با این مکان‌های زیبا آشنا شویم و برای سفر به آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: در حال حاضر زمان شروع برنامه‌ریزی برای لیست سفرتابستانه امسال است. هیچ چیز بهتر از بازدید از برخی از مکان‌های شگفت انگیز نیست که خیلی معروف و شناخته شده نیستند. چرا چیزی جدید را امتحان نکنید و از برخی از مقصدهای دیدنی در این فصل بازدید کنید. بیایید با این مکان‌های زیبا آشنا شویم و برای سفر به آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

۱. گرینلند

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

گرینلند یکی از این مقصدهاست که مردم در مورد آن فقط تصویری از یخ و آب در اطراف آن را در ذهن دارند. اما این درست نیست. گرینلند بزرگترین جزیره جهان است و زیباترین درمان چشم است. بسیاری از جاذبه‌های توریستی که می‌توانید بازدید کنید، از یخبندان، یخچال، فریزر، پیاده روی در تابستان و برف بازی است، که دنیای جدیدی را پیش روی چشم شما باز می‌کند. شما می‌توانید شاهد زیباترین دیدگاه‌های نورهای شمالی پر از آسمان در زمستان باشید. به غیر از این همه، شما موزه و کتابخانه خوبی خواهید یافت. شما همچنین می‌توانید سگ‌هایی را ببینید که هنوز در اینجا به عنوان حیوانات کار در گرینلند استفاده می‌شوند که در آن مردم محلی بیشتر یا کمتر وابسته به آنها هستند. برای غذا، افرادی که در اینجا ساکن هستند، بیشتر گوشت و ماهی را برای وعده‌های غذایی خود ترجیح می‌دهند.

۲. سریلانکا

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

سریلانکا یکی دیگر از مقاصد در این دسته است که یکی از دست کم گرفته شده ترین مقاصد برای سفر در جهان است. از ماه اکتبر تا آوریل، می‌توانید از فصل خشک این منطقه لذت ببرید. سریلانکا زیباترین سواحل و غروب خورشید را دارد که دوست دارید. اگر می‌خواهید اوقاتی آرام، دور از شلوغی و سکوت داشته باشید، تماشای اینجا را از دست ندهید.

این بهترین مکان برای شما است زیرا تقریبا در هر ماه از سال کمترین توریست را دارد. شما مجذوب آب شفاف و گرم خواهید شد. در آب زیبا شنا کنید یا از یک سفر یک روزه به شهرهای مجاور لذت ببرید، جایی که تعداد زیادی شهر قلعه تاریخی ساحلی گال را خواهید دید که فقط یک ساعت با این مکان فاصله دارد.

۳. بوتان

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

یکی از کشورهای ناشناخته بوتان "آخرین شانگری لا" نام دارد. یک مکان زیبای کوچک در هیمالیا که توسط خشکی بین چین و هند (سیکیم) احاطه شده است. برای ۴۰ سال، بوتان مرکز جاذبه‌های توریستی خود است، اما یکی از دست کم گرفته شده‌ترین مقاصد بوده است.

اگر به این مکان می‌آیید، مراقب باشید و به دلیل اطلاعات نادرستی که در اینجا به دست می‌آورید، ایده مناسبی برای رفتن به کجا داشته باشید. افراد مختلف توصیه‌های مختلفی می‌کنند، پس مراقب باشید وگرنه پشیمان خواهید شد. پس از رسیدن به اینجا، با مکان‌ها آشنا می‌شوید و مسیرها را درک می‌کنید.

بوتان مملو از مناظر و مسیرهای پیاده روی برای کوهنوردان و عاشقان ماجراجویی است. همچنین سرشار از برخی از زیباترین منظره‌هاست که می‌توانید از آنها عکس بگیرید. بوتان بکر، معنوی و دست نخورده‌ترین و آرام‌ترین مکان برای بازدید است. شما می‌توانید این مکان را به عنوان یک پادشاهی بودایی با صومعه‌ها، غارها و کاخ‌های بسیاری بنامید.

۴. جزیره ویس، کرواسی

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

کرواسی اخیرا به دلیل جاذبه‌های گردشگری خود مورد توجه قرار گرفته است. یکی از آنها جزیره ویس است که تجربه‌ای کاملا متفاوت را ارائه می‌دهد. زمانی به عنوان پایگاهی برای ارتش یوگسلاوی خدمت می‌کرد و نزدیک به چهار دهه برای بازدیدکنندگان بسته بود. می‌توانید از طریق کشتی پرسرعت به این مکان بروید و از این مکان دیدن کنید. در اینجا یک تاکستان شگفت انگیز و زرق و برق دار خواهید داشت که تماشای آن لذت بخش است. برای دوستداران غذا برخی از غذاهای شگفت انگیزی که می‌توانید لذت ببرید. در آب زمردی خلیج استینیوا، می‌توانید دلفین‌ها و همچنین لاک پشت‌های لاگرهد را پیدا کنید که به طور کلی شکل متفاوتی به این مکان می‌دهند.

۵. رومانی

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

۵ مقصد سفر زیرزمینی در سال ۲۰۲۲ / عکس

رومانی یکی از مقاصد مقرون به صرفه برای سفر در اروپا است. اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اما با بازدید از این مکان، با جاذبه‌های بسیار زیبا و دیدنی‌ها در این مکان آشنا می‌شوید. این مکان چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از چشم انداز سبز زیبا، دریاچه‌ها، غارهای قدیمی و فضای سبز وسیع. فعالیت‌های در فضای باز شامل پیاده روی، صخره نوردی و تماشای حیات وحش برای عاشقان ماجراجویی است. این مکان همچنین به شما فرصتی برای برنامه ریزی و انجام بسیاری از فعالیت‌ها و تمام این موارد در بودجه می‌دهد.

برای گشت و گذار می‌توانید از قلعه‌های قدیمی، صومعه‌ها و برخی از روستاهای قدیمی این مکان دیدن کنید. خبر خوب برای افرادی که می‌خواهند یک تعطیلات زمستانی فعال داشته باشند، زیرا رومانی نیز یکی از مقاصد اصلی اسکی است و بیش از ۹۰ پیست اسکی در این شهرستان دارند. در آخر، رومانی همچنین غذاهای خوشمزه‌ای مانند سوپ دلچسب، مامالیگا پنیری و پاپاناش را در دسرها ارائه می‌دهد تا تعطیلات شما را خاص‌تر کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید