سفر مقام آمریکایی به اراضی اشغالی درحالی قرار است انجام شود که اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه فلسطینیان اخیرا تشدید شده است.

سفر دستیار وزیر امور خارجه آمریکا به اراضی اشغالی

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از الجزیره نوشت: وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که «باربارا لیف» برای دیدار با مقامات فلسطینی و صهیونیست به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا آمده است که باربارا لیف قرار است طی امروز شنبه به کرانه باختری و تل آویو سفر کند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قرار است در این دیدارها در مورد توسعه همکاری بین آمریکا و طرفین فلسطینی و صهیونیست، حمایت آمریکا از راه حل سازشکارانه، پرونده ایران و عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم اشغالگر قدس گفتگو شود.

این بیانیه می‌افزاید که این مسئول آمریکایی قرار است با شخصیت های غیر سیاسی صهیونیست و فلسطینی هم دیدار کند. گفتنی است، سفر مقام آمریکایی به اراضی اشغالی درحالی قرار است انجام شود که اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه فلسطینیان اخیرا تشدید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیشتر با صدور بیانیه ای، تشدید اقدامات خصمانه و سرکوبگرانه صهیونیستها در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حماس تأکید شد: حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اعضا و رهبران این جنبش اعم از بازداشت یا تمدید بازداشت موقت آنان، هرگز عزم و اراده ما را تضعیف نخواهد کرد و موجب ترس و هراس ملت فلسطین نمی‌شود، بلکه اعتماد ما را به مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی این سرزمین و بازگشت به آن بیشتر می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید