آقای کامبیز ناظریان گفت: پیک شبکه برق شهر تهران دیروز به عدد ۴ هزار و ۲۰۹ مگاوات افزایش پیدا کرد که در مقایسه با پارسال، حدود ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

ادارات تهران باید از ساعت ۱۳ سیستم‌های سرمایشی را قطع کنند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران، هم‌اکنون ۱۰ درصد مصرف برق شهر تهران مربوط به ادارات است و اجرای این طرح، می‌تواند در مدیریت مصرف تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: ادارات باید از ساعت ۱۳، به صورت الزامی سیستم‌های سرمایشی را قطع کنند.

آقای کامبیز ناظریان گفت: پیک شبکه برق شهر تهران دیروز به عدد ۴ هزار و ۲۰۹ مگاوات افزایش پیدا کرد که در مقایسه با پارسال، حدود ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او گفت: بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران، تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها و حتی نیروهای مسلح، الزاماً باید مصرف خود را نسبت به پارسال ۳۰ درصد و در ساعات تعطیلی، نسبت به زمان فعالیت در طول روز نیز، ۶۰ درصد کاهش دهند. تمامی ادارات شهر تهران مجهز به کنتور هوشمند هستند و وضعیت انرژی آن‌ها به صورت مستمر رصد می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌گوید: هم اکنون ۱۰ درصد مصرف برق شهر تهران مربوط به ادارات است و اجرای این طرح، می‌تواند در مدیریت مصرف تاثیرگذار باشد. ادارات می‌توانند با کنترل وضعیت سیستم‌های سرمایشی، نسبت به کنترل وضعیت بار اقدام کرده و از ساعت ۱۳، به صورت الزامی باید سیستم‌های سرمایشی را قطع کنند و اگر نیاز به مصرف بیشتر برق دارند، باید از مولدهای خودتامین استفاده شود.

امروز ۱۰ سازمان و اداره بزرگ شهر تهران، از طرف شرکت توزیع برق تهران هشدار قطعی برق دریافت کردند و درصورت رعایت نکردن مصرف انرژی، اسامی آن‌ها طبق وعده وزیر نیرو، به صورت شفاف منتشر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید