چرا باید از مرکز خرید جهیزیه ایران خرید کنیم؟ مزیت این مرکز خرید در برابر رقبایش چیست؟ برای پاسخ به این سوال نگاهی کوتاه به نظر مردم داشتیم.

مردم پاسخ می‌دهند: چرا باید از پاساژ جهیزیه ایران خرید کنیم؟

سلام نو – سرویس اقتصادی: پیش از این درباره مجتمع تجاری جهیزیه ایران نوشتیم و حرف زدیم، مرکز خریدی در دل میدان شوش که بورس لوازم خانگی و به خصوص لوازم جهیزیه است.

تقریباً ۱۲ سال پیش بود که برای گود برداری این مجتمع در ضلع شمال غربی میدان شوش تصمیم‌گیری شد. در آن زمان در مکان فعلی این مجتمع تعداد قابل توجهی خانه وجود داشته که هم از لحاظ کیفیت ساخت و ساز و هم از نظر آسیب‌های اجتماعی وضعیت خوبی نداشت. زمین‌ها به قیمت روز از مالیکن خریداری شد و برای یافتن خانه جدید به آن‌ها کمک شد.

حالا جهیزیه ایران یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید شوش و تمام تهران است که می‌خواهد به بورس جیهزیه تمام ایران بدل شود. این مرکز خرید میزبان برندهای متفاوت لوازم خانگی است و از بیشترین امکانات ممکن برای یک مرکز خرید بهره می‌برد.

یکی از مهم‌ترین امکانات جهیزیه پارکینگ رایگان و مجهز آن است. پیش از این داشتن پارکینگ اختصاصی به خصوص برای خدمت رسانی به مشتریان، برای مراکز تجاری قدیمی چندان مهم نبود، اما امروز وضعیت فرق کرده است و هر مرکز خرید موفقی به پارکینگی مناسب برای فروشنده و خریدار نیاز دارد.

این مرکز خرید پارکینگی رایگان با گنجایش بیش از ۲۵۰۰ خودرو دارد. اهمیت پارکینگ جهیزیه وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم پیدا کردن جای پارک در شوش هنر به حساب می‌آید و تاثیر بسیاری در کیفیت خرید دارد.

مردم درباره جهیزیه ایران چه می‌گویند؟

حالا اجازه دهید نگاهی بسیار کوتاه به تجربه خرید مردم از مرکز خرید جهیزیه ایران داشت باشیم، تجربه‌هایی که همه بعد از مهار کرونا ثبت شده است.

ابوالفظل با اشاره به پارکینگ مجهز جهیزیه می‌نویسد:

مرکز خرید خوبی است که فعلا یک طبقه آن به طور کامل فعال شده. امکانات خوبی داره فودکورت در طبقه منفی یک فعال است. چند طبقه پارکینگ هم دارد که رایگان است.

مردم پاسخ می‌دهند: چرا باید از پاساژ جهیزیه ایران خرید کنیم؟

یکی از فروشندگان این مرکز خرید هم در گفت‌وگویی کوتاه یکی از دلایل حضور در جهیزیه ایران را پارکینگ و موقعیت آن دانست و گفت:

این مرکز خرید موقعیت خیلی خوبی دارد و تقریبا وسط میدان شوش است. به جز این با هزینه‌ای که اینجا کردم هیچ نگران و استرسی بابت جای پارک و تخلیه جنس ندارم. هر جای دیگر شوش با این قیمت مغازه می‌گرفتم حداقل باید هزینه‌ای هم بابت پارکینگ کنار می‌گذاشتم.

تنوع ویژگی دیگر جهیزیه ایران است. مرتضی درباره تجربه خرید از جهیزیه ایران می‌نویسد:

به جرات می‌تونم بگم بزرگترین مرکز خرید جهیزیه برای زوج‌های جوان است. بسیار بزرگ و تنوع زیاد جنس همین‌طور قیمت مناسب. پیشنهاد می کنم اگر می خواهید کلی خرید کنید حتما به اینجا سر بزنید. جهیزیه ایران دقیقاً بر میدان شوش است.

مینا اما با اشاره به سابقه خرید چند ده میلیون تومانی خود از جهیزیه ایران یک پیشنهاد دارد:

آیا نباید فرقی بین کسی که چند صد هزار یا چند میلیون خرید کرده است با کسی که چند ده یا حتی چند صد میلیون خرید کرده باشد؟ شانس خاصی در قرعه‌کشی یا هدایایی بابت این خریدها؟

خریداری که به نظر می‌رسید برای خرید جهیزیه دخترش به جهیزیه ایران مراجعه کرده بود درباره تجربه خرید خود گفت:

اولین بار است که به این مرکز خرید می‌آیم. مغازه‌های بسیاری را دیدیم و حالا فکر می‌کنم بتوانیم بخش مهمی از خریدهای خود را همین‌جا انجام دهیم و نیاز نباشد به چندین و چند مغازه و مرکز خرید متفاوت سر بزنیم.

پارکینگ، موقعیت مکانی، تنوع اجناس و آرامش در هنگام خرید از جمله ویژگی‌هایی هستند که خریداران به عنوان مزیت جهزیه ایران ذکر می‌کنند. مشکل بزرگ آن‌ها هم گرانی است که باعث محدودیت خرید آن‌ها می‌شود، با این همه عموما خریداران قیمت‌ها جهیزیه ایران را نسبت به عرف بازار کمی پایین‌تر و به صرفه می‌دانند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید