نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همتای انگلیسی‌اش در گفت‌وگویی تلفنی درباره مسائل دوجانبه و ایران، بر نیاز ایجاد فشار به ایران تاکید کرد.

گفت‌وگوی نخست‌وزیر انگلیس با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وبگاه دولت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی یائیرلاپید، نخست‌وزیر این رژیم با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس درباره مسائل دوجانبه و «چالش‌های بین‌المللی، در درجه اول ایران» خبر داد.

در این بیانیه آمده است: لاپید و همتای انگلیسی‌اش درباره چالش‌ها در عرصه بین‌المللی، در درجه اول ایران، گفت‌وگو کردند. نخست‌وزیر لاپید بر نیاز اعمال فشار و ایجاد یک تهدید باورپذیر نظامی جهت ممانعت از تبدیل شدن ایران به کشوری در آستانه هسته‌ای شدن تاکید کرد.

این اظهارات ضد ایرانی لاپید در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به کارگیری تسلیحات اتمی در دکترین دفاعی ایران جایی ندارد و ماهیت فعالیت‌‎های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

همچنین در وبگاه دولت انگلیس در بیانیه‌ای درباره گفت‌وگوی جانسون و لاپید آمده است: نخست‌وزیر و نخست‌وزیر لاپید همچنین درباره ایران صحبت کرده و راجع به ضرورت ممانعت از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی توافق کردند. نخست‌وزیر تاکید کرد که انگلیس همچنان در حال ترغیب ایران به پذیرفتن توافق روز میز مذاکرات[هسته‌ای] و بازگشت به پایبندی به توافق هسته‌ای است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید