طبق گفته رئیس فدراسیون بوکس باوجود تمام مشکلات مالی و برخی حواشی ایجاد شده، ما برنامه‌های تدوین شده خود را پیش می‌بریم و مسابقات مختلفی را به نحو احسنت برگزار می‌کنیم.

مشکلات مالی مانع موفقیت بوکس نمی‌شود

به گزارش سلام نو، «حسین ثوری» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط بوکس کشور، اظهار داشت: علی‌رغم تمامی سختی‌ها و مشکلات مالی، برنامه‌های تدوین شده را پیش می‌بریم و نتیجه آن هم موفقیت‌هایی است که در عرصه‌های مختلف به دست می‌آید.

وی گفت: در این راه هستند افرادی که در تلاش برای ایجاد حاشیه هستند. مجموعه فدراسیون توجهی به این حواشی ندارد و کارمان را پیش می‌بریم.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: آن چیزی که اهمیت دارد، نتایجی است که رقم می‌خورد و مسابقات مختلفی است که به نحو شایسته‌ای برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از انجام مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در سیستان و بلوچستان و جوانان در خراسان رضوی، مسابقات نوجوانان نیز در قالب استعدادهای برتر در اصفهان برگزار خواهد شد.

ثوری ادامه داد: اکنون اردوی نونهالان در همدان و بزرگسالان در تهران در حال برگزاری است. تیم جوانان نیز بزودی اردوی خود را در تهران آغاز می کند.

وی در خصوص حضور تیم ملی بزرگسالان ایران در تورنمنت کویت، توضیح داد: تیم کشورمان اواخر هفته جاری راهی کویت می‌شود. فدراسیون بوکس کویت به صورت رسمی آغاز به کار کرده و این تورنمنت را به مناسبت همین موضوع برگزار می‌کند. بیش از ۱۵ کشور آسیایی و اروپایی در این رویداد روی رینگ می‌روند و به طور قطع می‌تواند محک خوبی برای تیم کشورمان باشد.

ثوری عنوان کرد: همچنین امسال مسابقات بزرگسالان آسیا و جهان و همچنین جوانان جهان را در پیش داریم که در حال برنامه‌ریزی برای حضور موفق در این رویدادها هستیم.

وی در خصوص مشکلات مالی فدراسیون، گفت: طبق توافقنامه با وزارت ورزش، مقرر شد هر مبلغی وزارتخانه کمک کند به همان مقدار ما آورده مالی در فدراسیون داشته باشیم که این مساله را انجام داده و حتی جلوتر از آن هستیم. کار بسیار سخت است اما تلاش می‌کنیم هیچ برنامه‌ای روی زمین نماند.

ثوری در خصوص کمک به هیئت‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برای برگزاری مسابقات کشوری، گفت: برای هر رویداد کشوری حدود ۵۰ نفر از جمله داور و عوامل برگزاری را اعزام می‌کنیم که هزینه بلیت رفت و برگشت و حق‌الزحمه آنان با فدراسیون است. همچنین ۵۰ میلیون تومان به هیئت سیستان و بلوچستان کمک کردیم و این کمک را برای هئیت خراسان رضوی هم خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: بوکس ایران در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم برمی‌دارد و توجهی به برخی مسائل هم ندارد. اینکه سرمربی تیم ایران در بین برترین مربیان داخلی ورزش کشور است نشان از مثبت بودن کار ما دارد و موجب انگیزه مضاعف شده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید