در ویدیو زیر شاهد مرگ دلخراش یک خانواده در روسیه به دلیل سقوط خودرو از بالای آبشار به پایین یک منطقه توریستی خواهید بود که متاسفانه کل اعضای خانواده جان باختند.

تصاویر دلهره آور از لحظه سقوط خودروی گردشگران از بالای آبشار + مرگ دلخراش یک خانواده / فیلم

به گزارش سلام نو؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک مرگ یک خانواده روس را در یکی از مکان‌های توریستی این کشور به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که چهار نفر از عضو این خانواده سوار بر یک خودروی نیسان آلمرا بودند در یک هوای مه آلود به سمت لبه صخره یک آبشار حرکت و از ارتفاع ۲۳۰ پایی (۷۰متری) به پایین سقوط کردند.

بنا به گزارش دیلی میل، در این حادثه دلخراش رستم گابینوف ۳۸ ساله، همسرش آلفینا و دو فرزند ۱۰ و ۸ ساله اش کشته شدند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این خودروی نیسان مستقیما به سمت لبه آبشار حرکت کرده و به پایین سقوط می‌کند. در انتهای ویدئو این خودرو در پایین آبشار و در حالی که قسمتی از آن به زیر آب رفته دیده می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه، پدر خانواده با حرکت به سمت لبه آبشار موفق به متوقف کردن خودرو نشد و به پایین سقوط کرد. یک منبع محلی در این باره گفت: ماموران پلیس، ناجیان و داوطلبان امداد بلافاصله در محل حاضر شدند. این خانواده اهل منطقه اورنبورگ روسیه بودند. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است و تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد. گزارش پلیس از انتقال اجساد قربانیان از محل حادثه حکایت دارد.

هشدار: ویدئو حاوی صحنه هایی است که ممکن است برای برخی مناسب نباشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید