انتشار تصاویری تلخ از برخورد خشن پلیس محلی هند با یک پیرمرد در یکی از ایستگاه های قطار این کشور واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

تصاویر ناراحت کننده از برخورد عجیب و زشت مامور پلیس با یک پیرمرد / فیلم

به گزارش سلام نو؛ ویدئویی که برخورد خشن پلیس هند با یک شهروند سالخورده این کشور را به تصویر می‌کشد در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو یک مامور پلیس در حالی که به سر و سینه یک مرد سالخورده که روی زمین افتاده لگد می‌زند دیده می‌شود. این اتفاق در ایستگاه راه آهن جبالپور در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

همچنین در این ویدئو مشاهده می‌شود این مامور پلیس پاهای این مرد را گرفته و او را روی کف ایستگاه قطار می‌کشد. سپس لحظاتی بعد با رسیدن به لبه سکو این پیرمرد را به حالت وارونه از سکو آویزان می‌کند. این مامور در مقابل چشمان مسافران که از نزدیک نظاره گر این ماجرا بودند دست به این اقدام می‌زند.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. یک کاربر با انتشار این ویدئو نوشت: «یک مامور پلیس در ایستگاه قطار جبالپور، اینگونه با لگد به این پیرمرد حمله ور شد. این اتفاق روز چهارشنبه رخ داد. در حین وقوع این اتفاق مسافربری که در داخل واگن قطار نشسته بود این ویدئو را با تلفن همراه خود ثبت کرد.»

هنوز مشخص نیست چرا این مامور پلیس به این شهروند سالخورده حمله ور شده است. با این حال یک منبع محلی گفت که این پیرمرد با مامور پلیس و مسافرانی که در ایستگاه حضور داشتند بدرفتاری کرده است. پلیس جبالپور از بررسی این موضوع خبر داد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید