فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ‌ناوشکن دماوند که با به روزترین تجهیزات و به همت متخصصان داخلی ساخته شده‌ به ناوگان شمال نیروی دریایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در آینده‌ای نزدیک

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه تمرین امنیت پایدار ۱۴۰۱ درباره این تمرین اظهار داشت: این کار اگر با کشورهای دوست، همسایه و برادر انجام شود قطعا سطح ایمنی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: دشمنان بدانند امروز دیگر دوران‌ توهمات گذشته ‌و نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروهای مسلح ‌به یک شکوفایی بالایی رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه منطقه چهارم دریایی امام رضای ناوگان شمال در آغاز دهه هفتاد با استقلال کامل نظامی ایجاد و حالا جزو مهم‌ترین مراکز حفظ امنیت و صلح و دوستی در دریای خزر است، تصریح کرد: ‌به برکت خون شهدا توانستیم در حوزه دریای خزر به بالاترین سطح تکنولوژی برسیم.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه با همت متخصصان داخلی ناوشکن دماوند با به‌روزترین تجهیزات به منظور حفظ تمامیت ارزی در پهنه خزر ساخته شده است خاطرنشان کرد: این ناوشکن به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید