رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: برخورد کامیون بنز در محور زاهدان- بم منطقه "تل سیاه" با یک سواری پژو جان راننده و سه سرنشین آن را در دم گرفت.

تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان / جزئیات
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: برخورد کامیون بنز در محور زاهدان- بم منطقه "تل سیاه" با یک سواری پژو جان راننده و سه سرنشین آن را در دم گرفت.

سرهنگ مهدی خمر اظهار داشت: صبح امروز برخورد کامیون بنز در محور زاهدان- بم منطقه "تل سیاه" با یک سواری پژو جان راننده و سه سرنشین آن را در دم گرفت.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کارشناس تصادف علت حادثه را عدم رعایت حق تقدم کامیون بنز و نقص ماده 211 و 212 آیین‌نامه راهور اعلام کرده، افزود: برابر ماده 211 آیین‌نامه راهور دستگاه‌های مسئول موظفند پیش از بسته شدن تمام یا بخشی از راه برای انجام هر نوع عملیات اجرایی از جمله از تعریض، تعمیر، نگهداری، حفاری و مانند آنها, هماهنگی لازم را انجام داده و با اطلاع ادارات پلیس راه اقدام و مراتب را به آگاهی مردم برسانند.

وی خاطرنشان کرد: اشخاصی که به هر عنوان روی راه‌های عمومی کار می‌کنند, موظفند پیش از شروع به کار علائم ایمنی عبور و مرور را بر اساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه‌ها که به تأیید مسئولان مرتبط می‌رسد در محل نصب کرده و همچنین لوازم کار، لباس‌های کارگران و وسائل نقلیه خود را به علائم هشدار دهنده مجهز کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید