هنگامی که یلوستون به عنوان یک پارک ملی در سال ۱۸۷۲ تأسیس شد، تأسیس آن نشان دهنده تولد سیستم پارک ملی ایالات متحده بود.

پارک‌های ملی آمریکا در ابتدا چه شکلی بودند؟

سلام نو-سرویس گردشگری: بازدیدکنندگان با شهامت از لبه سنگ Overhanging در Glacier Point در پارک ملی یوسمیتی عبور می‌کنند. این صخره که در ارتفاع ۳۰۰۰ فوتی از سطح زمین قرار دارد، مکان مورد علاقه عکاسان و بازدیدکنندگانی است که به دنبال منظره‌ای تماشایی از دره یوسمیتی هستند.

از مناظر وسیع گرند کانیون گرفته تا آبشارهای خیره کننده در یوسمیتی، این عکس‌های قدیمی زیبایی جاودانه پارک‌های ملی در ایالات متحده را به تصویر می‌کشد.

هنگامی که یلوستون به عنوان یک پارک ملی در سال ۱۸۷۲ تأسیس شد، تأسیس آن نشان دهنده تولد سیستم پارک ملی ایالات متحده بود. این ایده بلندپروازانه به طور پیوسته رشد کرد و شامل ۴۲۳ واحد پارک (شامل ۶۳ پارک ملی) برای کشف مسافران شد.

پارک‌های ملی آمریکا در ابتدا چه شکلی بودند؟

از سال ۱۹۱۶، خدمات پارک ملی به عنوان نگهبان منابع متنوع تفریحی، فرهنگی و تاریخی عمل کرده است و الهام بخش کشورهای دیگر برای پیروی از این روش، به عنوان الهام بخش حفاظت از پارک در سراسر جهان عمل کرد.

بیش از ۱۵ میلیارد بازدیدکننده، ۸۵۰۰۰ مایل رودخانه و نهرهای سیستم پارک را کاوش کرده‌اند. ۷۰۳۵ مایل مربع از مخازن، دریاچه‌ها یا اقیانوس. بیش از ۴۳۰۰۰ مایل خط ساحلی و بیش از ۱۸۰۰۰ مایل مسیرهای پیاده روی.

اما ماموریت آن حفاظت از این مکان‌های ارزشمند برای آموزش، لذت بردن و الهام بخشی این و نسل‌های آینده تغییر نکرده است.

این تصاویر قدیمی بی‌انتها چندین پارک ملی را در دوران جوانی به ما نشان می‌دهد و زیبایی طبیعی سیستم پارک ملی را به ما یادآوری می‌کند.

یک پانوراما دریاچه برایانتوس و کوه ریکسفورد را در پارک ملی Kings Canyon در کالیفرنیا نشان می‌دهد. Kings Canyon که در سال ۱۹۴۰ تأسیس شد.

پارک‌های ملی آمریکا در ابتدا چه شکلی بودند؟

بازدیدکنندگان پارک ملی یلوستون فوران گرند آبفشان را در حوضه آبفشان بالایی پارک تماشا می‌کنند. در ۱ مارس ۱۸۷۲ در وایومینگ، آیدا تاسیس شد.

قله استارک که اکنون به عنوان نقطه گرینل شناخته می‌شود، بر فراز آبشاری در پارک ملی گلاسیر، مونتانا، بالا می‌رود. پارک ملی Glacier و آن در سال ۱۹۱۰ تأسیس شد.

در این عکس استریوسکوپی، در حدود سال ۱۹۰۳، رئیس جمهور تئودور روزولت در گلاسیر پوینت در پارک ملی یوسمیتی کالیفرنیا ایستاده است.

قاطرها در امتداد مسیری مرتفع در گراند کانیون، سواری مطمئنی را فراهم می‌کنند. قاطر سواری هنوز هم امروزه در پارک محبوب است.

بازدیدکنندگان دریاچه کراتر اورگان در یک قایق در نزدیکی جزیره جادوگر استراحت می کنند، یک مخروط خاکستر کلاسیک که به دلیل شباهتش به کلاه جادوگران نامگذاری شده است.

مردان سوار بر درخت واوونا، سکویای غول پیکر در پارک ملی یوسمیتی ماریپوزا گرو می‌شوند. تونل درخت که در سال ۱۸۸۱ بریده شد، هزاران گردشگر را به خود جذب کرد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید