بیژن بنفشه‌خواه درباره انتخابش در سریال «مستوران» گفت: آقای حاتمی گفتند وقتی بازی‌های تو را می‌بینم متوجه می‌شوم که توانایی این را داری که از پس نقش‌های جدی هم بربیایی.

به تجربه نقش‌های متفاوت علاقه دارم / نقش‌های منفی و جدی را به شکل همزمان دوست دارم

 به گزارش سلام نو به نقل از برنا، بعد از تجربه موفق برخی کمدین‌ها در ایفای نقش‌های جدی، حالا نوبت به بیژن بنفشه خواه رسیده است که با قرار گرفتن در قالب شخصیت شاور در سریال «مستوران»، نقشی جدی و متفاوت بازی کند. او در این سریال به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور، ایفاگر نقش مردی کینه‌توز، حسود، فرصت‌طلب، باج‌خواه و بدجنس است. روایت بنفشه‌خواه از این تجربه را بخوانید.

بیژن بنفشه خواه درباره انتخابش در این نقش گفت: از جمال سیدحاتمی پرسیدم چرا به من پیشنهاد بازی در این سریال را دادید؟ با وجود اینکه کارنامه کاری من بیشتر کمدی است؟ چطور تصور کردید از عهده کارهای جدی هم برخواهم آمد؟ آقای حاتمی گفتند وقتی بازی‌های تو را می‌بینم متوجه می‌شوم که توانایی این را داری که از پس نقش‌های جدی هم بربیایی و اینطور شد که برای سریال «مستوران» با من تماس گرفتند و نقش «شاور» را پیشنهاد دادند.

این قابلیت آقای حاتمی است که می‌تواند از بازیگر به خوبی بازی بگیرد. من به ایشان خیلی اعتماد داشتم. چون هم کاربلد و هم با اخلاق هستند. وقتی فیلمنامه را به من دادند هنوز تمام نشده بود و در حد سیناپس بود. ابتدا هم نقشی کوتاه داشتم و قرار بود در ۲۰ جلسه به پایان برسد و در میانه سریال کشته شوم. اما طی جلساتی که با نویسنده‌ها داشتند به این نتیجه رسیدند که نقش شاور می‌تواند ادامه دار باشد. من با کمک آقای حاتمی توانستم خودم را در قالب شاور جا بدهم.

من بازیگری را دوست دارم. حالا بازی در نقش کمدی باشد، جدی باشد، نقش منفی باشد و … برایم فرقی نمی کند. در کل چون عاشق بازیگری‌ام علاقه به تجربه نقش‌های متفاوت را هم دارم؛ اما تا به حال به من پیشنهاد نشده بود. در صورتی که خودم هم بدم نمی‌آمد نقش جدی و حتی نقش منفی هم داشته باشم که خدا را شکر چنین موقعیتی پیش آمد.آقای حاتمی میمیک صورت، حرکت‌های اغراق‌آمیز چهره و … را به خوبی اصلاح کرد تا به قالب آدمی سرد و خشک برسم.

آثار تاریخی و طولانی مدت را چون فعلا انرژی لازم برایش ندارم شاید قبول نکنم؛ اما کلا نقش‌های منفی و جدی را به شکل همزمان دوست دارم و اگر باز هم نقش جدی پیشنهاد شود، به شرط آن که کاری قوی باشد و فیلمنامه خوبی داشته باشد را می پذیرم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید