قیمت بیت کوین امروز یکشنبه ۲۶ تیر به ۲۱ هزار و ۳۴۰ دلار رسید اما قیمت این ارز دیجیتال با آبان سال گذشته ۶۹ درصد اختلاف دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / جهش ۱۱ درصدی قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته رفتاری مشابه هفته‌های قبل نشان داده اما ارزش اتریوم با جهش ۱۱ درصدی به بالاترین سطح ماهانه رسیده است

بیت‌کوین بدون توجه به اخبار رفت‌وبرگشت‌های محدود خود را ادامه می‌دهد. درحالی که پیش‌بینی می‌شد اعلام نرخ جدید تورم ماهانه در آمریکا مثل ماه گذشته روی قیمت بیت‌کوین تاثیر داشته باشد، اما با گذشت ۴۸ ساعت از این موضوع مهمترین ارز دیجیتال دنیا از حوالی مرز ۲۰ هزار دلار تکان نخورده است. در ۲۴ ساعت قبلی قیمت بیت‌کوین با رشد محدود سه درصدی به پله‌های ابتدایی کانال ۲۱ هزار قدم گذاشته، اما مهمترین اتفاق بازار طی این مدت جهش ۱۱ درصدی ارزش اتریوم به‌شمار می‌رود. دومین ارز دیجیتال مهم دنیا توانسته از مرز هزار و ۳۰۰ دلار عبور کند، در بالاترین ارتفاع ماهانه قرار بگیرد و تسلطش به کل بازار را تاحدودی بیشتر کند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۳۴۰ دلار

بیت‌کوین بعد پنج روز موفق به عبور از مرز ۲۱ هزار دلار شد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۶ تیر ۲۱ هزار و ۳۴۰ دلار بود و درقیاس با دیروز شاهد رشد سه درصدی ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال هستیم. دیروز بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۷۰۵ دلار معامله می‌شد و حالا ۶۳۵ دلار به قیمت آن اضافه شده است. البیته در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۵۰۰ دلار به ثبت رسیده و شاهد خرید و فروش آن با قیمت‌های نزدیک به ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار هم بودیم.

با رشد سه درصدی بیت‌کوین بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به حدود صفر درصد رسید، چون یکشنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین را ۲۱ هزار و ۲۱۵ دلار معامله می‌کردند. با در ننظر گرفتن قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین، فاصله این ارز دیجیتال با قله خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار در آبان پارسال به حدود ۶۹ درصد رسید. همچنین با درنظرگرفتن حجم ۴۰۴ میلیارد دلاری فعلی بیت‌کوین، تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار چیزی حدود ۴۰ درصد محاسبه می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۳۴۵ دلار

قیمت اتریوم ظرف یک روز ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز یکشنبه ۲۶ تیر درحالی هزار و ۳۵۴ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال را هزار و ۲۲۰ دلار خرید و فروش می‌کردند. یعنی ظرف یک روز ۱۳۴ دلار به ارزش اتریوم اضافه شده و از حیث بازدهی روزانه، نسبت به سایر ارز دیجیتال سرشناس بازار وضعیت بهتری را تجربه کرده است.

طی شبانه‌روز گذشته اتریوم موفق شده سطح هزار و ۳۷۰ دلار را لمس کند و کمترین قیمت آن هزار و ۱۹۵ دلار تثبیت شده است. حالا با احتساب جهش ۱۱ درصدی قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال را باید حدود مثبت ۱۴ درصد درنظر بگیریم، چون یکشنبه قبلی هر واحد اتریوم را هزار و ۱۸۵ دلار معامله می‌کردند. قیمت لحظه‌ای اتریوم در قیاس با بالاترین سطح تاریخی این ارز دیجیتال یعنی محدوده هزار و ۸۵۰ دلار، فعلا حدود ۷۳ درصد پایین‌تر قرار دارد و تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار چیزی حدود ۱۶ درصد برآورد می‌شود که این عدد نسبت به دیروز یک درصد بیشتر است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو، ترون، دوج‌کوین طی شبانه‌روز گذشته بین سه تا چهار درصد رشد داشته، اما شیبا بدون تغییر معامله شده است. صبح امروز یکشنبه ۲۶ تیر کاردانو که با تسلط ۱.۵ درصدی، هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، ۰.۴۵۵ دلار معامله می‌شد و این رقم رشد چهار درصدی ارزش آن را که با نماد اختصاری ADA شناخته می‌شود، نشان می‌داد.

در این مدت قیمت ترون و دوج‌کوین سه درصد افزایش پیدا کرده است. خریداران ترون برای هر واحد از این ارز دیجیتال صبح امروز درحالی ۰.۰۶۸ دلار می‌پرداختند که ارزش آن دیروز ۰.۰۶۶ دلار بود. قیمت دوج‌کوین نیز از ۰.۰۶۲ دلار به ۰.۰۶۴ دلار افزایش پیدا کرد. شیبا اینو که با نماد SHIB شناخته می‌شود بدون تغییر قیمت خرید و فروش شد و ارزش آن طی شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار باقی ماند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۲۱۵ دلار

۲۰ هزار و ۷۰۵ دلار

۲۱ هزار و ۳۴۰ دلار

اتریوم

هزار و ۱۸۵ دلار

هزار و ۲۲۰ دلار

هزار و ۳۵۴ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

کاردانو

۰.۴۶۹ دلار

۰.۴۳۸ دلار

۰.۴۵۵ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۸ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۷ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۴ دلار

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید