قیمت دلار رسمی هم امروز مانند روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد . نرخ دلار صرافی ملی  امروز ۲۷ هزار و ۸۰۱ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۵ تومان رشد را نشان می دهد. قیمت دلار متشکل هم امروز ۲۶ تومان از دیروز بالاتر بود و با ۲۷ هزار و ۶۶۴ تومان مبادله شد. 

قیمت دلار، طلا و سکه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / دلار رشد و سکه ریزش کرد

به گزراش سلام نو به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت دلار امروز در تهران ، سلیمانیه و هرات رشد کرد . قیمت سکه هم ریزش کرد.

بازار ارز تهران امروز سه شنبه ۱۴ تیر ماه بر خلاف روز گذشته حرکت کرد. نرخ دلار در چهارمین روز هفته جاری  توانست بخش کوچکی از ضرر و زیان روز گذشته را جبران کند . 

قیمت دلار رشد کرد

قیمت دلار امروز در تهران، سلیمانیه و هرات افزایش یافت. اسکناس آمریکایی امروز در تهران نزدیک  به ۵۰۰ تومان بالا رفت. در سلیمانیه هم نرخ دلار ۳۰۰ تومان گران تر از دیروز معامله شد. در هرات  قیمت دلار ۵۰۰ تومان صعود را تجربه کرد . 

رشد محدود قیمت دلار رسمی

قیمت دلار رسمی هم امروز مانند روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد . نرخ دلار صرافی ملی  امروز ۲۷ هزار و ۸۰۱ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۵ تومان رشد را نشان می دهد. قیمت دلار متشکل هم امروز ۲۶ تومان از دیروز بالاتر بود و با ۲۷ هزار و ۶۶۴ تومان مبادله شد. 

قیمت سکه ریزش کرد

 قیمت اونس طلا  ظهر امروز در مقایسه با دیروز ثابت بود. این فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۸۰۶ دلار معامله شد. 

در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به روز پیش  ۴ هزار و ۲۰۰ تومان رشد کرد و با ۱ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد. 

قیمت سکه امروز با ۵۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته آغاز به کار کرد  و با ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد اما در ادمه روند بازار امروز قیمت سکه نسبت به دیروز ۱۵۰ هزار تومان ریزش کرد و به قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

حباب ۱۳ درصدی در بازار سکه 

با قیمت یاد شده حباب سکه در در محدوده ۱۳ درصد بود و ارزش ذاتی سکه ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بدست امد که در مقایسه با قیمت نقدی آن در بازار تقریبا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اختلاف را نشان می دهد. 

سناریور تکرای در بازار سکه ؟ 

از نظر فعالان بازار در صورتی که فلز گران بهای داخلی محدوده یاد شده را از دست دهد احتمال برگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان تقویت خواهد شد.  روز گذشته قیمت سکه برای ساعاتی  به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت اما در ادامه معاملات نقدی دیروز دوباره وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شد . 

محدوده حساس برای سکه بازان

فعالان بازار می گفتند در شرایط کنونی برای بازیگران بازار سکه در مرحله اول محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اهمیت دارد. از نگاه تحلیل گران فنی در صورتی که سکه به بالای محدوده مقاومتی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برود،‌ قدرت نمایی خریداران نیز در بازار بیشتر خواهد شد. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید