۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 55366274

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

این جاده شمالی بسته می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان از روز یک شنبه به مدت ۳ روز خبر داد. جایگزین این محور کدام جاده است؟

یدالله جهان تاب گفت: به منظور اجرای عملیات عملیات پاکسازی و لق گیری ترانشه‌های باز ریزشی در کیلومتر ۵۰ تا ۶۴ حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

او می‌گوید: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از روز یک شنبه ۲۹ تا ۳۱ خرداد به صورت مقطعی از ساعت ۷ صبح الی ۵ عصر در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران می گوید: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین «فیروزکوه و هراز» تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید