گرانی های چند سال اخیر و مخصوصا دو سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ آنچنان مردم را نگران آینده کرده است که ممکن است به هر تبلیغات فریبنده ای که در مورد سرمایه گذاری می بینند یا می شنوند اعتماد نمایند.

ترفندهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از زبان املاک داران

در این دوره سخت اقتصادی که روز به روز بازار املاک تورم و حباب قیمتی بیشتری را تجربه می کند، بسیاری از افراد سودجو با تبلیغ زمین های ارزان یا ویلاهای لاکچری اما قسطی و ارزان قیمت افراد را به دام می اندازند.

این دسته از افراد با تصور اینکه نمی خواهند ارزش پولشان کم شود، تن به خرید هر نوع ملکی داده و در نهایت موجب وارد شدن خسارت به خودشان یا کل زندگیشان می شوند.

اگرچه لازم است که هر شخصی قبل از خرید به مشاوران مورد اعتماد رجوع نموده و تحت نظر ایشان اقدام به معامله در بازار املاک و مستغلات نماید؛ اما گاهی با سهل انگاری این کار را به تنهایی انجام می دهد. حتی پرداخت دستمزد مشاور را یک هزینه اضافه می دانند اما اطلاع ندارند که عدم رعایت اصول اولیه بسیار پرهزینه تر خواهد بود.

راه های جدید یافتن سریع معاملات عالی را کشف کنید

مجموعه املاک داران از آن دسته کسب و کارهاست که بر پایه دانش و تجربه بنا شده است. از این لحاظ با استفاده از علم روز دنیای بازاریابی و استراتژی، به همراه بیست سال سابقه کار خود در امر مشاوره املاک، بهترین پیشنهادها را به کاربران خود ارائه می دهد.

انجام سریع معاملات در بستر آن لاین، موضوع جدید نیست که هر سامانه ای بخواهد به آن افتخار نماید اما تنها تفاوت در نوع نگرش سامانه های اینترنتی ایجاد می شود. اما خدمات ویژه ای که یک وب سایت دانش بنیان همچون املاک داران تلاش دارد تا در کنار خدمات روزانه و عادی خود ارائه نماید، می تواند رضایت مشتری را بیش از پیش جلب کند.

ترفندهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از زبان املاک داران

از این جمله می توان به مشاوره سرمایه گذاری ملک در اصفهان اشاره کرد که با پشتوانه سال ها تجربه کارشناسان مجموعه املاک داران در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

این کارشناسان نقاط روبه رشد و مناسب سرمایه گذاری را در اصفهان شناسایی کرده و بسیار سریع تر از آنچه تصور شود می توانند به افراد کمک کنند تا حتی با کمترین میزان سرمایه، در این مناطق خرید نمایند.

کمترین قیمت های خرید آپارتمان در اصفهان

آپارتمان های خالی طبق آنچه برای اخذ دارایی برآورد شده بود حدود ۵/۲ میلیون واحد بوده است که آمار بالایی را در جامعه تشکیل می داد. اما شاید درصد پایینی از آن ها به مستاجران اختصاص داده شد و یا خرید و فروش شد. زیرا تعداد بسیار بالایی از آن ها یا تحت تملک بانک ها و موسسات اداری هستند و یا مالکان آن ها در خارج از کشور هستند و عملا نیازی به اجاره این واحدها ندارند.

ترفندهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از زبان املاک داران

از طرفی تعداد بالایی از این خانه های شناسایی شده در روستاهای خالی از سکنه قرار دارند. و در آمار یاد شده جزء واحدهای خالی آورده شده که امکان واگذاری آن ها نه به مستاجر و نه برای خرید و فروش وجود ندارد. البته کارشناسان این آمار اعلام شده را قبول ندارند و آن را بر اساس آمار سال ۱۳۹۹ می دانند.

با توجه به تمامی این موارد نمی توان به عرضه این واحدها به بازار دل خوش کرد و باید به فکر چاره ای دیگر بود.

خرید از املاک داران مطمئن ترین وب سایت املاک

املاک داران در این خصوص واحدهای با قیمت ارزان را طی پروژه های مسکونی متفاوت در شهر اصفهان به کاربران خود معرفی می نماید. این پروژه ها چه به صورت پیش فروش و چه به صورت نقد و اقساط، نیاز مشتریان عزیز را برای خرید خانه با قیمت های پایین فراهم می نماید.

ترفندهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از زبان املاک داران

بنابراین می توانید برای خرید آپارتمان در اصفهان تا ۵۰۰ میلیون تومان، تنها با فشار دادن چند کلید به سایت amlakdaran.com  منتقل شده و پروژه های تعریف شده را مشاهده نمایید. همچنین از مشاوره کارشناسان سرمایه گذاری برخوردار شوید. در این صورت بهترین مناطق با کمترین قیمت برای خرید به شما معرفی می گردد.

این مجموعه در طول سال بارها جشنواره های متفاوت خرید و فروش و رهن و اجاره با تخفیف ویژه را نیز برگزار می نماید. این تخفیفات از کسر شدن مبلغ کمیسیون دریافتی تا کارشناسی رسمی قیمت گذاری متفاوت بوده و همگی باعث رفاه حال بیشتر همراهان عزیز می شود.

در بازار امروز که قیمت ها به شدت تحت تاثیر تورم بالا رفته و گاهی تعدادی از سوداگران و افراد سودجو قیمت ها را خیلی بالاتر از حد معمول اعلام می نمایند، کارشناسی رسمی قیمت گذاری می تواند اطمینان بیشتری را در معاملات به همراه داشته باشد.

افزایش ساخت و ساز درمانی بر درد بی خانمانی

اگرچه پروژه های دولتی مسکن ملی می توان در آینده، مشکل کمبود خانه برای خانواده ها را حل نماید، اما انجام این پروژه ممکن است در آینده نزدیک هم پاسخگوی نیاز بازار نباشد.

مناطقی که سامانه املاک داران برای خرید و فروش ملک در اصفهان معرفی می نماید در سال های اخیر با افزایش ساخت و ساز همراه بوده و پتانسیل دارند که در آینده از میزان رشد و پیشرفت بیشتری هم از نظر ساختمان سازی و هم رشد قیمت برخوردار باشند. اگرچه امروزه این قیمت ها در بازار مسکن کمی پایین تر از حد معمول به نظر می رسد اما فرصتی عالی را برای خانه اولی ها و یا کسانی که بخاطر افزایش قیمت ها، می خواهند به حومه شهر بروند، ایجاد می نماید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید