معمولا لاک ژل به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت، اما فراموش نکنید که ممکن است لاک ژل بر اثر یک سری کارهای سخت یا قرارگیری در برابر رطوبت لب پر شود یا ترک بخورد.

درمان نازک شدن ناخن بعد از ژلیش چیست؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که در آرایش ناخن پس از پاک کردن ژلیش ناخن هایمان چه کاری باید برای ناخن های ضعیف و شکننده خود انجام بدهیم؟ از آنجایی که ژلیش کردن ناخن های طبیعی یکی از رایج ترین کارهای این روزها شده است پس از برداشتن لاک ژل شکنندگی ناخن ها امری طبیعی بوده و نیاز به یک دوره مراقبت و درمان است که در ادامه برای آشنایی بیشتر با درمان نازک شدن ناخن بعد از ژلیش با مجله اینترنتی الانزا همراه باشید.

ژلیش ناخن چسیت؟

پس از اکستنشن مو و مژه یکی از پر طرفدارترین کاشت ها مربوط به کاشت ناخن است که یکی از تکنیک های جذاب و دوست داشتنی برای داشتن دست های زیبا به حساب می آید. لاک ژل معمولا دوام و ماندگاری بالایی به نسبت لاک ناخن داشته و به عنوان لاک دائمی شناخته می شود، لاک ژل ها معمولا در سه مرحله روی ناخن شما قرار خواهند گرفت که شامل لاک ژل بیس، ژل رنگی و تاپ کات یا همان تاپ ژل است که براثی ناخن های طبیعی استفاده می شود. لاک ژل معمولا برای ناخن های کاشت هم مورد استفاده قرار میگیرد و تنها روی ناخن های طبیعی استفاده نمی شود، جالب است بدانید که لاک ژل همان ژل رقیق شده است که در بطری نگهداری می شود. به طورکلی لاک ژل با جریان هوا خشک نخواهد شد و نیاز به نور LED و دستگاه دارد.

درمان نازک شدن ناخن بعد از ژلیش چیست؟

بهتر است بدانید که لاک ژل را نباید با کاشت دائم اشتباه بگیرید و این روش خود به تنهایی کلی زمان بر است، به این صورت که در ابتدا ناخن ها مانیکور شده و تمامی پوست های اطراف ناخن جدا می شود و پس از آن با سوهان روی سطح ناخن را خط و خش خواهند انداخت و پس از آن با لاک ژل بیس یک دور ناخن را لاک بیس خواهند زد و پس از گذر یک دقیقه لاک ژل در دستگاه خشک خواهد شد و پس از آن رنگ مورد نظر را روی صدف ناخن با دقت پخش خواهند کرد و پس از مجدد یک الی دو دقیقه زمان می توانید لاک تاپ کات استفاده کنید و دور آخر ژلیش ناخن شما تمام خواهد شد.

مراحل ژلیش ناخن طبیعی چگونه است؟

برای انجام ژلیش در ابتدا دست و ناخن های شما باید توسط ناخن کار متخصص دورگیری و مانیکور شود.
در مرحله بعدی دست تان باید به مدت ۲۰ تا ۶۰ ثانیه در دستگاه یو وی قرار بگیرد و بیس کات اولیه روی ناخن خشک شود. توجه داشته باشید که کیفیت لاک ژل شما در خشک شدن آن بسیار تاثیر گذار است، لاک ژل معمولا در برابر حرارت از مایع به جامد تبدیل خواهد شد که فرآیند خشک شدن آن کمی زمان خواهد برد و نیاز است تا زمان بیشتری به خشک شدن آن اختصاص بدهید.
به یاد داشته باشید که شما در سه مرحله که ناخن هایتان را ژلیش می کنید باید به مدت ۶۰ ثانیه دست خود را زیر دستگاه برده و اجازه بدهید تا لاک تان خشک شود.

درمان نازک شدن ناخن بعد از ژلیش چیست؟

چگونه ژلیش را از روی ناخن پاک خواهند کرد؟

معمولا لاک ژل به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت، اما فراموش نکنید که ممکن است لاک ژل بر اثر یک سری کارهای سخت یا قرارگیری در برابر رطوبت لب پر شود یا ترک بخورد. با این حساب تصور نکنید که زدن لاک ژل این امکان را فراهم می کند تا لاک های دائمی داشته باشید چنین چیزی ممکن نبوده و در صورت استفاده زیاد از دست تان در کارها لاک ژل تان پاک خواهد شد.

اما در صورت سالم بودن لاک ژل شما نیاز به ترمیم و عوض کردن لاک های خود دارید می توانید به ناخن کار خود مراجعه کرده و این شخص با مهارت خود به همراه سوهان روی ناخن های شما را تراش داده و ژل های روی آن را پاک خواهد کرد، در این مرحله سطح روی ناخن ها توسط سوهان تراش خورده و همین موضوع باعث می شود تا ناخن هایتان نازک شود و این نازک شدن آسیب های بسیار زیادی به ناخن شما وارد خواهد کرد. در ادامه ما به شما روش های درمان ناخن ها بعد از پاک کردن ژلیش را یاد خواهیم داد با ما همراه باشید. همچنین برای خرید انواع لاک ناخن رنگی اینجا کلیک کنید.

درمان نازک شدن ناخن بعد از ژلیش چیست؟

مراقبت های لازم پس از پاک کردن ژلیش ناخن

  1. پس از برداشتن ژلیش روی ناخن، ناخن های شما بسیار خشک و حساس خواهد شد بهتر است با مرطوب کننده های مخصوص ناخن روی سطح ناخن هایتان را مرطوب کنید. رطوبت به ترمیم ناخن های شما بسیار کمک خواهد کرد و به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن ناخن هایتان به حالت طبیعی باز گردد.
  2. پس از آن به دنبال یک محلول یا کرم تقویت کننده برای ناخن هایتان باشید که بتواند کوتیکول های موجود در ناخن شما را ترمیم کند و ناخن هایتان را از هیدراتگی نجات بدهد.
  3. توجه داشته باشید که هر نوع شستشو مجدد دست و ناخن های شما را خشک خواهد کرد، با این شرایط بهتر است کمتر از آب برای شستشوی دست خود استفاده کنید و پس از هربار شستشو نیز دست های خود را مرطوب کنید.
  4. توصیه می کنیم برای تقویت ناخن هایتان هفته ای یکبار ناخن خود را داخل شیر گرم به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه نگهدارید، این کار در لطافت و نرمی ناخن های شما تاثیر بسیاری خواهد داشت.
  5. در این مدت حتما ناخن های خود را با سوهان کوتاه و مرتب کنید و اجازه ندهید گوشه های تیز ناخن شما باعث شکستگی در ناخن هایتان شود، حالت دادن ناخن با سوهان به مرور زمان به شما کمک می کند تا ناخن های خوش فرمی داشته باشید.
  6. برای تقویت ناخن هایتان می توانید از دستکش کراتینه استفاده کنید و مواد مغذی را مستقیما به ناخن های خود برسانید.
  7. از یک تقویت کننده و محلول استحکام بخش برای سفت شدن ناخن های خود استفاده کنید.
  8. سعی کنید از بلند کردن ناخن های خود پرهیز کنید چرا که بلند شدن برابر است با شکستن ناخن ها.

نتیجه گیری

در نهایت همانطور که در نوشتار بالا گفته ایم، داشتن ناخن های زیبا بی دغدغه و آسان نخواهد بود. شما برای داشتن ناخن های بلند زیبا باید به خوبی به ناخن های خود برسید و حدالامکان از هر وسیله ای که به ناخن هایتان آسیب خواهد زد دوری کنید، اما اگر وسوسه شده اید که ناخن های خود را ژلیش انجام بدهید به یاد داشته باشید که در نهایت پس از برداشتن و پاک کردن ژلیش خود باید به ناخن هایتان برسید تا ضعیف و شکنندگی در آن را برطرف نمائید. شما می توانید برای تقویت و ترمیم ناخن های خود از محلول های تقویت کننده ناخن استفاده کنید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی الانزا می توانید خرید خود را به صورت غیرحضوری انجام بدهید.

منبع: تقویت ناخن بعد از ژلیش

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید