شما می‌توانید عظمت مونت سنت میشل، قلعه‌های متعدد در سراسر کشور و چشم‌انداز دیدنی دره چامونیکس را ببینید.

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: هر کشوری شگفتی‌ها و مناظر خیره‌کننده خود را دارد، اما این هفت کشور دارای زیبایی‌های طبیعی برجسته و شگفتی‌های دست‌ساز هستند که قلمرو آن‌ها را باهمه‌چیز از شهرهای زیبا گرفته تا روستاهای خاص، پارک‌های باشکوه و مناظر بکر افزایش می‌دهد. آن‌ها کشورهایی هستند که مناظر گوناگون و الهامات فراوانی از انسان و طبیعت ارائه می‌دهند.

  1. ایتالیا

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

زیباترین شهر جهان، الهام‌بخش‌ترین گنجینه‌های فرهنگی و مناظر باشکوه در ایتالیا است. در هیچ کجای دنیا تمرکز بیشتری از زیبایی پیدا نمی‌کنید. ونیز، فلورانس و رم با معماری متنوعشان، شاهکار طبیعی توسکانی با تپه‌ها و کوه‌های پر از برف است. سپس یک نقاشی طبیعی عالی است که ساحل آمالفی یا دریاچه ماگیور و کوه‌های آلپ است و شما این حس را پیدا می‌کنید که به هرکجا که بگردید هیچ کشوری روی زمین به اندازه ایتالیا زیبایی ندارد.

  1. اسپانیا

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

شاید اسپانیا متنوع‌ترین کشور جهان در زمینه گردشگری باشد، از روستاهای سفید مدیترانه‌ای گرفته تا مراکز شهری پیشرفته. تصاویر شهرهای پیرنه تا اندلس، اسپانیا می‌تواند به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای هر نوع فیلم، کتاب یا نقاشی باشد. این کشور همچنین فریبنده‌ترین کشور جهان است که مشتاق زندگی خوب است که در میدان‌های بزرگ حتی در شهرهای کوچک‌تر، در مراکز تاریخی به‌خوبی حفظ‌شده و در کوچک‌ترین روستاهایی که بر فراز تپه‌ها قرارگرفته‌اند، بازتاب می‌یابد. علاوه بر این چیزها، برخی از بزرگ‌ترین، قدرتمندترین و بی‌نظیرترین گنجینه‌های معماری جهان، از الحمرا تا مسجد بزرگ کوردوبا، در آن قرار دارد.

  1. فرانسه

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

پاریس دارای کامل‌ترین فضای عظمت فرهنگی است. دهکده‌هایی با جذابیت فراوان دنیای قدیم در سراسر کشور وجود دارند. اگر می‌خواهید بزرگ‌ترین کاخ جهان (ورسای) و موزه (لوور) را ببینید، باید به فرانسه سفر کنید. فرانسه همچنین کشوری در سطح جهانی است که دارای کافه‌های فضای باز، در شهرهای کاملا حفاظت‌شده است. شما می‌توانید عظمت مونت سنت میشل، قلعه‌های متعدد در سراسر کشور و چشم‌انداز دیدنی دره چامونیکس را ببینید.

  1. استرالیا

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

استرالیا بیش از یک کشور، یک قاره است. درواقع پارک‌های وحشی و طیف وسیعی از مناظر است که استرالیا را فوق‌العاده می‌سازد، از پارک ملی شبه‌جزیره مورنینگتون رو به دریای آزاد گرفته تا دیواره مرجانی بزرگ که یکی از شگفتی‌های طبیعی جهان است، تا جزایر دست‌نخورده استوایی ویتساندی. سپس سیدنی و بندر آن وجود دارد، یکی از زیباترین و نمادین‌ترین مناطق شهری.

  1. یونان

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

سواحل میکونوس و به‌طورکلی جزایر یونانی در دریای اژه، با آب‌های شفاف خود، شهرت جهانی دارند. آن‌ها از زیباترین سواحل جهان هستند. آن‌ها اولین تصاویر این کشور هستند، اما پس ‌از آن کوه باشکوه المپ، شهاب‌سنگ‌های خارق‌العاده و خرابه‌های باستانی در سراسر کشور وجود دارد. یونان کشوری است که تمام انتطارات کسانی که به دنبال زیبایی‌شناختی هستند را برآورده می‌کند و قابل‌درک است که چگونه ایده بسیاری خدایان از اینجا سرچشمه گرفته شده است.

  1. پرتغال

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

کشور پرتغال دارای شگفتی‌های طبیعی بکر فراوانی است. این کشور دارای جاذبههای گردشگری ازجمله باغ شناور، خط ساحلی دراماتیک و دماغه‌های اسرارآمیز، دشت‌های آرام منطقه آلنتجو و پایتخت آن اِوورا و روستاهای قرون‌وسطایی خیره‌کننده است. تطابق با زیبایی‌های منظره و محیط‌های بزرگ کنار رودخانه دو شهر بزرگ لیسبون و پورتو دشوار است. همه‌چیز در مقیاس کوچک است، اما وقتی همه باهم ترکیب شوند، قابل‌توجه است که چقدر زیبایی‌های متنوع به نحوی در چنین کشور کوچکی قرار می‌گیرد.

  1. ایالات‌متحده آمریکا

۷ تا از زیباترین کشورهای گردشگری جهان!

این کشور زشت‌ترین شهرهای توسعه‌یافته جهان را دارد که با جاده‌های مراکز خرید شامل غذای فوری، ماشین‌ها، تابلوهای تبلیغاتی، هتل‌های ارزان و حومه‌های بی‌روح به هم وصل شده‌اند، اما وقتی صحبت از طبیعت به میان می‌آید، آمریکا واقعا زیبا است. جزایر هاوایی، آب‌های فوق‌العاده شفاف دریاچه تاهو، بیگ سور کالیفرنیا، حیات‌وحش در آلاسکا، مناظر خیره‌کننده دره یادبود یا یلوستون، یوسمیت و دیگر پارک‌های ملی بزرگ، جنگل‌های کوه‌های دودی بزرگ... به نظر می‌رسد فهرست شگفتی‌های طبیعی برای همیشه ادامه خواهد داشت و سپس سانفرانسیسکو برای نجات کشور با پیشنهاد زیبایی در یک محیط شهری وجود دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید