جزیره پناهگاه به خاطر چشم‌اندازهای باورنکردنی‌اش در کنار آب شهرت دارد و وقتی از یکی از چهار اسکله تفریحی شهر بازدید می‌کنید، می‌توانید از این مناظر از نزدیک لذت ببرید.

۸ دلیل برای بردن دوچرخه خود به همپتون در تابستان!

سلام نو-سرویس گردشگری: چند نقطه گرم تابستانی جذاب‌تر از همپتون‌ها وجود دارد؟ این منطقه که در امتداد ساحل لانگ آیلند واقع شده است، به خاطر سواحل زیبا و خریدهای عالی شهرت دارد. مسیرها و زمین‌های زیادی دارد که آن را برای دوچرخه سواری نیز عالی می‌کند. ۸ دلیل زیر را در نظر بگیرید که چرا باید دوچرخه خود را در تابستان امسال با خود به همپتون ببرید.

۱. از مسیرهای دوچرخه سواری در امتداد ساحل شرقی لذت ببرید

پارک ایالتی اورینت بیچ اغلب به عنوان یکی از جذاب‌ترین مناطق در همپتون‌ها ذکر می‌شود. همچنین مکانی ایده‌آل برای پیاده‌روی با دوچرخه‌سواران است. از مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۲.۲ مایل استفاده کنید و وقتی برای استراحت آماده شدید، دوچرخه‌تان را در یکی از قفسه‌های موجود در سراسر پارک نگهداری کنید.

۲. دوچرخه سواری کنید تا در نزدیکی پارک برانچ کنید

چه چیزی می‌تواند بهتر از دوچرخه سواری تا برانچ باشد؟ غذاخوری‌های زیادی در پارک ایالتی Orient Beach و اطراف آن وجود دارد، از جمله Durye's Orient Point یا Opties و Dinghies. قبل یا بعد از دوچرخه سواری از یک وعده غذایی لذت ببرید.

۸ دلیل برای بردن دوچرخه خود به همپتون در تابستان!

۳. دیدنی‌ترین قسمت‌های پارک را ببینید

یکی از بزرگترین مزایای دوچرخه سواری از طریق پارک ایالتی اورینت بیچ، دسترسی به مسیرهای دوچرخه‌سواری آن به بهترین مناظر در منطقه است. از مناظر ساحلی لذت ببرید و به اقیانوس زیر نگاه کنید.

۴. از مناظر حیات وحش دیدن کنید

با این حال، یکی دیگر از مزایای باورنکردنی آوردن دوچرخه یا سه چرخه خود به ساحل شرقی، فراوانی حیات وحش است که احتمالا با آن روبرو خواهید شد. بازدیدکنندگان گزارش داده‌اند که گوزن‌ها را در جنگل مشاهده کرده‌اند و این پارک همچنین به عنوان بهشت تماشاگران پرنده شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید ساکنان طبیعی همپتون‌ها را ببینید، این ویژگی‌ها آن را به مقصدی عالی تبدیل می‌کند.

۵. از چهار مارینا دیدن کنید

جزیره پناهگاه به خاطر چشم‌اندازهای باورنکردنی‌اش در کنار آب شهرت دارد و وقتی از یکی از چهار اسکله تفریحی شهر بازدید می‌کنید، می‌توانید از این مناظر از نزدیک لذت ببرید. از اینجا می‌توانید قایق سواری کنید یا از فعالیت‌های آبی دیگری که ممکن است به آن علاقه مند باشید لذت ببرید.

۶. از مسیرهای آسان دوچرخه استفاده کنید

با بیش از ۸۰۰۰ هکتار برای اکتشاف، هیچ کمبودی در مسیر دوچرخه سواری وجود ندارد که وقتی به دنبال ماجراجویی هستید، در آن قدم بزنید. بسیاری از این مسیرها به مناطقی منتهی می‌شوند که می‌توانید مناظر فوق العاده‌ای را ببینید که جزیره پناهگاه به آن معروف است.

۷. برای هر توانایی از مسیرهای دوچرخه سواری لذت ببرید

برخی از مسیرهای جزیره پناهگاه دارای شیب‌های تند است که بهتر است به دوچرخه سواران اختصاص داده شود. با این حال، مسیرهای دیگری نیز وجود دارد که دارای زمین مسطح است که برای دوچرخه‌سواران مسن‌تر مناسب است. یک مسیر برای همه وجود دارد، صرف نظر از سطح مهارت.

۸. در طول دوچرخه سواری خود فعالیت‌های سرگرم کننده پیدا کنید.

یکی از بهترین قسمت‌های دوچرخه سواری در امتداد جزیره پناهگاه، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که خواهید یافت. در یک مغازه توقف کنید تا یک سوغاتی محلی بگیرید یا در یک رستوران پرجنب‌وجوش ساحلی غذا پیدا کنید. بدون توجه به اینکه کجا می‌روید، احتمالا سواری شما به جایی هیجان انگیز منتهی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید