اتاق فرار طی چند سال اخیر تبدیل به تفریح مورد علاقه تعداد زیادی از افراد شده است. اغلب مخاطبان این سرگرمی نوجوانان و جوانان هستند، هرچند که یک اسکیپ روم خوب میتواند چند ساعت سرگرم کننده را برای پیر و جوان به ارمغان بیاورد.

رزرو بهترین اتاق فرارها در کرج + آدرس

در این بین شهر کرج در استان البرز نیز یکی از بیشترین تعداد اتاق فرار در بین سایر شهرهای کشور را دارد. این فضای رقابتی بین مجموعه های بازیساز کرج باعث شده که شاهد رشد کیفیت اتاق فرارها در این شهر باشیم.

پیدا کردن اتاق فرار در کرج شاید کار خیلی سختی به نظر نرسد، مخصوصا که تعداد اتاق فرارهای فعال در کرج طی سال اخیر به شکل قابل قبولی افزایش پیدا کرده است. اما همیشه یافتن و انتخاب اتاق فرار خوب مشکل است. آنهم وقتی که تعریف اشخاص از کلمه "خوب" میتواند تا حد بسیار زیادی متفاوت باشد.

ما تلاش کردیم در این مطلب با رعایت علایق و سلایق مختلف، محبوبترین و پرفروشترین اتاق فرارهای کرج را به شما معرفی کنیم. چرا که معتقدیم مخاطبین همیشه بهترین داوران هستند، و البته هیچ محبوبیتی اتفاقی نیست. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اتاق فرار شرودا کرج

اتاق فرار شرودا دومین اتاق از مجموعه پارادوکس است و در منطقه بلوار طالقانی کرج واقع شده. این بازی که در ژانر مهیج قرار میگیرد، موفق شده تا نظر تعداد زیادی از بازیکنان اتاق فرار را به خود جلب کند. محبوبیت این اتاق فرار به حدیست که بازیکنان از تهران و شهرهای دیگر هم برای انجام آن به کرج می آیند! در این اتاق فرار شما به درخواست شخصی به نام دیمیتری و به قصد دزدیدن گنج شرودا وارد یک خانه میشوید. اما همزمان با حضور شما، صاحب خانه نیز در آنجا حضور دارد... شما میتوانید اتاق فرار شرودا کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

آدرس: کرج. بلوارطالقانی شمالی. نرسیده به پل آزادگان. خ بخشداری. نبش بن بست بنفشه. طبقه زیرین آشکده.

برای مشاهده تمامی اتاق فرار های کرج روی این لینک کلیک کنید.

اتاق فرار شیفت شب کرج

رزرو بهترین اتاق فرارها در کرج + آدرس

اتاق فرار شیفت شب یکی از بازیهای متعدد مجموعه دایموند است که در منطقه شاهین ویلای کرج قرار گرفته است. این بازی در ژانر وحشت، مهیج قرار میگیرد. در جریان این بازی شما به کمک یکی از دوستانتان میشتابید، دوستی که تنها پرسنل شیفت شب یک سردخانه است و از شما تقاضای کمک کرده! شما با اینکه میدانید این کار غیر قانونیست، نمیتوانید درخواست کمک دوستتان را نادیده بگیرید و... شما میتوانید اتاق فرار شیفت شب کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

آدرس: کرج، شاهین ویلا، خیابان دوم غربی زیرزمین تجاری(باشگاه ترافیک) انتهای راهرو .

اتاق فرار غریبه کرج

شما و دوستانتان به منطقه چهارراه هفت تیر کرج میروید تا وارد خانه ی عبدالله تابش، معمار نامدار کرج شوید. شما که از بستگان همسر آقای تابش هستید، متوجه میشوید که همسر ایشان، مرضیه، دو سال پیش به رحمت خدا رفته است.

حال شما باید پرده از اتفاقات این خانه و خانواده بردارید. در بخشی از سناریوی اولیه این اتاق فرار میخوانیم: "قانع کردن انسان ها راحت نیست!!".

اتاق فرار غریبه که اولین تجربه وایاروم در ساخت اتاق فرار به شمار میرود، توانسته رضایت بخش زیادی از مخاطبان را جلب کند و باعث شده جامعه اسکیپ روم منتظر اثر دوم این مجموعه باشند. شما میتوانید اتاق فرار غریبه کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

آدرس: کرج، چهار راه هفت تیر، پشت پاساژ کیش، زیرزمین برج ارم.

اتاق فرار کولی کرج

دومین اتاق فرار مجموعه فونیکس که در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته، روایتگر داستان یک زوج کولی است. شما و تیمتان که شنیده اید این زن و شوهر از طریق رمالی موفق شده اند مال و منالی به دست بیاورند، با طمع به سرقت بردن اموال آنها وارد یک روستا میشوید. در قسمتی از سناریو اولیه بازی میخوانیم: "گاهی میتوان دزد نبود اما دزدی کرد...". نکته تمایز و شاید موفقیت کولی در جلب نظر بازیکنان اتاق فرار، گیم پلی متفاوت آن است. موردی که بعد از گذشت چند سال از فعالیت اسکیپ رومها در ایران، امروزه به شدت مورد توجه و اقبال مخاطبان این سرگرمی قرار میگیرد و کولی گواه خوبی بر این مدعاست. شما میتوانید اتاق فرار کولی کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

آدرس : کرج، گلشهر، بهار شرقی، کوچه قلندری، پلاک ۷۲ .

اتاق فرار Money heist (سرقت پول)کرج

رزرو بهترین اتاق فرارها در کرج + آدرس

بازی آخر مجموعه پارادوکس هم به لطف استقبال خوب مخاطبین و امتیاز بالا، در این لیست قرار میگیرد تا این مجموعه با دو بازی در این فهرست حضور داشته باشد.

اتاق فرار سرقت پول همانطور که از نامش پیداست الهام گرفته شده از یک سریال اسپانیایی با همین اسم است. سناریو این بازی در مورد گروهی از سارقان حرفه‌ای با مدیریت شخصی به نام پروفسور است. پروفسور که مغز متفکر این گروه به شمار می‌آید نقشه سرقت بزرگی را از بانک ملی اسپانیا طراحی می‌کند.

او برای طرح دقیق و زیرکانه این نقشه سال‌ها فکر و تلاش کرده است و حال زمان آن رسیده که به نقشه خود جامه عمل بپوشاند. شما میتوانید اتاق فرار سرقت پول کرج را به صورت آنلاین از سایت تایم فور فان رزرو کنید.

آدرس: کرج، گوهر دشت، خیابان نهم شرقی، مدرسه بنی هاشمی.

در پایان

امیدواریم اتاق فرارهایی که در این مطلب ذکر شد را تجربه کنید و از آنها نهایت لذت را ببرید. با توجه به شروع تعطیلات تابستان، پیشنهاد ما به شما پیدا کردن سرگرمیها وتفریحهای گروهی و سالمی مانند اتاق فرار است.

شما حتی میتوانید همراه اعضای خانواده از انجام دادن این بازیها لذت ببرید و چند ساعت را در کنار عزیزانتان به خوشی سپری کنید. پس فرصت را از دست ندهید و هرکدام از اتاق فرارهای بالا که مورد نظرتان قرار گرفت را به صورت آنلاین رزرو کنید.

منبع: t۴f

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید