طی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه آمار فوتی های کرونا در استان فارس به صفر رسیده است و در شبانه روز گذشته ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده اند.

آخرین آمار کرونا در استان فارس | ثبت روز بدون فوتی و شناسایی ۶۰ بیمار جدید کرونایی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا؛ به استناد آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس، از هفته گذشته و بعد از تجربه یک دوره نزولی در آمارهای این اپیدمی، همانند سایر نقاط کشور در این استان هم شاهد روند افزایشی در تعداد موارد ابتلا و بستری هستیم.

براساس اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کرونا اعلامی علوم پزشکی شیراز، تعداد موارد ابتلا و بیماران نیازمند خدمات بستری در استان فارس نسبت به هفته گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

براساس این گزارش آماری، طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس ۶۰ مورد جدید بستری به دلیل ابتلا به کرونا یا داشتن علائم مشکوک، در مراکز درمانی این استان ثبت شده است.

این گزارش نشان می‌دهد هم اینک در فارس ۱۹۲ بیمار به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در فارس بستری هستند و از بین این افراد ۱۲ نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی هستند.

تعداد کل بیماران شناسایی شده در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا تا صبح پنجشنبه ۲۳ تیر، به حدود ۶۳۲ هزار نفر و تعداد تست‌های کرونا نیز به بیش از ۲ میلیون و ۱۶۷ هزار مورد رسیده است.

براساس این گزارش آماری، خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در فارس ثبت نشده است.

همین گزارش حاکی از تزریق ۸ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۳۰۱ دُز واکسن کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی شیراز است.

از مجموع واکسن‌های تزریق شده، سه میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۸۴ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۲۹ هزار و ۶۲۸ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۹۷ دُز نوبت سوم و ۱۹ هزار و ۸۹۲ دُز یادآور(چهارم) واکسن بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید