اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۱ تحریم‌هایی را علیه دولت سوریه اعمال کرده و شرکت‌ها و تجار برجسته‌ای را که از روابط خود با دمشق و اقتصاد جنگ استفاده می‌کنند، هدف قرار داده است.

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سوریه یک سال دیگر تمدید شد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از روزنامه عربی۲۱ نوشت: شورای اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم گرفته است تحریم‌های خود علیه دولت سوریه را تا تاریخ یکم ژوئن ۲۰۲۳ تمدید کند.

شورای اتحادیه اروپا در ادامه بیانیه خود مدعی شد، "تصمیم برای تمدید تحریم‌ها به دلیل سرکوب ساکنان غیرنظامی سوریه توسط حاکمیت آن اتخاذ شده است".

همچنین این شورا فهرست افراد و نهادهایی را که در این تحریم‌ها قرار می‌گیرند، به‌روز رسانی کرد و بر این اساس در حال حاضر لیست یاد شده ۷۰ نهاد و ۲۸۹ چهره است که مشمول ممنوعیت سفر و بلوکه دارایی‌هایشان شده‌اند.

همچنین این تحریم‌ها شامل تحریم نفتی، محدودیت‌هایی بر برخی سرمایه‌گذاری‌ها، بلوکه دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در اتحادیه اروپا و محدودیت وارد تجهیزات و یا فناوری‌های مورد استفاده در سرکوب و نظارت بر ارتباطات هستند.

اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۱ تحریم‌هایی را علیه دولت سوریه اعمال کرده و نیز شرکت‌ها و تجار برجسته‌ای را که از روابط خود با دمشق و اقتصاد جنگ استفاده می‌کنند، هدف قرار داده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید