رتبه های برتر کنکور تجربی چگونه توانسته اند این رتبه ها را کسب کنند؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از داوطلبان شرکت در کنکور سراسری رشته تجربی را به خود درگیر میکند و جواب آن کاملا ساده است.

تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی! (۵ راز مهم)

با مطالعه مصاحبه افراد برتر متوجه می شویم که آنها علاوه بر سخت کوشی و مطالعه صحیح و اصولی از مشاوره کنکور کمک گرفته اند و با استفاده از برنامه ریزی کنکور مشاوران کارآزموده به موفقیت رسیده اند بنابراین در این مقاله قصد داریم تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی را برای شما بیان کنیم. پس پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه کنید و برای کسب رتبه برتر از تجربیات ذکر شده در این مطلب استفاده نمایید.

چگونه به قبولی پزشکی تضمینی برسیم؟

آرزوی بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری رشته تجربی کسب رتبه برتر و موفقیت در کنکور می باشد و بسیاری از آنها به دنبال یافتن راه و روش قبولی پزشکی تضمینی هستند اما باید بگوییم کسب رتبه برتر و یا قبولی صد درصد در رشته پزشکی تنها با رعایت اصول و قواعد صحیح مطالعه امکان پذیر می باشد و باید با دریافت مشاوره کنکور از همین امروز برای شرکت در کنکور سراسری سال آینده، خود را آماده کنید و به برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۲ بپردازید اما قبل از هر چیز ۵ راز مهم از تجربه های رتبه ۵ کنکور سراسری را با دقت مطالعه کنید و حتماً به آنها عمل نمایید.

مطالعه درست و اصولی

یکی از مهمترین رازهای رسیدن به رتبه های برتر کنکور سراسری رشته تجربی، شخصی سازی برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور و مطالعه اصولی هر درس است. منظور از شخصی سازی برنامه ریزی مطالعه یعنی تعداد تست های روزانه، میزان مطالعه هر درس، ساعات مطالعه و هر چیزی که در یک برنامه وجود دارد با توجه به شرایط هوش و توانایی های هر دانش آموز نوشته شده باشد بنابراین برای رسیدن به موفقیت و کسب یک رتبه عالی نباید تحت هیچ شرایطی از برنامه تحصیلی که برای افراد دیگر نوشته شده است استفاده کرد. زیرا این برنامه های رایگان یا بلند مدت بدون توجه به شرایط هر دانش آموز طراحی شده‌اند و ممکن است در آن ها نقاط ضعف و قوت درسی هر دانش آموز به طور کامل لحاظ نشده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره ( ۵۳۰۷ ۹۰۷ ۹۰۹ )  تماس حاصل فرمایید.

اما یکی دیگر از اصولی که در برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۲ باید به آن توجه داشت تنوع در برنامه درسی می باشد. برای رزرو مشاوره حرفه ای برای قبولی تضمینی، بعد از ورود به لینک بالا از قسمت نوار آبی پایین فرم رزرو را پرکنید.

 برای جلوگیری از کسالت و خواب آلودگی می بایست در برنامه ریزی درسی، دروس متنوعی وجود داشته باشند تا کیفیت مطالعه را افزایش داده و مانع خستگی، کند خوانی، حواس‌پرتی و عوامل دیگر شوند. در کنار این موارد داشتن تعادل بین دروس عمومی و اختصاصی بسیار مهم است و نباید تمام روز را برای یک درس عمومی یا یک درس اختصاصی در نظر گرفت بلکه باید ترکیبی از دروس اختصاصی و عمومی را در برنامه ریزی درسی قرار داد.

تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی! (۵ راز مهم)

شرکت در آزمون های آزمایشی

همه داوطلبان کنکور سراسری از اهمیت شرکت در آزمون های آزمایشی مطلع هستند و با شرکت در این آزمون ها، میزان مهارت ها و سطح آموخته های خود را محک می زنند. در حقیقت می توان گفت بسیاری از رتبه های برتر سال های گذشته با شرکت در کنکورهای آزمایشی به کسب تجربه برای کنکور سراسری پرداخته اند.  یکی از مزایای آزمون های آزمایشی داشتن جامعه آماری بالا و شرکت کنندگان زیاد آنهاست که فرد داوطلب از این طریق می تواند خود را با داوطلبان دیگر مقایسه کند.

 علاوه بر این یکی دیگر از مزیت های شرکت در آزمون های آزمایشی این است که داوطلب شرکت در آنها پس از پایان هر آزمون کارنامه دریافت می کند و می تواند به صورت هفتگی یا ماهانه میزان پیشرفت و تراز خود را در هر آزمون با آزمون قبلی مقایسه کند و به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرد. همچنین داوطلب با پیشرفت در هر آزمون انگیزه می گیرد و پشتکار خود را بیشتر میکند.

مشورت و دریافت مشاوره کنکور

مشاوران کنکور آزموده به دلیل داشتن تجربه کافی داوطلبان را در رسیدن به اهداف شان یاری می رسانند. موفقیت در مسیر پر پیچ و خم کنکور بدون استفاده از مشاوره کنکور سخت است و با ریسک های بسیاری همراه می باشد زیرا روش مطالعه دروس مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و مشاوران تحصیلی می توانند با شناخت استعدادها و توانایی های هر فرد با ارائه روش های صحیح مطالعه و برنامه ریزی ویژه همان فرد به او کمک کنند تا بیشترین بهره وری ممکن را در کنکور سراسری داشته باشد. همچنین مشاور تحصیلی به دلیل داشتن مهارت و تجربه کافی قادر است منابع و بودجه بندی کنکور را به داوطلبان معرفی کند و اصول صحیح تست زنی را به آنها بیاموزد.

افزون بر این یک مشاور تحصیلی مجرب به بررسی و ارزیابی عملکرد دانش آموز در آزمون های مختلف پرداخته و با شناخت نقاط ضعف و قوت او برنامه درسی مناسبی برای دانش آموز در نظر می‌گیرد که از حجم مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است و در آن تاکید بیشتری بر یادگیری و رفع اشکال دارد. مشاوران تحصیلی ما در ایران تحصیل، می توانند با رعایت تمامی موارد به داوطلبان کنکور کمک کرده تا رتبه خوبی را کسب نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره ( ۵۳۰۷ ۹۰۷ ۹۰۹ )  تماس حاصل فرمایید.

تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی! (۵ راز مهم)

مدیریت زمان

برای قبولی تضمینی پزشکی و یا کسب رتبه های برتر در کنکور تجربی تنها آمادگی علمی کافی نیست بلکه مدیریت زمان و استفاده بهینه از آن در پاسخ به سوالات کنکور اهمیت ویژه ای دارد. درست است که کنکور سراسری به صورت تستی برگزار میشود اما مانند امتحانات تشریحی مدرسه برای پاسخگویی به هر سوال زمان محدودی وجود دارد. چه بسا بسیاری از داوطلبان که پاسخ صحیح خیلی از سوالات را می دانند اما به دلیل عدم مدیریت درست زمان، فرصت لازم برای پاسخگویی به تمام سوالات دفترچه آزمون را پیدا نمی کنند.

بنابراین شاید بسیاری از داوطلبان دیگر بتوانند بدون محدودیت زمانی درصدهای افراد برتر را کسب کنند. اما برای کسب رتبه عالی در کنکور سراسری داشتن تسلط کافی به مباحث درسی، جمع بندی درست مطالب و مدیریت صحیح زمان و استفاده بهینه از آن برای پاسخگویی به سوالات در زمان محدود جلسه آزمون اهمیت ویژه ای دارد. نکته مهم اینکه علاوه بر مدیریت زمانِ پاسخگویی به سوالات کنکور، مدیریت زمان در سال کنکور نیز برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مدیریت درست زمان و استفاده بهینه از آن در سال کنکور افراد داوطلب ابتدا باید عادات خود را که باعث اتلاف وقت در مطالعه می شود شناسایی و حذف کنند.

تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی! (۵ راز مهم)

امید به خدا، داشتن اعتماد به نفس و پشتکار

قبولی در چالش بزرگ کنکور تنها با خواندن جزوه و کتاب امکان پذیر نمی شود و حتی رعایت رازهای دیگری که در بالا گفتیم هم به تنهایی کافی نیستند بلکه یکی از مهمترین و اصلی ترین عامل های موفقیت در کنکور سراسری داشتن هدف و انگیزه است. برای موفقیت در کنکور باید امیدوار باشید و با هر شکست، امید خود را از دست ندهید. طبق تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی حسین قیم از اهواز که برای کسب این رتبه سه سال تلاش کرده است پشتکار یک عامل مهم و ضروری می باشد . او در مصاحبه هایش به افرادی که سال آینده کنکور دارند توصیه کرده است که فقط درس بخوانند و برای هدف شان تلاش کرده و روحیه و انگیزه خود را تا رسیدن به هدف حفظ نمایند.

سوالات متداول پیرامون کنکور تجربی

  • آیا میتوان تمام مدت روز را برای مطالعه یک درس عمومی یا اختصاصی در نظر گرفت؟

خیر داشتن تعادل بین دروس عمومی و اختصاصی بسیار مهم است و مطالعه ترکیبی از دروس اختصاصی و عمومی مانع خستگی، کند خوانی، حواس پرتی، خواب آلودگی و کسالت می شود.

  • آیا برای رسیدن به رتبه برتر کنکور تجربی شرکت در آزمون های آزمایشی لازم است؟

بله با شرکت در کنکور های آزمایشی هر داوطلب سطح علمی خود را در جامعه آماری بالا محک میزند و با مشاهده کارنامه خود متوجه پیشرفت یا افت تحصیلی خود می گردد.

  • رتبه های برتر کنکور تجربی چگونه توانستند به موفقیت برسند؟

برای رسیدن به موفقیت در کنکور تجربی و کسب رتبه های برتر عوامل زیادی تاثیرگذار می باشند که در این مقاله به بررسی آنها پرداختیم.

خلاصه مطلب

شرکت در کنکور سراسری یکی از تاثیر گذارترین اتفاقات ممکن در زندگی هر یک از داوطلبان این رشته است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل تجربه های رتبه ۵ کنکور تجربی را در این مقاله بررسی کردیم و پنج راز مهم که در برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۲ باعث قبولی پزشکی تضمینی میشود، بیان نمودیم. امیدواریم مطالعه این نوشته برای داوطلبان علاقمند به کسب رتبه های برتر در کنکور تجربی مفید بوده باشد اما درصورت نیاز به مشاوره کنکور میتوانید با مشاوران مجرب و کارآزموده ایران تحصیل در ارتباط باشید. برای اطلاع بیشتر می‌توانید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره ( ۵۳۰۷ ۹۰۷ ۹۰۹ )  تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید