به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری مرودشت، نوجوان ۱۴ ساله در استخر پلیمری روستای دهنو شهر ارسنجان غرق شد و جان باخت.

شنا کردن در استخر پلیمری نوجوان ۱۴ساله را به کام مرگ برد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس از مرودشت، یزدان رحیمی گفت: ظهر دیروز نوجوانی که برای شنا به داخل استخر پلیمری کشاورزی روستای دهنو ارسنجان رفته بود، ناگهان بر اثر بی احتیاطی و از دست دادن کنترل، به داخل آب فرو رفت.

وی ادامه داد: افرادی که برای شنا در این محل حضور داشتند متوجه ناپدید شدن نوجوان شده و به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مراتب اعلام می‌شود.

او افزود: پس از اعلام این حادثه و درخواست کمک آتش نشانی ارسنجان از تیم تخصصی امداد و نجات آبی غواص از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مرودشت، پس از هماهنگی لازم با مدیریت بحران و فرمانداری شهرستان مرودشت، در اسرع وقت تیم ۴ نفره عملیاتی با یک دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه در روستای دهنو ارسنجان اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم تخصصی امداد و نجات آبی غواص با تجهیزات و لوازم کامل تجسس و غواصی، اقدامات لازم را انجام و پس از چند دقیقه جستجو در عمق ۸ متری، جسد پسر نوجوان ۱۴ ساله پیدا شد.

رحیمی اظهار کرد: علی رغم هشدارهای سازمان آتش‌نشانی در خصوص خطرات جبران ناپذیر شنا کردن در استخرهای کشاورزی، متاسفانه طی سال های اخیر تنها در همین استخر های پلیمری چندین مورد حادثه تلخ غرق شدگی برای شهروندان ما رغم خورده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید