پیشکسوت آبی پوشان گفت: در شان پیشکسوتان استقلال نیست که یک ساعت پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی بمانند.

پیشکسوت استقلال: در شان ما نبود پشت درهای ورزشگاه بمانیم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آخرین شرایط این تیم و قهرمانی آنها در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: استقلال قهرمانی بی حرف و حدیثی به دست آورد. به عنوان یک پیشکسوت از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان و سایر اعضای تیم که برای این قهرمانی تلاش کردند تشکر می‌کنم. همچنین از همه هواداران و پیشکسوتانی که در این فصل با حمایتشان از تیم بستر را برای این موفقیت را فراهم کردند.

نوری بیان داشت: با برنامه‌ریزی که باشگاه انجام داده بود در روز بازی از همه پیشکسوتان برای حضور در ورزشگاه، تماشای بازی و جشن قهرمانی دعوت به عمل آمد و برای حفظ تکریم آنها برنامه‌ریزی شده بود. اما متاسفانه سازمان لیگ با باشگاه استقلال که میزبان اصلی بازی بود به هیچ وجه هماهنگ نبود و این ناهماهنگی باعث شد متاسفانه چهل - پنجاه هوادار بیش از یک ساعت پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی بمانند که این اتفاق نه در شان پیشکسوتان بود و نه در شان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال.

عضو کمیته پیشکسوتان استقلال تصریح کرد: مجیدی تیمی را در این فصل روانه میدان کرد که نوسان نداشت و در تمام فصل در یک سطح حرکت کرد. مجیدی و کادرش یک ساختار برای تیم درست کردند که اگر نفرات هم تغییر می‌کردند اتفاقی نمی‌افتاد و نفرات جدید هم در ساختار قرار گرفته و مثل قبلی‌ها خوب عمل می‌کردند. مصداق بارز این مثال رافائل سیلوا بود که به محض اضافه شدن به تیم در ترکیب قرار گرفت و بهترین عملکرد را ارائه داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید