. در کنار همه واکنش‌ها به رفتارهای نامتعارف تماشاگران پرسپولیس عده‌ای از مخالفان حضور زنان در ورزشگاه هم بهانه لازم را از این رهگذر یافتند.

آن‌ها که مدام می‌گویند حضور زنان به دلیل جو منفی ورزشگاه نامناسب است. حالا با اشاره به فحاشی تماشاگران پرسپولیس می‌گویند که آیا قرار است زنان را در چنین جوی وارد ورزشگاه کنیم؟

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید