درخواست خودرو بر تهران به یکی از دغدغه ​های شهروندان تهرانی تبدیل شده است. چرا که یافتن مطمئن​ترین و سریع​ترین مجموعه ارائه خدمات حمل خودرو امری دشوار به نظر می​رسد.

خودروبر تهران ، حمل خودرو بر امید

خودروبر امید ارائه دهنده خدمات خودرو بر ، خودروبر ، حمل خودرو ، ماشین بر ، خودروبر تهران میباشد.

خودروبر چیست؟

خودروبر ، خودرو بر برای حمل خودرو استفاده میشود اگر خودروی شما دچار نقص فنی شود خودروبر امید میتواند ماشین شمارا از مبدا مورد نظر تا مقصد حمل کند. همین امر موجب شده افراد زیادی از نقاط مختلف درخواست حمل خودرو های تولیدی را داشته​ باشند. خودرو بر وسیله ​ای ایمن برای حمل ماشین میباشد است. با استفاده از خودرو بر هیچ گونه آسیبی به خودرو صفر وارد نمی​شود. بنابراین می​توانید اطمینان داشته باشید که خودرو صفر شما بدون هیچ گونه آسیب به مقصد مورد نظر شما خواهد رسید. خودرو بر ​ها انواع مختلفی دارند که از جمله می​توان به موارد زیر اشاره نمود:

 خودرو بر کفی :

این نوع تجهیزات پرکاربردترین نوع ماشین​های حمل کننده خودرو هستند. در موارد زیر کاربرد دارند:

  • حمل خودرو صفر: مخصوص خودروهایی هستند که هنوز پلاک نخورده اند و تا زمانی که پلاک نخورده باشند، امکان تردد شهری و برون شهری را ندارند. به همین دلیل از خودرو بر کفی استاندارد استفاده می​شود. این وسیله در شرایط عالی خودرو را حمل می​کند و بدون هیچ گونه آسیب و با سرعت به مقصد خواهد رساند.
  • حمل خودرو دچار نقص فنی: حتی اگر خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد، به طوری که امکان روشن کردن و جا به جایی آن فراهم نباشد، می​توان از خودروبر کفی استفاده نمود.
  • حمل خودرو کلاسیک: در صورتی که بخواهید خودرو کلاسیک و قدیمی را حمل نمایید، می​توانید از این خودروبر استفاده نمایید.
  • حمل تجهیزات کشاورزی: خوشبختانه امروزه تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی صنعتی پیشرفت​های بسیاری داشته است و مدل​های صنعتی با قابلیت​های خاص تولید شده است. با توجه به اینکه امکان حمل تجهیزات کشاورزی وجود ندارد بهتر است، برای حمل آن​ها از خودرو بر کفی استفاده نمود.

 خودروبر کامیونت

خودرو بر کامیونت از جمله کامیونت​هایی است که برای حمل خودرو داخل شهری (مخصوص مسافت​های کوتاه) مناسب است و در مواقعی که صرفا یک اتومبیل باید حمل شود، مورد استفاده قرار می​گیرد..

 تریلر خودروبر:

 یکی دیگر از تجهیزات حمل و نقل خودرو تریلر خودرو بر است که برای جا به جایی خودرو در مسافت طولانی و میان شهری استفاده می​شود. تریلرهای خودروبر به دو دسته (تریلر با ظرفیت حمل 6 اتومبیل، تریلر با ظرفیت حمل 8 اتومبیل) تقسیم می​شود.

خودروبر تهران

خودروبر تهران بزرگ به عنوان پایتخت، شهری پر ترافیک محسوب می​شود و کم نیستند افرادی که با ماشین شخصی خود در خیابان​های شهر رفت و آمد می​کنند. اما حادثه هیچ​گاه خبر نمی​دهد و ممکن است وسط خیابان و بلوارها خودرو شما هم دچار نقص فنی شود و چاره​ای جز جا به جایی اتومبیل نداشته باشید. در این صورت کافی است با حمل خودرو امید تماس بگیرید تا در کوتاه​ترین زمان با ارائه خدمات حمل خودرو در تهران به اصطلاح "خودروبر تهران" به راحتی ماشین را به محل مورد نظرتان انتقال دهد. حتی اگر بخواهید در تهران ماشن صفر خود را از نمایشگاه به منزل انتقال دهید یا بخواهید، از نمایشگاهی به نمایشگاه دیگر خودرو پلاک نخورده را انتقال دهید.

خودرو بر تهران

درخواست خودرو بر تهران به یکی از دغدغه ​های شهروندان تهرانی تبدیل شده است. چرا که یافتن مطمئن​ترین و سریع​ترین مجموعه ارائه خدمات حمل خودرو امری دشوار به نظر می​رسد. خوشبختانه خودروبر امید در تمامی استان​ها شعبه دارد و درخواست خودرو بر را در تمامی شهرها آسان نموده است. برای درخواست خودرو بر کافی است با "خودرو بر امید" تماس بگیرید و گام​های زیر را انجام بدهید:

  • (شاید بخواهید حمل خودرو را در 2 مقصد متفاوت انجام بدهید، که خوشبختانه در این مجموعه این امکان فراهم شده است و کافی است هنگام تماس، هماهنگی​های لازم را انجام بدهید).
  • رزرو زمان حضور خودرو بر: ما در مجموعه خودروبر امید امکان رزرو زمان حضور خودروبر را فراهم نموده ایم. با توجه به اینکه مدت زمان خاص نیاز دارد تا خودروبر در محل حضور یابد، می​توانید از قبل رزرو نمایید.
  • انتقال خودرو: پس از انجام هماهنگی​های لازم خودروبر در زمان معین شده در محل شما حضور می​یابد و اقدامات لازم برای حمل خودرو را انجام می​دهد. انتقال خودرو می​تواند به 1 یا 2 مقصد صورت گیرد. لذا اعزام به تعمیرگاه یا نمایندگی مجاز نیز امکان​پذیر است.

خودرو بر

چرا حمل خودرو امید

حمل خودرو امید یکی از مجموعه​ های فعال حمل خودرو در سراسر کشور و بالاخص تهران است. حمل خودرو امید به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات خودروبری در تهران و سایر استان​ها است. در کل نرخ هزینه خودروبر در مجموعه "حمل خودرو امید" کاملا مقرون به صرفه است و با توجه به معیارهایی مانند مسافت، نوع اتومبیل، نوع خودروبر و بیمه مشخص می​شود. یکی از ارزان​ترین خدمات این مجموعه حمل خودرو در تهران است که با سرعت و کاملا ایمن انجام می​شود. تریلرها، کامیونت و خودرو بر کفی در مجموعه حمل خودرو امید از بهترین و با کیفیت​ترین تجهیزات حمل اتومبیل هستند و برای حمل و نقل اتومبیل​های شما نهایت دقت و امنیت در نظر گرفته می​شود. این مجموعه با به کار گرفتن رانندگان مجرب و حرفه​ای، تمامی حساسیت​های حمل و نقل اتومبیل را پاسخ داده است و با رعایت سرعت مجاز، اتومبیل را به صورت کاملا ایمن، مطمئن و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد مورد نظر شما می​رساند و در صورت نیاز از گارانتی سرویس برای خدمات حمل و نقل خودرو​های لوکس (خودروهای گران قیمت) و کلاسیک استفاده می​نماید. بنابراین می​توانید با خیالی آسوده و کاملا ایمن از خدمات حمل خودرو امید بهره​مند شوید.

حمل خودرو

خودروبر امید ارائه خدمات خودروبر تهران ، خودرو بر ، حمل خودرو در تهران میباشد برای اطلاعات بیشتر به سایت https://khodrobaromid.com/ مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید