نماینده شرکت آل‌اشپورت گفت:‌ قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال داشتیم که البسه رایگان و مقداری پول هم پرداخت می کردیم اما آنها ما را کنار گذاشتند و اکنون لباس خریداری می‌کنند.

استقلال پول و البسه رایگان ما را نپذیرفت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، وحید جعفری نماینده شرکت  آل‌اشپورت  بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما هم یکی از برندهایی هستیم که قصد حمایت از تیم ملی در جام جهانی را داشتیم و در فراخوان فدراسیون شرکت کردیم. قرار بر این است که بهترین پیشنهاد بررسی و انتخاب شود. امروز هم یکسری سؤالات داشتند که آمدیم و پاسخ دادیم. ظرف یکی دو روز آینده شرکت مدنظرشان را نهایی خواهند کرد. از خارج از کشور هم یکی دو پیشنهاد داشته‌اند. 2-3 برند داخلی هم در این فراخوان حضور داشتند.

وی در مورد علت قطع همکاری با فدراسیون فوتبال در گذشته عنوان کرد: یکی از دلایل قطع همکاری ما شیوع کرونا بود. با این حال ما البسه‌ها را در اختیار تیم ملی قرار داده بودیم و تا پایان جام جهانی از البسه‌های ما قرار بود استفاده کنند. اما ما قراردادی نداشتیم اما با توجه به البسه موجود در انبار از این البسه‌ها استفاده کردند. تا جایی هم که من می‌دانم البسه‌ها خریداری شده این در حالی است ما البسه رایگان در اختیارشان قرار داده بودیم. 

نماینده شرکت  آل‌اشپورت در مورد اینکه بازیکنان نسبت به کیفیت لباس‌ها معترض شده بودند، بیان کرد: ما بررسی کردیم اعتراض بازیکنان به کیفیت لباس‌ها نبود مشکل جای دیگری بود ما 800 دست لباس تحویل داده بودیم اما به بازیکنان تحویل نشده بود. ایراد بازیکنان این بود که آنها لباس را چند بار می‌شویند در حالی که تعداد لباس‌هایی که ما به تیم ملی داده بودیم آنها می‌توانستیم برای هر بازی سه دست به آنها لباس بدهند اعتراض‌شان به این بود نه کیفیت لباس‌ها.

جعفری در مورد اینکه به خاطر قطع همکاری بحث شکایت از فدراسیون عزیزی خادم مطرح بود یا نه، گفت: از آنجایی که ما انصراف داده بودیم که به دلایل کرونا و دلایل دیگر بود، بنابراین فدراسیون می‌تواند از هر البسه‌ای که دوست دارد استفاده کند. من پیشنهاد دادم در فرصتی که دست‌شان باز است با برندها مذاکره کنند و امتیاز بهتری برای فدراسیون و تیم ملی بگیرند که متأسفانه بنا به دلایل شخصی یا اختلاف‌نظرهایی که بین اعضای ما و فدراسیون فوتبال پیش آمد تصمیم به تغییر البسه در بازی با عراق گرفتند.

وی در مورد پیشنهاد جدیدش به فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد جدید ما قطعاً اسپانسرینگ و حمایت است در همه رده‌های تیم ملی.

نماینده شرکت  آل‌اشپورت در مورد اینکه قول می‌دهید در صورت تأیید برند آل‌اشپورت، لباس‌هایی با طراحی زیبا و با کیفیت در اختیار تیم ملی قرار دهید، عنوان کرد: البسه ما اغلب زیبا بوده است. اگر یادتان باشد در جام جهانی 2014 ایران سومین و زیباترین لباس را داشت. در واقع آلمان، اسپانیا و ایران سه لباس زیبای آن جام جهانی را داشتند. در مورد البسه جام جهانی 2014 هم اکنون هم می‌توانید جست‌وجو کنید زیبایی هم برای طراحی همان یوزپلنگی بود که روی آن درج شده بود.

مجیدی در مورد ایرادهایی که روی طرح روی یوزپلنگ روی لباس‌ها در آن مقطع گرفته شد، گفت: شیطنت‌هایی بود که در آن مقطع انجام شد اتفاقاتی که در مورد تیم ملی و آقای کارلوس کی‌روش بود و حتی یوزپلنگ را هم گربه آفریقایی قلمداد کردند اما واقعاً یوزپلنگ، یوزپلنگ بود و از آن حمایت شد. آن هم در حالیکه ما با چه سختی توانسته بودیم تأییدیه آن طرح را از فیفا بگیریم اما با مطرح کردن یکسری حواشی سعی کردن این اتفاق را نادیده بگیرند. اما بازیکنان ما در آن جام جهانی به عنوان یوز ایرانی مطرح شدند و طرح بسیار شکیل و زیبایی هم بود.

وی در مورد همکاری با باشگاه استقلال گفت: قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال داشتیم  ما در این قرارداد البسه را به صورت رایگان به استقلال می‌دادیم و مقداری هم پول پرداخت می کردیم. سالی یک میلیارد می‌دادیم و افزایشی  چند درصدی هم داشتیم. اما بنابه دلایلی ما را کنار گذاشتند و اکنون باشگاه استقلال از برند دیگر البسه خریداری می‌کند. من بابت قهرمانی استقلال به آنها و هواداران خوبش تبریک می‌گویم. بحث شکایت حقوقی ما از استقلال در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید