۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 55381972

حساسیت سپاهان در انتخاب مربی و بازیکنان خارجی جواب داده و همچنین انتخاب مورایس باعث شده تا سپاهان سال خوشایندی را پیش رو داشته باشد.

سال خوشایندی پیش‌روی سپاهان است

به گزارش سلام نو، فرشید طالبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد سپاهانی‌ها در دو هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: مورایس، با ذکاوت انتخاب شد و از زمان به خوبی استفاده کرد. حساسیت سپاهان در انتخاب مربی و بازیکنان خارجی جواب داد. این روند نشان داده که انتخاب درستی صورت گرفته است. شروع لیگ برای تیم‌های بزرگ بسیار اهمیت دارد و سپاهان در این مساله بسیار خوب کار کرد. انتخاب مورایس فوق العاده جواب داده و به نظر می‌رسد سپاهان سال خوشایندی را پیش رو داشته باشد.

او ادامه داد: مورایس علاوه بر فوتبال اروپا، آسیا را هم خوب می‌شناسد. او تجربه موفقی در عربستان و کره جنوبی دارد و این تجربه بسیار به کمکش خواهد آمد. مشخص است که آگاهی خوبی دارد و همین باعث شده تا امروز موفق باشد. البته فعلا نمی‌شود به طور قطعی صحبت کرد اما در گام اول و دوم بسیار خوب کار کردند. ممکن است هر اتفاقی در ادامه راه رخ دهد اما شروع خوبی داشتند.

استقلال و پرسپولیس نتیجه لازم را کسب نکردند

مدافع سابق سپاهان درباره عملکرد تیم‌های مدعی مثل استقلال و پرسپولیس گفت: بسیاری از تیم‌های امسال تغییرات زیادی داشته‌اند. تا هفته پنجم نمی‌شود قطعی گفت چون میزان آمادگی بدنی و فنی در وضعیت ایده‌آل قرار ندارد. با این حال تیم‌هایی که زیرکانه عمل کنند یک گام از بقیه جلوتر خواهند بود. استقلال و پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند اما نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند. تیم‌هایی مثل گل گهر و فولاد هم بسیار باکیفیت هستند. در نهایت باید چند هفته دیگر صبر کنیم و بعد نظر دهیم.

او اضافه کرد: در لیگ ایران تیم‌هایی که بتوانند از تجربه، ثبات و زیرکی بهتر استفاده کنند و نگاهی به نتیجه گرفتن داشته باشند، موفق‌تر هستند. اینجا هر تیمی می‌تواند اسیر حاشیه و چالش شود. مثلا تراکتور امتیاز از دست داد اما نمی‌توانیم بگوییم این تیم در ادامه فصل نمی‌تواند موفق عمل کند. برخی از شخصیت قهرمانی برخوردارند و به نظر من امسال پنج، شش تیم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید