محدودیت‌های خود را از صخره‌های ۴۰۰ فوتی کنار بزنید و اولین قدم هیجان انگیز را به دنیای پرماجرای اسلک لاین بردارید.

۴ مکان‌ باورنکردنی برای اسلک لاین در جهان + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: پس از انجام ورزش‌های ماجراجویی مختلف، اگر به دنبال چیز جدیدی هستید که آدرنالین قابل توجهی به شما بدهد، باید به سراغ Slacklining بروید. مادر تمام ورزش‌های ماجراجویی، این نیاز به چند کوجون دارد تا خود را روی یک تار نایلونی که بین دو تیر کشیده شده و رشته آن برای آموزش کشیده شده است، متعادل کنید. ضربان قلبت کمی بالا رفت؟ Slacklining که برای افراد ضعیف ساخته نشده است، به قدرت و تمرکز زیادی نیاز دارد تا از این ماجراجویی جسورانه حداکثر لذت را ببرید.

در اینجا بهترین نقاط از سراسر جهان برای امتحان کردن اسلک لاین آورده شده است:

۴ مکان‌ باورنکردنی برای اسلک لاین در جهان + عکس

۱. دره یوسمیتی، کالیفرنیازادگاه slacklining

دره نمادین یوسمیتی در کالیفرنیا، مکانی فوق‌العاده برای استراحت است زیرا می‌توانید از بالا، دره زیبا و سنگ خاکستری را مشاهده کنید. زمان ایده‌آل برای بازدید از دره، از بهار تا پاییز است، زیرا مکان‌هایی وجود دارد که در هر فصول به طور موقت بسته می‌شوند. یک نقطه خوب در کمپ ۴ پیدا کنید و دره را که زیر نور خورشید به جلو و عقب می‌چرخد، کاوش کنید. اسلک لاین در دره یوسمیتی یک ماجراجویی تضمینی است زیرا شما در این سفر جذاب قدم زدن بر روی یک طناب نه چندان کشیده با مناظر فوق‌العاده از اطراف خود شروع می‌کنید.

۴ مکان‌ باورنکردنی برای اسلک لاین در جهان + عکس

۴ مکان‌ باورنکردنی برای اسلک لاین در جهان + عکس

۲. صحرای موآب، یوتا

محدودیت‌های خود را از صخره‌های ۴۰۰ فوتی کنار بزنید و اولین قدم هیجان انگیز را به دنیای پرماجرای اسلک لاین بردارید. غیرممکن را امتحان کنید و با موفقیت به آن طرف نقاط لنگر رسیدید، از ورزش لذت ببرید. Fruit Bowl، همانطور که در محلی شناخته می‌شود، یکی از دیدنی‌ترین مناطق Highline است که برای ورزش‌های ماجراجویانه مناسب است. Moab Monkeys، یک گروه مستقر در یوتا از علاقه‌مندان به ورزش‌های ماجراجویانه، حتی یک بار تار عنکبوت را بر فراز دره راه انداختند تا بتوانند عکس‌ها و فیلم‌هایی از شلوغی در آن منطقه بگیرند.

۴ مکان‌ باورنکردنی برای اسلک لاین در جهان + عکس

۳. آلپ فرانسه

اگر به دنبال ماجراجویی در آلپاین هستید، یک اجرای خارق‌العاده در این مکان باشکوه ارائه دهید. با به‌کارگیری شجاعت برای عبور از هایلاین به طول ۲۰۰ متر در ارتفاع غیرقابل تصور ۳۰۰۰ متری از سطح دریا، ویدیوی اسلک لاین عالی را ضبط کنید. از منظره‌ای باورنکردنی از کوه‌های آلپ در ارتفاعات سرگیجه آور لذت ببرید، جایی که بادها سعی می‌کنند با تمام قدرت شما را از مسیر خارج کنند. مقصد نهایی فرانسه، آلپ فرانسه، باشکوه‌ترین زیبایی‌های منظره در کل اروپا را ارائه می‌دهد.

۴ مکان‌ باورنکردنی برای اسلک لاین در جهان + عکس

۴. یخچال گاشربروم دوم

با ترس خود روبرو شوید و آدرنالین خود را به جریان بیندازید زیرا شل شدن در یخچال گاشربروم اثر آرام بخش خود را بر شما می‌گذارد. این کوه سومین کوه مرتفع جهان است که در ارتفاع ۸۰۳۵ متری از سطح دریا قرار دارد و در قراقورام واقع شده است. این خط زیبا با یک صخره ۹۰۰ متری شروع می‌شود و به یک فلات یخبندان در ارتفاع ۶۰۰۰ متری منتهی می‌شود. منطقه به شدت پر از یخ است و بهمن در اینجا رایج است. از این رو، همیشه یک مسیر امن را برای پیمودن مسافت قابل توجه در کوهستان در یک خط اسلک لاین انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید