۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 55364225

عواملی که در قیمت ایمپلنت دندان در سال ۱۴۰۱ تاثیرگذار هستند متفاوت و اجتناب ناپذیر است. در ادامه جدول قیمت ایمپلنت دندان را مشاهده کنید.

قیمت ایمپلنت دندان چیست؟

قیمت ایمپلنت دندان چیست؟ یکی از پر تکرارترین سوالات افرادی که به کاشت دندان نیاز دارند این است که قیمت ایمپلنت دندان سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در تهران از مبلغ حدودا ۳ میلیون تومان تا ۱۶ میلیون تومان می باشد که قیمت هر واحد ایمپلنت دندان است و به دلایلی ممکن است تغییر کند و بیشتر یا کمتر شود.

ایمپلنت دندان قیمت مشخصی دارد و اما بر اساس عوامل محتلفی هزینه هر واحد ایمپلنت دندان تغییر میکند. عواملی مثل: درمان های جانبی – جراحی ایمپلنت – تعداد ایمپلنت – مارک ایمپلنت دندان و ....

عواملی که در قیمت ایمپلنت دندان در سال ۱۴۰۱ تاثیرگذار هستند متفاوت و اجتناب ناپذیر است. در ادامه جدول قیمت ایمپلنت دندان را مشاهده کنید.

برای مشاهده ایمپلنت دندان و قیمت آن با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت کره ای و ایرانی در تهران

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت (هرواحد)

ضمانت

ایمپلنت ایرانی ۳A

۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ندارد

ایمپلنت کره ای Snuc

۳.۳۹۰.۰۰۰ تومان

ندارد

ایمپلنت کره ای dio

۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۱۰ سال

ایمپلنت کره ای sewon medix

۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۲ سال

ایمپلنت کره ای مگاژن

۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان

۱۰ سال

قیمت ایمپلنت دندان چیست؟

همانطور که مشاهده کردید حداقل قیمت خرید ایمپلنت دندان از ۳ میلیون تومان بابت ایمپلنت ایرانی است که کیفیت خوبی هم دارد و امروزه از محبوبیت و طرفداری خاصی نیز برخوردار است.

همچنین ایمپلنت دندان کره ای توانسته کیفیت خوبی را ارائه دهد و با ایمپلنت دندان های رده بالا مانند ایمپلنت آمریکایی و ایمپلنت سوئیسی رقابت کند. ایمپلنت های کره ای در بین پزشکان و افرادی که نیازمند کاشت دندان هستند بسیار محبوب است.

جدول قیمت ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت دندان سوئیسی جزو بهترین ایمپلنت های جهان است که علی الرقم کیفیت بالا و طول عمر زیاد، قیمت بالایی هم دارند و نسبت به رقبای خود گرانتر هستند.

جدول قیمت ایمپلنت سوئیسی

ایمپلنت سوئیسی sic

۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۵ سال

ایمپلنت اشترومن نئودنت

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۲۰ سال

ایمپلنت نئودنت آکوا

۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۱۰ سال

ایمپلنت اشترومن iti

۱۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۱۰ سال

ایمپلنت اشترومن iti roxalid active

۱۶.۰۰۰.۰۰۰  تومان

مادام العمر

در جدول بالا ایمپلنت های سوئیسی را مشاهده کردید که نسبت به ایمپلنت کره ای قیمت های بالاتری دارند اما کیفیت و میزان موفقیت ایمپلنت سوئیسی بسیار بالاست به همین جهت اطمینان خاطر بیشتری دارند.

ایمپلنت دندان های آمریکایی نیز دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند که رقیب اصلی ایمپلنت های سوئیسی است و قیمتی معادل ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ و ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان دارند. ایمپلنت زیمر آمریکایی و ایمپلنت اینترالاک آمریکایی بسیار پرطرفدار و محبوب هستند.

متخصص ایمپلنت دندان باتجربه بیشترین تاثیر برای کاشت ایمپلنت دندان موفق را دارد پس اگر بدنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران هستید پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: متخصص ایمپلنت خوب در تهران
 

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که هرکدام از انواع ایمپلنت برای جایگزینی دندان از دست رفته بکار می روند اما در نوع مدل درمانی متفاوت هستند در واقع سیستم ایمپلنت دندان متفاوتی دارند.

انواع ایمپلنت دندان عبارتند از :

  • ایمپلنت فوری یا یکروزه
  • ایمپلنت معمولی
  • ایمپلنت دیجیتالی

هرکدام از انواع ایمپلنت دندان شرایط خاصی برای درمان دارند که در ادامه این سه سیستم ایمپلنت دندانی را توضیح میدهیم.
 

قیمت ایمپلنت دندان چیست؟

روش ایمپلنت فوری

ایمپلنت دندان فوری روش و سیستمی از ایمپلنت است که همانطور که از نامش پیداست فوری انجام می شود و به روش ایمپلنت یکروزه معروف شده است زیرا کل جراحی ایمپلنت دندان در یکروز و در یک جلسه درمانی انجام می شود.

ایمپلنت فوری در تهران بسیار مورد استقبال واقع شده است و معمولا افرادی که به دنبال کاشت دندان جلو هستند از این روش استفاده می کنند زیرا دندان های جلو تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارند.

همانطور که توضیح دادیم تفاوت ایمپلنت فوری این است که کل جراحی ایمپلنت در یکروز و در یک جلسه درمانی انجام می شود و این جلسه درمانی حدودا ۴۵ دقیقه زمان میبرد اما این زمان به نسبت درمان شما متفاوت است.

پس از جراحی ایمپلنت فوری یک روکش موقت سفید رنگ بر روی ایمپلنت شما قرار میگیرد تا ظاهر زیبای آن حفظ شود و پس از حدودا ۲ الی ۳ ماه دوره نقاهت و جوش خوردن ایمپلنت با استخوان باقی درمان انجام می شود.

روش ایمپلنت معمولی

ایمپلنت معمولی یا سنتی همان روش طولانی برای کاشت دندان است که با زمان زیادی انجام می شود و این زمان زیاد گاهی برای افراد بهتر است اگر دندان های خلفی شما به ایمپلنت نیاز دارند بهتر است از این روش استفاده کنید.

سیستم ایمپلنت معمولی حدودا ۵ الی ۸ ماه زمان میبرد تا به نتیجه برسد اما بدلیل زمان زیاد ، دوره و بهبودی درمان بهتر انجام می شود و با ریسک موفقیت پایین انجام نمیشود.

قیمت ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دیجیتالی

در روش ایمپلنت دیجیتال تمامی مراحل درمان بصورت دیجیتالی رصد و کارشناسی می شود و همین امر موجب می شود با کمترین میزان خطا انجام شود و این روش ایمپلنت دندان دیجیتال باتوجه به تشخیص متخصص ایمپلنت انجام می شود.

گاهی ضخامت استخوان ناحیه ایمپلنت دندان بسیار کم و ظریف است و لازم است که بصورت دیجیتالی و دقیق کاشت ایمپلنت انجام شود در این شرایط متخصص ایمپلنت تشخیص می دهد که از این روش استفاده کند.

در این روش ابتدا تصاویر سه بعدی با دقت بسیار بالا انجام می شود و پزشک متخصص ایمپلنت با بررسی شرایط دهان و دندان و استخوان فک تصمیم می گیرد که از چه روش و چه نوع ایمپلنت دندانی استفاده کند.

این روش ایمپلنت دندان با کمترین میزان خطا و احتمال عدم موفقیت انجام می شود و مزیت استفاده از ایمپلنت دیجیتالی است.

ویزیت و مشاوره رایگان ایمپلنت دندان

اگر شماهم نیازمند ایمپلنت دندان هستید و بدنبال یک دندانپزشکی و متخصص ایمپلنت دندان خوب در تهران می گردید، پیشنهاد میکنیم از شرایط ویژه دندانپزشکی آیریک در تهران بهره مند شوید.

دندانپزشکی آیریک با دوشعبه مجهز و مدرن در تهران خدمات مشاوره و معاینه رایگان ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری را مهیا کرده است و با مراجعه به وبسایت کلینیک دندانپزشکی آیریک به آدرس : https://iricclinic.com/  و یا تماس با شماره ۰۲۱۲۲۸۶۰۹۹۴ ویزیت رایگان خود را رزرو کنید.

دندانپزشکی آیریک توسط دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان مدیریت می شود و دارای دو شعبه مجهز در خیابان شریعتی – روبروی میرداماد و شعبه دوم در سعادت آباد است که می توانید باخیالی آسوده از امکانات مجموعه دندانپزشکی آیریک استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید