۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 55375761

تیم آرسنال تمایل به جذب رافینا داشت اما انگار این ستاره رویای رفتن به بارسلونا را در سر دارد.

شکست آرسنال در جذب رافینیا

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مدیر فنی آرسنال، ادو، در مورد اینکه باشگاه تا چه حد به پیروزی در رقابت برای رافینیا نزدیک شده، صحبت می‌کند، زیرا بازیکن برزیلی انتقال تابستانی از لیدز به بارسلونا را تکمیل کرده است. توپچی‌ها در یک مرحله بخشی از آن مسابقه بودند اما یک مهاجم با استعداد در نهایت در نیوکمپ حضور یافت.

در ماه مه اعلام شد که رافینیا روی شرایط شخصی با بارسلونا به توافق رسیده است اما آرسنال در ماه ژوئن وارد میدان شد زیرا آن‌ها یک رقیب داخلی را به عنوان جایگزینی بالقوه برای نیکلاس پپه شناسایی کردند.

انتقال ۶۵ میلیون یورویی (۵۵ میلیون پوند / ۶۶ میلیون دلار) به کاتالونیا سرانجام در اواسط ژوئیه تایید شد و ادو، مدیرورزشی آرسنال در پاسخ به این سوال که آیا توپچی‌ها همیشه مدعی جدی برای امضای مورد نظر بوده‌اند، به اسکای اسپورت گفت: "مردم فکر می‌کنند که ما وارد کاتالونیا شدیم. در مورد رافینیا خیلی عمیق است، زیرا رافینیا همه جا بود. منصفانه است که ما با دکو صحبت هایی داشتیم زیرا دکو ایجنت اوست و من رابطه خوبی [با او] دارم - ما دوست هستیم."

من فقط به دکو گفتم، می‌توانی وضعیت رافینیا را برای من توضیح بدهی؟ و او صریح بود، "ادو، ما رابطه خوبی با هم داریم اما من به شما دروغ نمی‌گویم، ایده او این است که به بارسلونا برود زیرا رویای رفتن به بارسلونا را در سر می‌پروراند و ما از مدت ها قبل با بارسلونا صحبت می‌کنیم." خوب، بسیار متشکرم، اگر اتفاقی افتاد، فقط به من اطلاع دهید زیرا می‌توانم موقعیت را کشف و درک کنم. اگر نه، مشکلی نیست و ما به رابطه خود ادامه می‌دهیم."

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید