۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 55362604

در پی فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.

فرونشست زمین در کرج / جزئیات
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در پی فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج از اتخاذ تمهیدات ایمنی با حضور ماشین آلات و اکیپ‌های عملیاتی سازمان مدیریت پسماند در راستای ایمن سازی محل و انجام اقدامات پیشگیری از وقوع بحران خبر داد.

محمدرضا خسروی روز شنبه ۱۴ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض اطلاع از فرو نشست زمین جنب سینما هجرت، ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند همراه با اکیپ‌ آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات اولیه پیشگیری از وقوع بحران به سرعت و طبق پروتکل های ایمنی و با مشورت و اطلاعِ مقامات بالادستی عملیاتی شد و الحمدلله هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت.

وی افزود: با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری پس از رفع خطر در اولین اقدام تخلیه ساختمان‌های مجاور و در معرض خطر در دستور کار قرار گرفت که به لطف خداوند هیچگونه خسارت جانی به وجود نیامد.

خسروی اظهار کرد: با به کارگیری بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون و لودر، سه دستگاه نیسان و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات گودبرداری، تخلیه و ایمن سازی محل حادثه انجام پذیرفت و همچنین عملیات عمرانی احتمالاً تا دو روز آتی ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید