سید مصطفی میرسلیم درباره انتشار تصویری جنجالی از کفش آمریکایی اش در توئیت نوشت:پوشیدن کفش کتانی خارجی ولو هدیه ای باشد از سال های قبل کار موجهی نیست.

توییت میرسلیم درباره کفش برند معروف آمریکاییش
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب،در روزهای اخیر انتشار تصویری از سید مصطفی میرسلیم که در صحن مجلس با کفش ریباک (Reebok) از برندهای معروف ورزشی آمریکایی در حال قدم زدن بود جنجال بسیاری را در پی داشت.

دلیل اصلی انتقادها این بود که میرسلیم چندی پیش در اظهاراتی به دفاع از خودروسازان داخلی پرداخت و بر الزام حمایت و استفاده از خودروی ملی تاکید کرد. او که بر استفاده از تولیدات داخلی و مقابله با واردات تاکید کرده بود، انتشار این تصویر با کفش آمریکایی انتقادات بسیاری را علیه او برانگیخت.

کفش جنجالی میرسلیم
کفش جنجالی میرسلیم

تا اینکه بالاخره امروز خودش هم به این جنجال ها و انتقادهای تند واکنش نشان داد و در توئیتی ضمن موجه ندانستن کار خود، نوشت:«پوشیدن کفش کتانی خارجی ولو هدیه ای باشد از سال های قبل، در صحن مجلس، کار موجهی نیست. اصالت با تولیدات داخلی و تشویق آن است حتی اگر برترین کیفیت را نداشته باشد.»

حاشیه‌ها بی‌پایان آقای نماینده؛ جاسوسی پسر میرسلیم

اما حاشیه‌های میرسلیم به همین جا خلاصه نمی‌شود، او اخیر با مسئله جاسوسی فرزندش هم مواجه شده است. میرسلیم در ارتباط با این مسئله به انصاف نیوز می‌گوید: آقا مهدی [فرزند میرسلیم] را ظاهراً پس از دو سال مراقبت، در تیرماه ۱۳۹۸ بازداشت می‌کنند و با اتهام اقدام برخلاف امنیت کشور در بهمن ۹۸ محاکمه و به پنج سال حبس محکوم می‌کنند و پس از درخواست تجدید نظر و قطعی شدن حکم در بهمن ۱۳۹۹ به زندان اوین روانه می‌شود.

مصطفی میرسلیم در کنار فرزندش مهدی میرسلیم
مصطفی میرسلیم در کنار فرزندش مهدی میرسلیم

وی ادامه می‌دهد: پاسخ: نقطه ضعف مهدی از بدو تولد با او بوده و هم جسمی بود و هم روحی؛ من و مادرش بسیار زحمت کشیدیم تا این نقاط ضعف تأثیر بر شخصیت او نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد می‌کند بدون احساس حقارت و به صورت عادی وارد تحصیل و زندگی اجتماعی بشود؛ تا حدود زیادی موفق بودیم به گونه‌ای که هر کس در بدو امر متوجه نقطه ضعف مهدی نمی‌شود مگر ساعاتی را با او همنشینی کند. آقا مهدی بسیار عاطفی و ساده لوح و گولخور و سست اراده است… در حد عدم امکان تدبیر معیشت خود، و بر همین ویژگیها و ضعفها منافقان سوار شدند تا او را جذب کنند و به انحراف کشانند و متأسفانه مأموران امنیتی نیز گمان کرده بودند که او عددی است. من پدر اویم و حتی امروز بعد از پنجاه سال ابا می‌کنم از این که بگویم او مستضعف است مبادا به شخصیت او اهانت شود ولی واقعیت همین است و اکنون اغلب کسانی که با این پرونده سروکار داشته‌اند این نقاط ضعف را که موجب مظلومیت او شد بخوبی می‌دانند.

میرسلیم درباره چرایی مظلومیت فرزندش می‌گوید: نقطه ضعف مهدی از بدو تولد با او بوده و هم جسمی بود و هم روحی؛ من و مادرش بسیار زحمت کشیدیم تا این نقاط ضعف تأثیر بر شخصیت او نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد می‌کند بدون احساس حقارت و به صورت عادی وارد تحصیل و زندگی اجتماعی بشود؛ تا حدود زیادی موفق بودیم به گونه‌ای که هر کس در بدو امر متوجه نقطه ضعف مهدی نمی‌شود مگر ساعاتی را با او همنشینی کند. آقا مهدی بسیار عاطفی و ساده لوح و گولخور و سست اراده است… در حد عدم امکان تدبیر معیشت خود، و بر همین ویژگیها و ضعفها منافقان سوار شدند تا او را جذب کنند و به انحراف کشانند و متأسفانه مأموران امنیتی نیز گمان کرده بودند که او عددی است. من پدر اویم و حتی امروز بعد از پنجاه سال ابا می‌کنم از این که بگویم او مستضعف است مبادا به شخصیت او اهانت شود ولی واقعیت همین است و اکنون اغلب کسانی که با این پرونده سروکار داشته‌اند این نقاط ضعف را که موجب مظلومیت او شد بخوبی می‌دانند.

کد خبرنگار: ۱۳
۳۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 31
  • باقری IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    از کجا آورده ای؟
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 0
    حمایت از خودروسازان فشل هم کار خوبز نیست
  • پرویزی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    0 1
    ایشان ساده زیست بود.تمام شد
  • نجات IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 0
    واعظان کین جلوه برمحراب و منبر میکنن چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنن🤔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید