این افراد مشهور پس از پشت سر گذاشتن این حوادث تکان دهنده در گذشته، زندگی خود را تغییر داده‌اند.

داستان ۳ سلبریتی که کودکی سختی داشته‌اند!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ما به راحتی تصور می‌کنیم که زندگی یک سلبریتی تختی پر از گل رز است، اما پشت این همه پول و شهرت، تجربیات غم انگیز و وحشتناک زیادی وجود دارد که ما از آنها بی‌خبر هستیم. وقتی قرار است دوران کودکی پر از معصومیت و احساس شادی باشد، برخی از سلبریتی‌ها شاهد اتفاقات غیرقابل تصوری بوده‌اند. این افراد مشهور پس از پشت سر گذاشتن این حوادث تکان دهنده در گذشته، زندگی خود را تغییر داده‌اند.

۱. ترنس هاوارد

داستان ۳ سلبریتی که کودکی سختی داشته‌اند!

هنگامی که ترنس دو ساله بود، پدرش را دید که مردی را در یک فروشگاه بزرگ بابانوئل با ضربات چاقو به قتل رساند. پدر و مادرش هر دو او را مورد آزار جسمی قرار دادند. او از والدینش جدا شد و در سن ۱۶ سالگی با رفاه زندگی کرد. بعدا حرفه بازیگری خود را دنبال کرد و برای درام آمریکایی Hustle & Flow نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

ترنس هاوارد بازیگر مشهور آمریکایی است که اکنون ۵۲ سال سن دارد. او با بازی در "رئیس جمهور مرده" محبوبیت کسب کرد. او اولین بازی خود را در یک برنامه تلویزیونی در سال ۱۹۹۲ به نام جکسون‌ها: رویای آمریکایی انجام داد. او فقط دو سال داشت که پدرش، تایرون هاوارد، او و دو خواهر و برادر دیگرش و مادر باردارش را به دیدن بابانوئل در یک فروشگاه بزرگ کلیولند، اوهایو برد. در حالی که در صف منتظر بود، پدر ترنس با مرد دیگری که پدرش را متهم کرده بود که جای او را در صف گرفته است، درگیر شد.

بحث به خشونت کشیده شد و تایرون مرد دیگر را با چاقو به قتل رساند. او ۱۱ ماه را در زندان گذراند. او در یک مصاحبه گفت که ما فقط در صف ایستاده بودیم و اتفاقات آنقدر سریع رخ داد که قبل از اینکه متوجه شود خون سراسر کت را گرفته بود. ترنس در سن ۱۸ سالگی به نیویورک رفت تا حرفه خود را در بازیگری دنبال کند و شروع به ایفای نقش‌های کوچک در برنامه‌های تلویزیونی کرد.

۲. شارلیز ترون

داستان ۳ سلبریتی که کودکی سختی داشته‌اند!

شارلیز ترون با والدینش در مزرعه‌ای بزرگ شد. پدرش مست بود و با مادرش بدرفتاری می‌کرد. یک بار پدرش در کنار برادرش آمد و شروع به تهدید به شلیک شارلیز و مادرش کرد. مادرش در دفاع از خود، پدر شارلیز را کشت و برادرش را تیرباران کرد.

شارلیز ترون بازیگر ۴۶ ساله برنده جایزه آکادمی است که به خاطر زیبایی خیره کننده و نقش‌های شناخته شده‌اش در فیلم‌های وکیل مدافع شیطان، هیولا و قوانین خانه سیدر شهرت دارد. اگرچه راه رسیدن به این بازیگر موفق و با استعداد آسان نبود. او در آفریقای جنوبی متولد شد و دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت. یک شب وقتی او ۱۵ ساله بود، پدرش و برادرش پس از نوشیدن مشروب به خانه برمی‌گشتند. پدرش شروع به تیراندازی به سمت دروازه و سپس در آشپزخانه کرد و بعدا شروع به زدن در اتاق خواب شارلیز کرد. او شروع به تهدید به کشتن شارلیز و مادرش کرد.

هنگامی که او شروع به تیراندازی به در خانه شارلیز کرد، مادرش اسلحه‌ای برداشت و هم به او و هم به برادرش شلیک کرد. پدر شارلیز درگذشت و برادرش مجروح شد. مادرش هرگز تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت زیرا او در دفاع از خود این کار را انجام داد.

۳. اپرا وینفری

داستان ۳ سلبریتی که کودکی سختی داشته‌اند!

در یک خانواده فقیر در می سی سی پی بزرگ شد. او مرتبا به خاطر رفتار بدش به عنوان تنبیه بدنی با چوب کتک می‌خورد. او در نه سالگی توسط اعضای خانواده و دوستان خانواده‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفت. او در ۱۴ سالگی باردار شد، اما نوزاد نارس او مرد. او یکی از ثروتمندترین زنان آفریقایی آمریکایی در ایالات متحده است.

اپرا وینفری یک میلیاردر خودساخته ۶۷ ساله است. او یکی از پربیننده‌ترین مجریان برنامه‌های تلویزیونی در طول روز است. او به خاطر استایل تاثیرگذار و طبیعی خود با مهمانان برنامه اپرا وینفری شو مشهور است.

او قبلا با مادربزرگ مادری خود زندگی می‌کرد زیرا والدینش بلافاصله پس از تولد او از هم جدا شدند. او عادت داشت از یکی از والدین به خانه دیگر برود. مادرش از نظر مالی باثبات نبود و در چندین شغل کار می‌کرد.

وقتی اپرا نه ساله بود، چند دوست خانوادگی از او سوء استفاده کردند و زمانی که مادر اپرا بیرون بود از او سوء استفاده جنسی کردند. بعدا توسط سایر اعضای خانواده نیز مورد آزار جنسی قرار گرفت. مادرش به اپرا توجهی نکرد. او پول می‌دزدید، فرار می‌کرد و با پسرها قرار می‌گذاشت.

او به آرامی خود را از هیچ بلند کرد، او به عنوان مجری در چندین کانال خبری کار می‌کرد، سپس چند برنامه گفتگو به عنوان مجری اجرا کرد. در ۸ سپتامبر ۱۹۸۶، او مجری برنامه اپرا وینفری شو را آغاز کرد. این چنین بود که او از نردبان موفقیت بالا رفت.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید