پشت فرمان این لامبورگینی خاکستری براق بنشینید، به فضای داخلی چرم مشکی مشکی آن بنشینید و ایستگاه رادیویی ماهواره ای SiriusXM مورد علاقه خود را تنظیم کنید.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که رانندگی با یک ماشین میلیون دلاری چگونه است؟ آیا به پرواز در اتوبان یا گشت و گذار در خیابان اصلی با وسیله نقلیه‌ای که در حین عبور سرها را می‌چرخاند فکر کرده‌اید؟ این تجربه در اکثر شهرهای بزرگ در دسترس است.

نرخ اجاره بسته به مدل و مکان متفاوت است، اما برای یک موقعیت خاص، تاریخ، جلسه کاری یا صرفا سرگرمی با دوستان، می‌توانید با یک خودروی کمیاب و عجیب رانندگی کنید. ممکن است یک دلیل کاملا عملی برای اجاره یک وسیله نقلیه منحصر به فرد برای چند روز داشته باشید، برای مثال، یک کمپینگ یا سفر اسکی زمانی که به فضای اضافی و سیستم چهار چرخ متحرک نیاز دارید. اما صرف نظر از عملی بودن، یک کانورتیبل پر زرق و برق می‌تواند به رانندگی از طریق پل هفت مایلی در فلوریدا کیز یا سفر به سواحل کالیفرنیا در بزرگراه یک هیجان بیافزاید.

متیو سانچز، مدیر فروش در Prestige Luxury Rentals در آتلانتا، به Travel + Leisure گفت: اجاره‌کنندگان خودروهای لوکس معمولی ما از افراد مشهور و مدیران گرفته تا افراد عادی که به تنهایی، با خانواده یا شریک زندگی خود سفر می‌کنند، هستند. وسایل نقلیه ما برای رویدادهای خاص، مناسبت‌ها و تعطیلات آخر هفته اجاره می‌شود. ما مشتریان دیگری داریم که به دنبال تجربه یک وسیله نقلیه جدید و برتر هستند.

اگر دوست دارید چرخ‌های جدید را امتحان کنید یا یک سفر جاده‌ای را به یک موقعیت خاص تبدیل کنید، این وسایل نقلیه موجود برای اجاره در ایالات متحده را بررسی کنید.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

اجاره اتومبیل عجیب و غریب میامی، فلوریدا

چه در حال گشت و گذار در خیابان کالینز یا مرور نقاشی‌های دیواری در وین وود باشید، در محاصره یک بنتلی سرعت بهترین ظاهر خود را خواهید داشت. البته از بالا به پایین این خودروی اسپرت که در داخل شیک، جادار و راحت و در بیرون بسیار پر زرق و برق است، بسته به خلق و خوی شما زمزمه یا غرش خواهد کرد. موتور V12 قدرت 626 اسب بخار و حداکثر سرعت 206 مایل در ساعت را ارائه می‌دهد،اگر موقعیت مناسب باشد، می‌توانید در عرض 3.4 ثانیه از 0 تا 60 برسید.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

اتومبیل‌های سلطنتی عجیب و غریب: لاس وگاس، نوادا

وقتی با این مک لارن 720s سفید دو نفره کانورتیبل ظاهر می‌شوید، قبل از اینکه به جدول باکارا برسید مانند یک برنده بزرگ به نظر می‌رسید. با خطوط پرطرفدار خود، حتی در حالت ایستاده نیز سریع به نظر می‌رسد و موتور 4.0 TT V8 آن 720 اسب بخار قدرت را برای زمانی که می‌خواهید حرکت کنید، فراهم می‌کند. گیربکس هفت سرعته و تمام آن قدرت می‌تواند آن را از 0 تا 60 در 2.7 ثانیه برساند، وقتی برای رانندگی در جاده‌های بیابانی نزدیک خارج می‌شوید، سواری آن را به طرز شگفت‌آوری نرم و راحت خواهید دید.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

اتومبیل های رویایی گاتهام: سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

این اتومبیل را بردارید و با US-101 به سمت شمال به سمت هلدزبورگ بروید و در طول مسیر از مناظر، پیچ و خم‌ها و دیدن کنید. از راحتی، قدرت و هندلینگ عالی آن لذت خواهید برد و اگر آب و هوا مناسب است، سقف بالا را پایین بیاورید تا جلوه کامل زیر نظرتان باشد. موتور V8 4.5 لیتری آن 562 اسب بخار نیرو تولید می‌کند، اما وقت خود را صرف کنید، از مناظر لذت ببرید.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

خودروهای عجیب و غریب: هیوستون، تگزاس

این خودرو نهایت کلاس و راحتی است. موتور V12 آن قدرت زیادی به شما می‌دهد، اما وقتی در صندلی‌های چرمی مجلل هستید و از راحتی گیربکس اتوماتیک آن لذت می‌برید، نیازی به عجله نیست. جلو بروید و بالا را پایین بیاورید. اگر هوا کمی سرد است، می‌توانید با صندلی‌های گرم شو گرم بمانید. برای نسیم دریا، مناظر و فرصتی برای خودنمایی به سمت جنوب شرقی به گالوستون بروید.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

اجاره ماشین سیاه و سفید: لس آنجلس، کالیفرنیا

پشت فرمان این لامبورگینی خاکستری براق بنشینید، به فضای داخلی چرم مشکی مشکی آن بنشینید و ایستگاه رادیویی ماهواره ای SiriusXM مورد علاقه خود را تنظیم کنید. شما آماده هستید که از بلوار سانست به بزرگراه ساحل اقیانوس آرام بپیچید. با گشت و گذار در ساحل، موتور V10 610 اسب بخاری را احساس خواهید کرد، حتی اگر به محدودیت سرعت پایبند باشید. این خودرو مانند ایندی 500 با پیچ‌ها برخورد می‌کند.

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

لاکچری ماشین‌های اجاره‌ای جهان / عکس

اجاره‌های لوکس سبک زندگی را تصور کنید: بوستون، ماساچوست

این SUV محکم دقیقا همان چیزی است که برای رانندگی به آن نیاز دارید. G63 دارای یک V8 قدرتمند با قدرت 577 اسب بخار است، بنابراین جاده‌های کوهستانی مشکلی ندارند و هندلینگ با سیستم چهار چرخ متحرک آن ایمن است. یک گیربکس اتوماتیک رانندگی را آسان می‌کند و صندلی‌های چرمی مخملی G63 شما را راحت می‌کند حتی زمانی که ساعت‌ها در جاده هستید، ترکیبی عالی از استحکام و تجمل را به شما ارایه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید