با توجه به حجم علاقه طرفداران تتلو به این خواننده پامپ شدن تتلو کوین یا به معنای درست‌تر توکن اصلا دور از ذهن نیست، اما مشکل این جا است که این پروژه هیچ آینده‌ای ندارد و به سرعت زمین می‌خورد، به ویژه با توجه به وضعیت بحرانی بازار ارزهای دیجیتال.

تتلو کوین و یک کلاهبرداری خطرناک / چطور تتلو می‌تواند تمام پول شما را بر باد دهد؟

سلام نو – محمدعلی صف‌آرا: طرفدار امیر تتلو هستید؟ فکر می‌کنید در حق او «نامردی» شده؟ فکر می‌کنید او حرف‌های درستی هم می‌زند که باید به آن توجه کرد؟ حتی اگر پاسخ شما به تمام این سوال‌ها مثبت است باز هم همراه ما باشید و درباره جدیدترین پروژه امیر تتلو حسابی احتیاط کنید.

همه‌ی ما کم و بیش اسم امیر تتلو را شنیده‌ایم. خواننده هیپ هاپی با طرفداران میلیونی و رفتارهایی عجیب و غریب که این روزها به خاطر رابطه خاص خود با سحر قریشی در مرکز توجه قرار دارد.

حالا تتلو در آخرین پروژه خود اقدام به ارائه ارز دیجیتالی «تتل کوین» کرده است، پروژه‌ه‌ای که آنطور که خود تتلو گفته است قرار است دنیای ارزهای دیجیتال را بترکاند.

اگر طرفدار دو آتشه تتلو هستید و قصد خرید این کوین را دارید یا به ارز دیجیتال علاقمندید و فکر می‌کنید با خریدن این کوین و به پشتوانه طرفداران تتلو پولدار می‌شوید کمی صبر کنید.

برای خرید ارزیابی پتاسیل‌های یک ارز دیجیتال برای رشد باید حداقل به چهار مورد توجه کرد. یکم وایت پیپر یا سند اصلی پروژه که آن را توضیح می‌دهد، دوم نوآوری‌ها و توانایی‌ها فنی، سوم پشتوانه‌های مالی و تجاری و در نهایت جامعه کاربری حامی این پروژه.

از وایت پیپر یا سند اصلی پروژه هیچ خبری نیست و شما هیچ اطلاعی درباره ابعاد فنی ارز دیجیتال تتلو ندارید. تا اندازه که از ظواهر این کوین هم پیدا است هیچ چیز جدید و نوآورانه‌ای درباره آن وجود ندارد. از نظر پشتوانه به جز امیر تتلو و طرفدارانش هیچ شرکت، صندوق سرمایه‌گذاری یا حتی چهره مطرح حامی این کوین نیست.

در نهایت هر چند احتمالا طرفداران تتلو جامعه طرفدار این کوین خواهند بود اما شریک تتلو و طراحی این پروژه شخصی است که به کلاهبرداری به وسیه پامپ و دامپ در حوزه ارزهای دیجیتال مشهور است.

یکی از توکن‌هایی که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده بود توکن CCN بود که توسط هومن کرمی، شریک تتلو در تتل کوین راه‌اندازی شد. هومن کرمی همان کسی است که اسپانسر کنسرت تتلو شد و این توکن را در آن کنسرت تبلیغ کرد. کرمی از چهره‌ها بدنام بازار ارز دیجیتال است و بر اساس برخی از اخبار به خاطر همین بدنامی مجبور شده از ایران به ترکیه برود.

۲۱ خرداد، تتلو با برگزاری یک لایو اینستاگرامی، اعلام کرد که ICO یا عرضه اولیه توکن خود را آغاز کرده است. در این لایو تتلو صراحتا گفت که از نظر فنی هیچ حرفی برای گفتن ندارد و معرفی پروژه به طور کلی بر عهده کرمی بود.

هومن کرمی در لایو اینستاگرامی با تتلو اعلام کرد که عرضه اولیه این کوین را ابتدا به مدت چند روز به صورت خصوصی انجام می‌دهند تا قیمت به صورت ناگهبانی بالا نرود و همه توان خرید داشته باشند. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت: اگر TNT روی پنکک سواپ می‌رفت، پامپ می‌شد، به همین دلیل در ابتدا آن را به صورت خصوصی به فروش گذاشتیم.

با توجه به حجم علاقه طرفداران تتلو به این خواننده پامپ شدن این کوین یا به معنای درست‌تر توکن اصلان دور از ذهن نیست، اما مشکل این جا است که این پروژه هیچ آینده‌ای ندارد و به سرعت زمین می‌خورد، به ویژه با توجه به وضعیت بحرانی بازار ارزهای دیجیتال.

اگر بخواهیم با ادبیات دنیای ارزهای دیجیتال صحبت کنیم تتل کوین یک پروژه اسکم و یک شت کوین است که قطعا حجم زیادی از خریدارانش را به خاک سیاه می‌نشاند.

فارغ از داوری هنری یا اخلاقی آثار یا شخص تتلو، او اگر قصد فعالیت در این بازار را داشت می‌توانست کلکسیون اختصاصی NFT خود را عرضه کند. این کار برای او درآمد پایدار و بهتری داشت، کلاهبرداری نبود، باعث خوشحالی بیشتر طرفدارانش می‌شد و احتمالا باعث می‌شد تا جامعه هودارانش شور و شوق خاصی را به خاطر رد و بدل کردن NFT‌های اختصاصی تتلو تجربه کنند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید