شوش یکی از آن مناطق تهران است که از خریدار تا فروشنده با بحران جای پارک مواجه هستند. اگر به هر شکلی موفق به پیدا کردن جای پارک مناسبی شوید به هیچ وجه نمی‌توانید به فکر جا به جایی ماشین باشید. این اتفاق باعث می‌شود تا شما به طور خودکار دایره خرید خود را محدود کنید.

دو دلیل مهم برای خرید از مرکز خرید جهیزیه شوش / بزرگ‌ترین پارکینگ شوش در مرکز خرید جهیزیه

سلام نو – سرویس اقتصادی: اگر این روزها به هر شکلی دنبال خرید وسایل خانه یا به طور خاص‌تر جهیزیه باشید حتما با فروشندگانی که از فضای بازار برای سود بیشتر سوءاستفاده می‌کنند مواجه شده‌اید. بهترین راه برای رو به رو نشدن با این سود جویان حضور در بورس کالاهای خانگی و خرید با کم‌ترین واسطه ممکن است.

اولین گزینه هر کسی برای چنین کاری حضور در میدان شوش است، جایی که به بورس لوازم منزل مشهور است. با این همه شوش دو مشکل اساسی دارد؛ اول اینکه نمی‌شود با ماشین شخصی در آن گشت و دوم آن که پارک ماشین در آن یک چالش اساسی است. بدون ماشین رفتن به شوش دردسرهای بی‌پایان خود را دارد.

مرکز خرید جهیزیه در شوش جایی است که می‌تواند تمام این نگرانی‌ها را بر طرف کند و تجربه خرید دلپذیر و متفاوتی را در قلب یکی از شلوغ‌ترین نقاط تهران در اختیار شما بگذارد. اما تفاوت جهیزیه با دیگر مراکز خرید شوش چیست و چرا خرید از آن تجربه‌ای متفاوت برای شما خواهد بود؟

اولین و مهم‌ترین مسئله تنوع بسیار خوب کالاهای مختلف در فضایی مشخص است. شما با بورس لوازم خانگی در یک مجتمع تجاری بزرگ مواجه و از دردسر از این مغازه به آن مغازه رفتن راحت هستید. به جز این جهیزیه صرفا در طرح زوج و فرد قرار دارد و دسترسی به آن با خودروی شخصی نیازی به طرح ترافیک ندارد.

مزیت چنین خریدی افزایش تمرکز روی خرید و افزایش توان مقایسه است. در چنین فضایی امکان مقایسه ساده‌تر و دقت آن بسیار بالاتر از مقایسه کالا در وسط خیابان با ذهنی آشفته است. برای اطلاع بهتر از میزان تنوع کالاهای موجود در این مرکز خرید کافی است بدانید که جهیزیه ایران ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری را دارد و این یعنی ۱۰۰۰ مغازه برای مقایسه.

مزیت دیگر مرکز خرید جهیزیه این است که این مجتمع تجاری هدف خود را تبدیل شدن به بورس جهیزیه ایران قرار داده است، در نتیجه شما در جهیزیه ایران با کم‌ترین واسطه ممکن به کالای مدنظر خود دسترسی پیدا می‌کنید.

پارکینگ بزرگ و مجهز؛ خرید جهیزیه با خیال راحت

شوش یکی از آن مناطق تهران است که از خریدار تا فروشنده در آن با بحران جای پارک مواجه هستند. اگر به هر شکلی موفق به پیدا کردن جای پارک مناسبی شوید به هیچ وجه نمی‌توانید به فکر جا به جایی ماشین باشید. این اتفاق باعث می‌شود تا شما به طور خودکار دایره خرید خود را محدود کنید.

دو دلیل مهم برای خرید از مرکز خرید جهیزیه شوش / بزرگ‌ترین پارکینگ شوش در مرکز خرید جهیزیه

نگرانی برای جای پارک مناسب وقتی بیشتر می‌شود که باید به فکر امنیت جای پارک آن هم در روزهای افزایش سرقت‌های خودرو باشید، مسئله‌ای که استرسی چند برابر را به شما تحمیل می‌کند.

این جا است که یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ مرکز خرید جهیزیه به چشم می‌آید و آن پارکینگ بزرگ و امن این مرکز خرید است. مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه پارکینگی با ظرفیتی بیش از ۲۵۰۰ خودرو دارد که تنها در اختیار فروشندگان و مشتریان این مرکز خرید نیست و تمام مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

دو دلیل مهم برای خرید از مرکز خرید جهیزیه شوش / بزرگ‌ترین پارکینگ شوش در مرکز خرید جهیزیه

اهمیت این فضای پارک خودرو وقتی مشخص می‌شود که بدانید نه تنها مرکز خرید با این ظرفیت پارک خودرو در شوش وجود ندارد، بلکه اساسا مراکز خرید با مشکل جای پارک مواجه هستند.

برای استفاده از ظرفیت پارکینگ مرکز خرید جهیزیه هیچ نیازی ندارید که الزاما از خریداران آن باشید و مدیران این مرکز خرید از هر کسی که مایل به استفاده از این فضا باشد استقبال می‌کنند.

دو دلیل مهم برای خرید از مرکز خرید جهیزیه شوش / بزرگ‌ترین پارکینگ شوش در مرکز خرید جهیزیه

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید