در غرب، ونکوور و ویکتوریا دو دیدگاه بسیار متفاوت را در مورد شهرهای ساحل غربی ارائه می‌دهند، اما هرکدام چیزی منحصربه‌فرد برای ارائه دارند.

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مناطق گردشگری کانادا انتخاب‌های متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد، از مراکز شیک و بین‌المللی گرفته تا استراحتگاه‌های کوهستانی و شهرهای دریایی. تعیین بهترین مکان‌ها برای بازدید به علایق شما بستگی دارد.

در قلب این کشور تورنتو، بزرگ‌ترین شهر کانادا و نقطه برجسته هنر و صحنه فرهنگی کانادا قرار دارد. در همان نزدیکی، آبشار نیاگارا یکی از جاذبه‌های دیدنی برای بازدیدکنندگان کانادا است. شهر مونترال به دلیل مد، فرهنگ و تاریخ دیرینه آن شهرت دارد.

در غرب، ونکوور و ویکتوریا دو دیدگاه بسیار متفاوت را در مورد شهرهای ساحل غربی ارائه می‌دهند، اما هرکدام چیزی منحصربه‌فرد برای ارائه دارند. شهرهای کوهستانی ویستلر و بنف مکان‌هایی هستند که می‌توانید در مناظر زیبای کوهستانی غوطهور شوید و کمی از فضای باز عالی لذت ببرید.

شرق کانادا دارای فرهنگ خاص خود است، با میراث دریایی غنی و مردمی خونگرم. برای ایده گرفتن برای کمک به برنامه‌ریزی سفر به کانادا، لیست ما از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا را مطالعه کنید.

  1. ونکوور

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

ونکوور در سواحل اقیانوس آرام و با کوه‌های پوشیده از برف، شهری فعال است که در آن مردم محلی در تمام طول سال از فضای باز لذت می‌برند.

آفتاب‌گیران می‌توانند در تابستان در سواحل استراحت کنند و اسکی‌بازان می‌توانند در زمستان به پیست‌های اسکی مجاور بروند. در هرزمانی از سال، می‌توانید در ساحل دریا یا در میان درختان سر به فلک کشیده در پارک استنلی قدم بزنید، از یک غذای معمولی در حین تماشای غروب آفتاب لذت ببرید، یا خریدهای شگفت‌انگیزی داشته باشید، از بازارهای جزیره گرانویل تا فروشگاه‌های سطح بالا.

اگر بیش از چند روز را در شهر می‌گذرانید و به دنبال گردش‌های جالب هستید، یک سفر یک‌روزه از ونکوور به برخی از نقاط مهم اطراف مانند ویسلر، ویکتوریا، یا برخی از شهرهای کوچک در کوهستان‌ها یا دره یخ داشته باشید.

  1. آبشار نیاگارا

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

معروف‌ترین جاذبه طبیعی کانادا، آبشار باشکوه نیاگارا، همواره گردشگران فراوانی را به خود جلب کرده است. دیوار بزرگ آبی که بر روی آبشار قرار دارد منظره شگفت‌انگیزی برای بازدیدکنندگان است. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه تا لبه آبشار بروید و آب را از نزدیک ببینید.

فقط با طی یک مسیر خودرویی کوتاه از تورنتو، دسترسی به آبشار نیاگارا امکانپذیر است و شهر مکانی سرگرم‌کننده برای گذراندن یک یا دو روز است.

  1. تورنتو

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

تورنتو به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر کانادا، با نمایش‌های باله، اپرا، سمفونی و برادوی، کانون فرهنگی این کشور است. برج برجسته CN نیز در این شهر قرار دارد. خریده‌ای خارق‌العاده، غذاخوری‌های عالی و موزه‌های بی‌نظیری در این شهر قرار دارند و سرگرمی‌ها در آن پایانی ندارند.

در سال‌های اخیر، اسکله تورنتو توسعه مداومی را تجربه کرده است و اکنون دارای مناطق زیبای پیاده‌روی، رستوران‌ها و در تابستان کنسرت‌های فضای باز و اجراهای فرهنگی است.

  1. مونترال

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

مونترال یک شهر منحصربه‌فرد است، با یک منطقه تاریخی زیبا و قدیمی که قدمت آن به قرن ۱۶۰۰ برمی‌گردد و یک مرکز شهر مدرن با فروشگاه‌های زیرزمینی گسترده. مونترال قدیم با خیابان‌های سنگ‌فرش و ساختمان‌های قدیمی فوق‌العاده، قطب اصلی گردشگری است.

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

مونترال همچنین خانه تعداد زیادی از طراحان مد است و بوتیک‌های سطح بالا در کنار هتل‌ها و رستوران‌های عجیب در خیابان‌های تاریخی قرار دارند. مونترال که در یک استان فرانسوی‌زبان واقع شده است، هویت فرهنگی خاص خود را دارد، اما بازدیدکنندگان انگلیسی‌زبان برای برقراری ارتباط با هیچ‌کس در صنعت گردشگری مشکلی نخواهند داشت.

  1. پارک ملی بنف

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

شهر کوهستانی جذاب بنف، در پارک ملی خیره‌کننده بنف، برای هرکسی که به دنبال کشف کوه‌های راکی و دیدن برخی از زیباترین مناظر کانادا است، جذاب است. بنف بدون شک یک شهر توریستی است که پذیرای مسافران بین‌المللی از سراسر جهان است.

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

در تابستان، دریاچه‌های فیروزه‌ای، ازجمله دریاچه لوئیز و دریاچه مورین، که در زیر کوه‌های پوشیده از یخچال قرار دارند، منظره‌ای باشکوه هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه مناظر دیدنی برای کسانی که به دنبال ماجراجویی و ورزش هستند، مسیرهای پیاده‌روی بنف است. این مسیرهای کلاسیک شما را به برخی از چشمگیرترین مناظر شهر می‌برد.

  1. اتاوا

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

به‌عنوان پایتخت کانادا، اتاوا دارای موزه‌های ملی برجسته و مکان‌های تاریخی و همچنین پارلمان هیل است و از محیطی زیبا در امتداد کانال ریدو برخوردار است. این شهر همچنین یک شهر کوچک است که باعث می‌شود مسیریابی و کاوش در آن آسان و سرگرم‌کننده باشد.

تابستان زمان فوق‌العاده‌ای برای بازدید از این شهر است، با مجموعه‌ای از رویدادها که در طول فصل برگزار می‌شود، ازجمله جشنواره لاله در بهار و جشن‌های مجلل روز کانادا در ۱ جولای.

هیچ زمان بدی برای بازدید از اتاوا وجود ندارد و تنها چند ساعت با ماشین یا قطار تا تورنتو فاصله دارد.

  1. ویکتوریا

۷ مورد از بهترین مکان‌های دیدنی در کانادا + عکس‌های زیبا

ویکتوریا به دلیل موقعیت جزیره‌ای آن، فضایی عجیب‌وغریب دارد و شهری کوچک است. این شهر که در انتهای جنوبی جزیره ونکوور قرار دارد، دارای آب‌وهوای معتدل در تمام طول سال است، با زمستان‌های معتدل مرطوب و تابستان‌های گرم. ویکتوریا یکی از گرم‌ترین مکان‌های کانادا در فصل زمستان است که از اواخر پاییز تا بهار کانادایی‌ها را از مناطق سردتر این کشور جذب می‌کند.

بیشتر فعالیت‌های توریستی در اطراف بندرگاه داخلی ویکتوریا متمرکز شده است، جایی که ساختمان‌های پارلمان و هتل تاریخی امپراس در آن قرار دارند. قدم زدن در کنار اسکله در یک روز آفتابی بسیار زیبا است. درست خارج از مرکز شهر، سواحل و مناطق ساحلی دوست‌داشتنی و همچنین پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی وجود دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید