چمدان‌های خود را تحویل بگیرید و به یک تور فرودگاهی بروید.

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

سلام نو-سرویس گردشگری: تصور می‌شود فرودگاه‌ها یکی از کسل‌کننده‌ترین مکان‌ها هستند و مردم معمولا دوست ندارند در این مکان منتظر بمانند. بسیاری از ما این تصور را داریم که فرودگاه‌ها مکان‌های شلوغ و کثیف هستند، اما ممکن است همین الان ذهنتان تغییر کند. در اینجا لیستی از بهترین فرودگاه‌های جهان را مشاهده می‌کنید که مردم دوست دارند در آنها توقف کنند و اوقات خوشی داشته باشند.

۱. فرودگاه بین‌المللی چانگی، سنگاپور

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

فرودگاه چانگی سنگاپور توسط Skytrax برای هفتمین بار متوالی به عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته شد! استانداردی را برای ساختن فرودگاهی تعیین می‌کند که مردم دوست دارند از آن بازدید کنند. اگر ۲ تا ۳ ساعت مرخصی دارید، حتما فرودگاهی را که دارای مجموعه‌ای عالی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و حتی تئاتر است، کاوش کنید. حتی یک هتل در محل وجود دارد که می‌توانید مدتی در آن استراحت کنید.

۲. اینچئون بین‌المللی، کره جنوبی

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

یکی از دلایلی که باعث می‌شود اینچئون یکی از بهترین فرودگاه‌های جهان باشد، محوطه گلف ۷۲ حفره‌ای در داخل محوطه است. جدای از آن، فرودگاه نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد، مسافران تشویق می‌شوند چمدان‌های خود را تحویل بگیرند و به یک تور فرودگاهی بروند. بازدیدکنندگان می‌توانند به خرید و غذاخوری بدون عوارض گمرکی بروند.

۳. فرودگاه زوریخ، سوئیس

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

مسافران فرودگاه زوریخ را به خاطر مجموعه خریدی که در تمام ۳۶۵ روز سال باز است، دوست دارند. اگر در فرودگاه زوریخ استراحت دارید، حتی می‌توانید اتاقی را برای استراحت پس از یک پرواز خسته کننده رزرو کنید. آنها همچنین گزینه‌های مختلفی برای صرف غذا در فرودگاه دارند.

۴. فرودگاه بین‌المللی تایوان

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

فرودگاه بین المللی تائویان به مسافران تایوان خدمات رسانی می‌کند. یکی از دلایلی که این فرودگاه در لیست بهترین فرودگاه‌های جهان قرار دارد این است که بازدیدکنندگان اگر علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این مکان هستند می‌توانند حتی یک تور نیم روزه را رزرو کنند. علاوه بر این، فرودگاه دارای امکانات ضروری مانند بانک، اداره پست، حمام برای دوش و غیره است. منطقه خرید و غذاخوری این فرودگاه چشمگیر و پر از گزینه است.

۵. فرودگاه بین‌المللی دبی، امارات‌

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

وقتی به دبی فکر می‌کنیم، به تجمل گرایی فکر می‌کنیم و این حتی در فرودگاه هم صادق است. دبی به خاطر مهمان نوازی VIP شهرت دارد. فرودگاه همه چیز دارد، از سرگرمی‌های زنده گرفته تا یک هتل ۵ ستاره. آنها بهترین مغازه‌های معاف از عوارض را دارند. آنها همچنین یک فرهنگ کافه در فرودگاه دارند تا به بازدیدکنندگان کمک کنند.

۶. فرودگاه مونیخ آلمان

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

فرودگاه مونیخ از صمیم قلب همه بازدیدکنندگان را به گذراندن اوقات خوش در فرودگاه دعوت می‌کند. آنها گزینه‌های عالی برای خرید و استراحت دارند. این فرودگاه حتی یک پارک بازدیدکنندگان دارد که مخصوص کودکان طراحی شده است. برخی از گزینه‌ها نیز واقعا مقرون به صرفه هستند.

۷. آمستردام اسخیپول، هلند

بهترین فرودگاه‌های در جهان برای توقف‌های طولانی!

شعار این فرودگاه کمک به بازدیدکنندگان برای خرید، خوردن، نوشیدن و استراحت است. این باید به شما بگوید که آن‌ها راهی را مشخص کرده‌اند که از طریق آن می‌خواهند از شما پذیرایی کنند. آنها تعدادی فروشگاه معاف از مالیات دارند که تجربه خوبی از خرید را برای شما فراهم می‌کند. اگر حوصله‌تان سر می‌رود، به شما توصیه می‌کنیم در فرودگاه گشت و گذار کنید، زیرا به خودی خود بسیار جالب است. این فرودگاه همچنین برای برخی از مغازه‌ها و محصولات پیشنهاداتی ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید