سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۳ تن آرد قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری سارق حرفه ای با ۹ فقره سرقت منزل در کرمانشاه خبر داد.

کشف ۲۳ تن آرد قاچاق در استان کرمانشاه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی آرد قاچاق دپو شده در شهرک صنعتی زاگرس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی چالابه با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در بازرسی های انجام شده ۲۳ تن آرد قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای با ۹ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان یک سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت با استفاده از روش های خاص پلیسی یک سارق را شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ارتکاب ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مجوز خروج از کشور برای مشمولان غیر غائب بدون اخذ وثیقه صادر می شود

معاون وظیقه عمومی انتظامی استان گفت: در راستای برگزاری پرشکوهترین مراسم پیاده روی جهان اسلام (اربعین حسینی) مقرر شده مجوز خروج از کشور برای کلیه مشمولان غیر غائب بدون اخذ وثیقه از طریق سامانه و بصورت غیر حضوری صادر گردد.

 سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: تمامی مشمولان غیرغائب که قصد عزیمت دارند با مراجعه به سایت (services.epolice.ir) سامانه سخا sakha نسبت به ثبت درخواست مجوزخروج از کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) اقدام کنند.

وی افزود: این افراد تا هشتم مرداد سال جاری فرصت دارند با حضور در سایت یاد شده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید