لایو اینستاگرام یکی از قابلیت هایی است که باعث می شود شما با مخاطبانتان به صورت زنده ارتباط داشته باشید و تعامل پیج خود را افزایش دهید.

۵ نکته مهم برای افزایش بازدید لایو در اینستاگرام

هرچه تعداد بازدید لایو بیشتر باشد طبیعتا تعامل پیج شما هم بیشتر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم چند تکنیک برای افزایش بازدید لایو در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه تعداد بازدید لایو خود را افزایش دهیم؟

لایو اینستاگرام یکی از مهم ترین روش ها برای نشان دادن محصولات و تعامل با کاربران است. عده ای از افراد که محتوای آموزشی تولید می کنند از طریق لایو اقدام به آموزش موضوعی و یا اطلاع رسانی و یا پرسش و پاسخ می کنند. تعدادی از آنلاین شاپ ها برای جلب اعتماد بیشتر لایو برگزار می کنند و خود را به فالوور هایشان نشان می دهند. بنابراین اگر شما هم می خواهید تعامل پیج خود را افزایش داده و اعتماد افراد را جلب کنید گذاشتن لایو یکی از گزینه های خوب برای این هدف است. حال یکی از دغدغه های اصلی پیج ها برای برگزاری لایو تعداد ویوو ی لایو آنها است. چند ترفند زیر برای افزایش بازدید لایو و افزایش فالوور اینستاگرام می تواند مفید باشد:

اطلاع رسانی کنید

هنگامی که قصد دارید لایو برگزار کنید حتما قبل از آن در استوری به فالوور هایتان اطلاع رسانی کنید. که قرار است چه ساعتی لایو بگذارید و موضوع لایو شما چه خواهد بود. هنگامی که شما اطلاع رسانی برای لایو خود انجام می دهید و موضوع مفیدی را در لایو می خواهید مطرح کنید افراد بیشتری تشویق به دیدن لایو شما خواهند شد. همچنین می توانید با گذاشتن نظرسنجی در استوری زمان هایی که فالوورهایتان تمایل بیشتری برای لایو دارند را شناسایی کنید. مثلا اگر شما پیج آشپزی دارید می توانید یک لایو آموزشی دستور پخت یک غذای خاص را برگزار کنید. از آنجایی که مخاطبان شما بیشتر خانم ها هستند می توانید بیشتر صبح ها آن را برگزار کنید و یا برای اینکه افراد شاغل هم بتوانند آن را ببینند شب ها اطراف ساعت ۹ و ۱۰ لایو خود را برگزار کنید. همچنین می توانید با گذاشتن نظرسنجی از فالوورهایتان بخواهید درباره زمان ساعت لایو تصمیم گیری کنند.

لایو خود را با کیفیت برگزار کنید

کیفیت لایو یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کنید. لایو هایی که مدام قطع و وصل می شوند حوصله مخاطب را سر می برند. بنابراین حتما از خوب بودن اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. همچنین سعی کنید در مکان مناسب و با ظاهر مناسب لایو خود را برگزار کنید. همچنین می توانید از فالوور هایتان بخواهید شما را حمایت کرده و لایو شما را برای دوستانشان بفرستند تا آنها هم در لایو شرکت کنند.

۵ نکته مهم برای افزایش بازدید لایو در اینستاگرام

کامنت های خود را باز بگذارید

بستن کامنت ها در لایو هم حوصله مخاطب را سر می برد و نمی توند نظر خود را همان لحظه بیان کند و هم اینکه تعامل پیج شما را پایین آورده و در قسمت استوری ها دیر تر از سایر استوری ها نمایش داده می شود. به جای بستن کامنت ها سعی کنید در لایو خود سوالاتی مطرح کنید و فالوورها را به چالش بکشید را فعال باشند همین فعال بودن فالوور ها باعث می شود لایو شما سرگرم کننده تر باشد و در دفعات بعدی نیز دوست داشته باشند در لایو شرکت کنند.

ویوو لایو خریداری کنید

اگر شما هم یک پیج تازه کار هستید و از می ترسید لایو بگذارید و ویوو کمی بخورد می توانید از خرید بازدید لایو استفاده کنید. با خرید بازدید لایو افرادی که وارد لایو شما می شوند با دیدن تعداد بیشتر بازدید کننده اعتماد بیشتری به پیج شما خواهد کرد و ارزش بیشتری برایتان قائل می شود. همچنین تعداد بیشتر بازدید باعث افزایش فالوور اینستاگرام نیز می شود زیرا افرادی که فقط در لایو شما شرکت کرده اند و شما را فالوو ندارند با دیدن تعداد زیاد بازید لایو و مخاطبان شما تشویق می شود که شما را فالو کند. همانطور که می دانید یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام خرید آن است. خرید فالوور اینستاگرام به صورت غیر مستقیم می تواند روی افزایش بازدید لایو شما تاثیر بگذارد. با خرید فالوور اینستاگرام افراد بیشتری شما را فالو کرده و با بالا رفتن تعداد فالوور هایتان طبیعتا تعداد بازدید لایوتان هم بیشتر خواهد شد.

لایو دونفره برگزار کنید

می توانید از افرادی که فالوور های بالایی دارند و مرتبط با حوزه کسب و کار شما هستند درخواست لایو دونفره بکنید در این صورت پیج شما به افراد بیشتری شناسانده می شود و لایو شما بازدید بیشتری خواهد داشت.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم پنج تکنیک برای افزایش بازدید لایو به شما ارائه دهیم. اگر شما هم پیج نوپا هستید و کسب وکار تازه ای راه اندازی کرده اید می توانید از این ترفندها استفاده کرده و بازدید لایو خود را افزایش دهید. از شما دعوت می کنیم برای دریافت اطلاعات درباره‌ی ترفندهای رشد اینستاگرام به سایت فالوکمپ مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید