وقتی صحبت از چرخ خیاطی‌های باکیفیت خارجی می‌شود، ژانومه اولین برندی است که احتمالاً اغلب ما به خاطر می‌آوریم. ژانومه جزو تولید کنندگان قدیمی و باسابقه چرخ خیاطی در دنیاست که کیفیت بسیار بالای موتور و بدنه مقاوم محصولات این شرکت دلیل اصلی محبوبیت آن شناخته شده است.

نکاتی که هنگام خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن باید بدانید

علی‌رغم اینکه تعداد محصولات نو و آکبند ژانومه در بازار ایران بسیار محدود است، ولی چرخ خیاطی‌های استوک ژانومه اصل ژاپن همچنان در بازار موجود هستند که همان کیفیت و قدرت همیشگی چرخ‌های ژانومه را دارند. در این مقاله می‌خواهیم توضیحاتی درباره کالاهای استوک ژانومه ارائه کنیم که اگر قصد خرید یکی از این چرخ‌ها را داشتید، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

چرخ خیاطی استوک چه تفاوتی با چرخ خیاطی نو و آکبند دارد؟

برخلاف تصوری که از چرخ‌های استوک ژانومه در ذهن اغلب مردم شکل گرفته، این چرخ‌ها کالاهای کار کرده یا دست دوم نیستند. چرخ خیاطی‌های استوک ژانومه کالاهای به فروش نرفته یا به‌اصطلاح «انبار شده» ژانومه هستند. چرخ‌هایی که تحت عنوان چرخ خیاطی استوک در بازار فروخته می‌شوند، محصولاتی هستند که ۲۰ الی ۵۰ سال قبل تولید شده و در انبار کارخانه‌های ژاپن یا امارات ژانومه باقی مانده‌اند، ولی به‌دلیل گذشت زمان زیاد، از بین رفتن بسته‌بندی و قدیمی شدن مدل‌ها، به کشورهایی مانند ایران فروخته می‌شوند.

هر چند چرخ خیاطی های استوک فاقد بسته بندی هستند یا مدل‌های آنها قدیمی‌تر از چرخ‌های نو و آکبند امروزی است، اما از نظر کیفیت ساخت و قدرت موتور همچنان بی رقیب هستند و در مقابل با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. چرخ خیاطی ژانومه استوکی که در بازار ایران به فروش می‌رسد از نوع چرخ خیاطی خانگی و چرخ‌های سر دوز استوک اصل ژاپن هستند. این چرخ‌ها از نظر کیفیت و کارایی قطعات از مدل‌های جدید بهتر هستند، کار کردن با آنها راحت‌تر و فروش و نقدشوندگی آنها در مقایسه با چرخ‌های نو و آکبند به‌مراتب بهتر است.

نکاتی که هنگام خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن باید بدانید

۵ نکته مهم برای خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن

برخلاف چرخ خیاطی‌های دست دوم و مستهلک یا چرخ‌های نو و آکبند فاقد بسته بندی که با گذر زمان دچار افت قیمت و ارزش می‌شوند، چرخ‌های استوک با گذشت زمان همچنان ارزش خود را حفظ می‌کنند و نقدشوندگی بالایی دارند. اما لازم است قبل از خرید به نکات بسیار مهمی توجه کنید که کالای دست دوم یا معیوب را در قالب چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن به شما نفروشند. این نکات عبارت‌اند از:

  1. از شرکت‌های معتبر خرید کنید

برای خرید چرخ خیاطی استوک حتماً به فروشگاه‌های معتبر و مطمئنی مراجعه کنید که کالاهای خود را با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند. چرخ‌های استوک ژانومه در فروشگاه‌های معتبر دارای ضمانت اصالت و گارانتی هم هستند. این موضوع نشان می‌دهد که شما کالاهای اصل خریده‌اید و در صورت بروز مشکل شرکت تعمیرات یا تأمین قطعات آن را پشتیبانی می‌کند.

  1. مراقب کالاهای دست دوم باشید

بعضی از افراد چرخ‌های کار کرده و دست دوم قدیمی ژانومه را به نام چرخ استوک به مشتریان بی‌تجربه می‌فروشند تا از این راه سود قابل توجهی کسب کنند. بنابراین اگر در زمینه تشخیص چرخ‌های اصلی تخصص ندارید، مراقب باشید که چرخ خیاطی دست دوم را به‌عنوان چرخ استوک به شما نفروشند. اکیداً توصیه می‌کنیم که در این مورد گول قیمت پایین یا مواردی از این دست را نخورید.

  1. چرخ‌های استوک ژاپن قیمت مناسبی دارند

فراموش نکنید که چرخ خیاطی استوک اصل ژاپن قیمت مناسبی دارد. یعنی نه به اندازه چرخ‌های جدید گران قیمت هستند، نه مانند چرخ‌های دست دوم ارزان قیمت. به علاوه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هم هستند. قیمت چرخ خیاطی ژانومه اصل ژاپن در مدل‌های مختلف از ۳.۸۰۰.۰۰۰ تا ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان متغیر است و معمولاً چرخ‌های سر دوز از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

  1. به قطعات یدکی همراه چرخ خیاطی توجه کنید

بعضی از چرخ‌های استوک دارای پدال اصلی همراه دستگاه و لوازم جانبی خاصی هستند که هنگام خرید باید آنها را تحویل بگیرید. بهتر است با افراد متخصص به خرید کالای استوک بروید که از بی اطلاعی شما سوء استفاده نشود. ممکن است بدنه چرخ خیاطی دارای اثر رنگ خوردگی، بتونه زدن یا پولیش باشد که این موضوع را افراد حرفه‌ای خیلی بهتر می‌توانند تشخیص دهند.

  1. چرخ خیاطی استوک ژاپن فاقد بسته بندی است

چرخ‌های استوک ژاپن برخلاف چرخ‌های نو و آکبند، فاقد بسته بندی هستند. بسته بندی این چرخ خیاطی‌ها در گذر زمان مستهلک شده و به همین دلیل بدون بسته بندی فروخته می‌شوند. این موضوع برای مصارف شخصی چندان مهم نیست، ولی برای مواردی مانند خرید جهیزیه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکاتی که هنگام خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن باید بدانید

آیا چرخ خیاطی ژانومه استوک خوب است؟

بدون شک بله! چرخ‌های استوک تولید کشور ژاپن هستند و از کیفیت ساخت و کیفیت قطعات بالایی برخوردارند. همچنین در صورت ضربه شدید ناگهانی، به سختی دچار آسیب می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. البته با توجه به اینکه ممکن است برخی قطعات چرخ‌های استوک با قطعات چینی یا ایرانی تعویض شوند و تشخیص این موضوع برای شما کار بسیار سختی است، پیشنهاد ما خرید چرخ‌های استوک ژانومه از مجموعه‌های معتبری مانند تیکمیش است.

این فروشگاه نمایندگی رسمی فروش چرخ خیاطی استوک ژانومه در ایران است. برای مقایسه محصولات و بررسی قیمت‌ها فقط کافی است به نشانی https://tikmish.ir مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید